انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی در مهرآوید

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۲:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۱۲۳۴
انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی در مهرآوید
امروزه دندانپزشکی زیبایی در سراسر جهان رواج یافته و افراد بسیاری برای انجام روشهای زیبایی دهان و دندان به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه می کنند. باید بپذیریم که داشتن طرح لبخندی  آراسته از باید های  زیبایی صورت محسوب می شود، زیرا مردم در طول روز با افراد زیادی در تعامل و رفت و آمد هستند و برای معاشرت با یکدیگر نیازمند اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی دارند.

دندانهای منظم، مرواریدی و خط لبخند یکدست و متقارن  می تواند انگیزه ی صحبت، لبخند زدن و حضور در اجتماعات را به افراد بدهد و طراوت و نشاط را به چهره ی آنها ببخشد.

اگر به دنبال زیبایی و طراوت در چهره ی خود و طرح لبخندی زیبا هستید، همکاران ما در کلینیک تخصصی مهرآوید برای هرگونه اقدام در مورد دهان و دندان  به شما مشاوره خواهند داد و چه در بخش عمومی و چه در بخش تخصصی بهترین خدمات را برای رفع عیوب دهان و دندان شما در اختیارتان قرار خواهند داد‌.

 

 خدمات زیبایی در مهرآوید

اصلاح طرح لبخند:

از دیر باز مشکلات دهان و دندان بر طرح لبخند افراد تاثیر گذاشته و آن را از زیبایی خود خارج ساخته است. عموم مشکلات دندانی از قبیل شکستگی، پوسیدگی، تغییر رنگ، نامنظمی، فواصل دندانی و…. بر زیبایی لبخند تاثیر داشته و باعث از بین رفتن اعتماد به نفس افراد می شود. به دنبال این مشکلات، افراد برای رفع عیوب دندانی باید به پزشک مراجعه کنند و نقوص دندانی خود را رفع کنند. 

برای مثال اگر دندانها شکسته، کوتاه یا بلند باشند یا دندانها روی هم سوار باشند، ظاهر نامرتب و نامطلوبی به لثه و دهان می دهند. در برخی از موارد نیز خطوط لثه یا برخی از دندانها با هم قرینه نیستند و این ظاهر نامطلوبی را ارائه میدهد. همچنین در برخی موارد به علت مصرف دخانیات و خوردن بیش از حد نوشیدنی های رنگی، دندانها رنگ گرفته و رنگ سفید و طبیعی خود را از دست می دهند. البته همه ی این مشکلات قابل حل بوده و برای حل آن روشهای بسیاری وجود دارد.

بلیچینگ‌ دندان

 از دیگر راه های رفع عیوبی نظیر کدر و زرد شدن دندان افراد، بلیچینگ دندان است. بلیچینگ دندان به منزله ی سفید شدن دندان و از بین رفتن زردی و سایه های دندان انجام می شود. محصولات بلیچینگ، حاوی پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید می باشند وموجب از بین رفتن لکه های سطحی و عمیق روی دندانها می شوند. دندانپزشکان ما در کلینیک تخصصی مهرآوید، عمل بلیچینگ را به صورت حرفه ای در حدود یک ساعت زمان در مطب برای شما انجام می دهند. 

لمینت دندان

عمل لمینت سرامیکی دندان به منزله ی سفیدی و زیبایی لبخند و رفع فواصل بین دندانی انجام می شود. لمینت سرامیکی از جنس پرسلن چینی است و موادی نازک و سفارشی است که به جلوی دندان متصل می شود و موجب اصلاح طرح لبخند و زیبایی آن میشود.لمینت سرامیکی رنگ دندانها را تغییر داده و لکه های دندان را از بین می برد. فواصل دندانی را به خوبی پر کرده و عیوبی مانند بلندی، کوتاهی، شکستگی و نامنظمی دندانها را از بین می برد. لمینت سرامیکی عملی برگشت ناپذیر است و آماده شدن آن حدود ۳ الی ۴ هفته طول می کشد.

 

ونیر کامپوزیت

لایه های نازکی از جنس پلیمر هستند که جهت پر کردن، اصلاح رنگ، رفع کوتاهی و بلندی دندان و پر کردن فواصل بین دندانی توسط پزشک استفاده می شوند. پزشک مورد نظر مواد را لایه به لایه روی دندان قرار داده و آن را فرم میدهد. دوام این روش بین ۵ تا ۷ سال می باشد.

روکش یا بریج دندان

این نوع  روکش به عنوان پل های دندانی ثابت شناخته شده و برای ترمیم و جایگزینی دندانهای از دست رفته استفاده می شود. در این روش دندانهای مجاور به عنوان پلی برای حمایت از دندان از دست رفته قرار میگیرند. این روش به بریج معروف است و بین ۵ تا ۷ سال عمر مفید دارد.

ایمپلنت دندانی

ایمپلنت دندانی یک پایه از جنس تیتانیوم است که مستقیما در استخوان فک قرار گرفته و جایگزین ریشه ی دندان می شود. پس از جوش خوردن ایمپلنت با استخوان فک و لثه که بین ۳ الی ۶ ماه طول میکشد، تاج را در بالای ایمپلنت نصب می کنند که بسیار شبیه به دندان است و بین ۲۵ تا ۳۰ سال عمر مفید دارد.

ارتودنسی

ارتودنسی روشی است برای از بین بردن فواصل بین دندانی، مشکلات و ناهنجاری های فک و دندان. این روش موجب منظم شدن دندانها، اصلاح لبخند، کم شدن فشار دندانهایی که روی هم قرار گرفته اند و کارکرد بهتر دندانها می شود. بهبود دندانها در این روش حدود ۴ سال طول میکشد.

Screenshot_20220421-103905_Docs

جراحی فک و صورت

گاهی مشکلات فک و نامنظمی دندانها بسیار حاد است و توسط ارتودنسی قابل درمان نیست. اختلالات فک بالا و فک پایین گاهی به قدری جدی و پیچیده است که پزشک مجبور به  جراحی فک شده تا ناهنجاری های فک و نامرتبی دندان ها را از بین ببرد.جراحی فک جزو جراحی های زیبایی محسوب شده و دارای طیف گسترده ایست.

 

سخن پایانی

انجام هر یک از این روشها موجب زیبایی طرح لبخند و رفع عیوب دهان و دندان و گاهی فک بالا و پایین شما می شود. کلینیک مهرآوید با استفاده از مجرب ترین دندانپزشکان و به روز ترین متد دندانپزشکی، آماده ی رسیدگی به مشکلات زیبایی دهان و دندان شما می باشد. شما می توانید برای آگاهی بیشتر به سایت https://www.mehravidclinic.com/ مراجعه کنید و از خدمات دندانپزشکی مهرآوید آگاه شوید.

خبرگزاری برنا: محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز