۸ محصول آرایشی تابستانی که در این فصل حتما باید داشته باشید

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۰۶۳۹
۸ محصول آرایشی تابستانی که در این فصل حتما باید داشته باشید
شما در طول تابستان لباس های زمستانی خود را نمی پوشید. هوا برای پوشیدن ژاکت­های گرم و چکمه‌­های ضخیم بسیار گرم است.همین فلسفه را می­توان در مورد ملزومات مراقبت از پوست شما نیز به کار برد.

آنچه در زمستان بر روی پوست خود استفاده می­کنید در تابستان کارساز نیست. ممکن است در زمستان به دلیل رطوبت کم هوا، خشکی بیشتری روی پوست را تجربه کنید اما ممکن است در طول تابستان متوجه شوید که پوست چربی دارید. این بدان معناست که اصلاح لوازم ضروری پوست در تابستان ضروری است.

  1. بی بی کرم

آیا می­خواهید بدون صرف زمان طولانی آرایشی جذاب و خاص داشته باشید؟ بی بی کرم اینجاست تا آرایش شما را نجات دهد! این محصول چند منظوره برای هیدراته کردن، درخشان کردن و کامل کردن سلامت پوست شما برای داشتن یک پایه بی عیب و نقص، معجزه می­کند. ناگفته نماند، می‌توانید بدون نیاز به لایه‌برداری و پاکسازی شدید روی چندین محصول آرایشی، از این محصول استفاده کنید و به پوست خود اجازه تنفس بدهید. به عبارت دیگر، این ماده تکمیل کننده کاملی برای ملزومات مراقبت از پوست شما است.

بی بی کرمی انتخاب کنید که حاوی رنگدانه باشد. وجود رنگدانه با علائم خستگی مقابله می­کند. این کرم می­تواند به درستی به احیای چهره خسته شما بپردازد و رنگ پوست را در طول شب بهبود ببخشد همچنین آبرسانی پوست را به درستی انجام خواهد داد. تقریباً همه چیزهایی که شما نیاز دارید درون این کرم معجزه­گر جای گرفته است. این کرم پس از مدتی به محبوب­ترین محصول آرایشی شما تبدیل خواهد شد و در طول تابستان با خشک شدن پوست شما مقابله خواهد کرد.

  1. روغن آفتاب و ضدآفتاب

2

آثار کوتاه مدت و طولانی مدت مخرب تابش مستقیم نور خورشید بر کسی پوشیده نیست. نور خورشید می­تواند پوست شما را به طور کلی تخریب کند. در کوتاه مدت شما شاهد لکه­های قهوه­ای، التهاب و سرخی پوست و آفتاب سوختگی خواهید بود و در بلند مدت آثار مخرب­تری مثل سرطان­های پوستی، چروک­های عمیق و افتادگی شدید پوست به دلیل تخریب بافت را مشاهده خواهید کرد.

با توجه به این نکات 10 دقیقه قبل از زمانی که قصد خروج از منزل را دارید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و اگر قصد ماندن طولانی مدت زیر تابش نور خورشید را دارید از روغن آفتاب استفاده کنید. این محصولات تاحدی آبرسانی کافی به پوست را انجام می­دهند و از تخریب لایه­های پوست جلوگیری می­کنند. برای انتخاب بهترین نوع از این محصول بهتر است به لیست قیمت انواع روغن افتاب یا برنزه کننده در سایت دیجی استایل نگاه بیاندازید و با توجه به نیاز خود یک مدل را خریداری کنید.

  1. آبرسان بسازید

در روزهای گرم تابستان شما نیاز به آبرسانی دائم دارید. پوست مدام خشک می­شود و باید بتوانید این خشکی شدید را جبران کنید. یک اسپری کوچک آب پاش تهیه کنید. یک سوم این بطری گلاب، یک سوم آب آلوئه­ورا و دو قطره آب لیمو را با مقدار کافی آب مخلوط کنید. می­توانید بدون آلوئه­ورا آن را بسازید. زمانی که در حال استراحت در منزل هستید این افشانه را به پوست خود اسپری کنید. پس از یک روز کاری پر تنش این افشانه پوست شما را درخشان­تر خواهد کرد. پس از شستشوی کامل این افشانه را اسپری کنید و اجازه دهید 1 ساعت روی پوست باقی بماند. شستشو را انجام دهید و اکنون برای زدن کرم­های آبرسان خود آماده هستید.

  1. کانسیلر بزنید

با گرمای شدیدی که در این فصل تجربه می­کنید زدن کرم­پودر به تمام صورت کمی سخت خواهد بود. آفتاب باعث آب شدن آرایش و آلوده و کدر شدن پوست شما خواهد شد. از کانسیلر صورت متناسب با پوست خود استفاده کنید و ایرادات صورت و اطراف چشم را با آن بپوشانید تا ظاهر صورت پس از چند ساعت کد به نظر نرسد. به همراه کانسیلر از یک ضدآفتاب مناسب استفاده کنید.

  1. میسلار واتر

3

در تابستان تعریق بالایی خواهید داشت و صورت با چربی و آلودگی زیادی دست و پنجه نرم می­کند. با تهیه یک گزینه پاک کننده بدون شستشو شروع کنید. میسلار واتر یکی از ملزومات مورد علاقه ما برای پوست است. میسل‌های ریز و مولکول‌های روغن تأمین کننده قدرت این پاک کننده است که به عنوان آهن‌ربایی عمل می‌کنند تا آلودگی، چربی و مواد آرایشی را که در سطح پوست تجمع یافته پاک کند. این محصول انواع پوست را پاک سازی و آبرسانی می­کند و آن را به محصولی عالی برای مقابله با درخشش تبدیل می­کند. فقط یک پد پنبه­ای را به محصول آغشته کنید و آن را به آرامی روی صورت خود بکشید.

  1. مرطوب کننده

نمی‌توانید از مرطوب‌کننده صرف‌نظر کنید، فقط به این دلیل که پوستتان چرب است. حتی زمانی که پوست چرب دارید، عوامل خارجی مانند آلودگی، اشعه ماوراء بنفش و پاکسازی بیش از حد می­تواند به سد رطوبتی پوست آسیب برساند و باعث از بین رفتن رطوبت و افزایش تولید چربی شود. یک مرطوب کننده سبک و بدون روغن، حاوی اسید هیالورونیک با خواص بسیار خود و آلوئه­ورا به هیدراتاسیون طولانی مدت پوست کمک می­کند و جلوی تولید چربی کنترل نشده را خواهد گرفت.

  1. اسکراب بدن

وقتی تابستان فرا می­رسد، به احتمال زیاد مقدار بیشتری از پوست شما در ارتباط با نور و تابش مستقیم قرار خواهد گرفت. در این روند سلول­های زیادی می­میرند و سلول­های جدیدی برای مقابله با آفتاب تولید می­شوند. با استفاده از اسکراب بدن در حمام به از بین بردن سلول­های مرده پوست روی سطح پوست خود کمک کنید. قبل از شستشو، اسکراب را به آرامی با حرکات دایره‌ای بمالید و بعد از بیرون آمدن از حمام از لوسیون بدن استفاده کنید.

  1. پرایمر صورت و چشم

پس از انجام روتین مراقبت از پوست خود، قبل از اینکه کرم­پودر را بزنید، پرایمر صورت و پرایمر چشم را فراموش نکنید. این محصولات به ایجاد پایه­ای یکنواخت برای آرایش شما و مات شدن پوست کمک می­کند. پرایمر را بعد از مرطوب کننده و ضد آفتاب با طیف وسیع بزنید و با حرکات دایره­ای ملایم روی تمام صورت خود پخش کنید.

پرایمر چشم از ایجاد خطوط عمیق و ریز در میان سایه­ چشم جلوگیری خواهد کرد و بافت یکدست سایه پشت پلک را تثبیت می­کند. بعد از زدن کرم دور چشم از پرایمر استفاده کنید. پس از خشک شدن و مات شدن بافت پشت پلک می­توانید سایه مورد نظر خود را استفاده کنید.

در فصل گرم تابستان استفاده از محصولات آرایشی سنگین را به حداقل برسانید و تا حد امکان از شاین­های لب به جای رژلب و از کرم ضدآفتاب به جای کرم­پودر استفاده کنید. آفتاب درخشان تابستان رنگ پوست شما را به زیبا نشان خواهد داد و نیازی به کرم­پودر نخواهید داشت.

نویسنده: سارااقبالی

خبرگزاری برنا: محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز