خدمات فوری کولر گازی با نزدیک ترین متخصص "خدمت از ما"

۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۲:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۱۵۱۵
خدمات فوری کولر گازی با نزدیک ترین متخصص خدمت از ما
با نزدیک شدن فصل گرما حتما شما هم به فکر داشتن وسیله ای برای هوای خنک و مطبوع هستید. یکی از بهترین کارها نصب کولر گازی است که بازدهی قابل قبولی در بین وسایل سرمایشی دارد. علاوه بر این، مزیت هایی  مثل بی صدا بودن و عمر زیاد این دستگاه نیز به محبوبیتش کمک کرده است.

با نزدیک شدن فصل گرما حتما شما هم به فکر داشتن وسیله ای برای هوای خنک و مطبوع هستید. یکی از بهترین کارها نصب کولر گازی است که بازدهی قابل قبولی در بین وسایل سرمایشی دارد. علاوه بر این، مزیت هایی  مثل بی صدا بودن و عمر زیاد این دستگاه نیز به محبوبیتش کمک کرده است.

 گاها دغدغه هایی هم وجود دارد؛ اینکه نصب کولر به چه صورت است و یا اگر به مشکلی برخوردیم از چه طریق در سریعترین زمان ممکن تعمیر کار متخصصی پیدا کنیم تا تعمیرات کولر گازی تهران و سایر شهرها را انجام دهد.

در پلتفرم آنلاین "خدمت از ما" برای تمام سوالات شما راه حلی وجود دارد؛ میتوانید در سریعترین زمان نصب اسپلیت یا سرویس و تعمیر هر مدل کولر گازی را به نزدیک ترین سرویسکار و نصاب کولر گازی در منطقه خود بسپارید. در ادامه همراه ما باشید تا چکیده ای از نکات مهم در خرید و راه اندازی کولر گازی را به شما بگوییم.

 

شماره تلفن نصاب کولر گازی

 

نکات مهم در انتخاب و خرید کولر گازی

در این قسمت مهم ترین بخش هایی که هنگام خرید کولر گازی باید بررسی شود را مرور میکنیم تا زمانی که خواستید این نمونه کولر را  تهیه کنید، یک تصمیم عالی بگیرید:

  1. یکی از مهم ترین موارد گارانتی وسیله است. هر چقدر برندی که مد نظر دارید خدمات پس از فروش بهتری داشته باشد به نفع شما است. اینکه از کدام برند خرید میکنید در هزینه نصب کولر گازی تاثیر دارد؛ شاید حتی رایگان شد!!!
  2. چک کنید کولر گازی ازگاز مبرد استفاده کند، شاید هزینه بالاتری داشته باشد اما قطعا کیفیت بالاتری دارد.
  3. هرچقدر قدرت پرتاب باد کولر بیشتر باشد بهتر است و فضای بیشتری را خنک میکند و هر قدر هم عدد دسی ‌بل (db) کمتر باشد به این معناست کولرصدای کمتری تولید می کند.
  4. حتما از نصاب کولر گازی متخصص کمک بگیرید و تمام سوالاتتان در مورد وسیله را از فرد متخصص بپرسید، البته! خدمت از ما این قسمت را برای شما انجام میدهد...
  5. کمپرسور کولر را چک کنید. سه نوع کمپرسور اسکرول، پیستونی و روتاری در بازارموجود است. در نظر داشته باشید نسبت به میزان گرمای منطقه کمپرسور را انتخاب کنید. کمپرسور پیستونی در هوای گرم قدرت بیشتری دارد و نمونه روتاری برای مناطق معتدل بهترین انتخاب است.
  6. قبل از نصب کولر گازی به حجمی که دارد دقت کنید. کولر ها ظرفیت های متفاوتی دارند و بین 9000 تا 60000 بی تی یو بر ساعت هستند؛ زمان خرید متراژ محیط را در نظر بگیرید. بعنوان مثال اگر محیط 60 متری دارید، ظرفیت 16000 برای شما مناسب است.
  7. هر چقدر رفت و آمد در محیط و تعداد افراد بیشتر باید، باید کولری با ظرفیت بالا تر انتخاب کنید.

 

تعمیرات کولر گازی تهران

 

چه چیزهایی در نصب کولر گازی مهم است؟

پس از اینکه یک کولر گازی مناسب انتخاب کردید بهتر است نکاتی راجع به زمان نصب کولر گازی بدانید تا عمر طولانی و بهترین عملکرد را از دستگاه خود دریافت کنید:

  • از نصاب کولر گازی بخواهید ورودی و خروجی کولر را چک کند زیرا مسدود بودن ورودی و خروجی به کمپرسور فشار زیادی می آورد.
  • بهترین محل برای نصب دستگاه، قسمتی است که جریان مناسبی برای تبادل هوا دارد.
  • اگر قصد دارید بیشتر از یک کولر گازی در محیط نصب کنید، دقت کنید آن ها را روبروی هم قرار ندهید بلکه آن ها را پهلو به پهلو و یا پشت به پشت قرار دهید.
  • سرعت باد کمتر از 7 ثانیه نشان دهنده مشکلی در کولر است. هر چند مدت یکبار فن پشتی را چک کنید.
  • هیچگاه نباید رطوبتی وارد کولر شود. ریختن آب و یا برف روی کولر باعث خرابی دستگاه میشود.
  • استفاده از سایه بان برای این دستگاه کار بسیار خوبی است، اینکه کولر در سایه کار کند مصرف انرژی را نیز پایین می آورد.
  • هنگام نصب کولر گازی دقت کنید گرد و غبار و خاک وارد لوله های مبرد نشود.

 

نحوه نگهداری از کولر گازی تاثیر بسزایی در طول عمر و عملکرد دستگاه دارد. بنابراین، بعد از دقت در خرید و نصب کولر اسپیلت، رعایت نکات بالا کمک می کند تا رضایت بیشتری از استفاده این وسیله سرمایشی داشته باشید.

 

چه زمانی کولر گازی را باید سرویس کنیم؟

بعد از نصب کولر گازی، هر مدت یکبار آن را سرویس کنید تا مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد و بخوبی کار میکند. بهتراست اینکار را بصورت دوره ای و اوایل فصل بهار انجام دهید تا آماده یک تابستان خنک شوید!

در زمان سرویس کردن کولر، سرویسکار کولر گازی کارهایی مثل شستشوی کولر، تعویض قطعات معیوب و بررسی اجمالی کمپرسور را انجام می دهد.

اما گاهی با مواردی روبرو می شوید که باید تعمیر اسپیلت انجام شود و تنها سرویس کولر گازی کافی نیست. به عنوان مثال، در مواقع زیر لازمست تا حتماً از یک متخصص تعمیر کولر گازی تهران کمک بگیرید:

  • کولر خود به خود خاموش می شود.
  • کمپرسور کولردر حال کار به یکباره خاموش شود.
  • با وجود روشن بودن کولر باز هم هوا گرم هست واحساس می کنید دستگاه قدرتی ندارد.
  • صدای کولر طبیعی نیست.
  • اگر احساس میکنید آب از کولر چکه می کند سریعا برای تعمیر اسپیلت اقدام کنید.
  • اگر ریموت دستگاه از کار افتاده است و با تعویض باتری هم کار نمی کند.
  • در آخر اگر زمان روشن کردن کولر، هشدار و یا اخطاری با رنگ قرمز می بینید.

 

نصاب کولر گازی خدمت از ما

 

چطور یک مرکز خوب خدمات کولر گازی پیدا کنیم؟

اینکه شما هزینه نصب کولر گازی را منصفانه پرداخت کنید و بتوانید از محلی معتبر نصاب کولر گازی را پیدا کنید، اهمیت دارد؛ زیرا در اینصورت شما با یک شرکت دارای اعتبار کار میکنید که تمام سوابق، میزان مهارت و اطلاعات نصاب را دارد و کیفیت کارها بررسی می شود.

 در پلتفرم آنلاین "خدمت از ما"، بیش از دو هزار نصاب کولر گازی در تهران و سایر شهرهای ایران فعالیت می کنند که هر کدام نسبت به کیفیت کارشان، توسط مشتریان امتیاز گرفته اند. میتوانید با مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن "خدمت از ما" در هر زمان از شبانه روز سفارش انجام خدمات تاسیساتی از جمله نصب، سرویس یا تعمیر کولر گازی را ثبت کنید و از چندین متخصص قیمت بگیرید.

علاوه بر سفارش و دریافت خدمات، در "مجله خدمت از ما" (https://khedmatazma.com/mag) مطالب آموزشی بسیاری درباره راه اندازی و عیب یابی وسایل سرمایشی وجود دارد. در این مطالب، پاسخ بسیاری از سوالات شما و راه حل مشکلات ساده ی انواع کولر گازی و آبی بیان شده است.

خبرگزاری برنا: محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز