چگونه قهوه آنلاین بخرم

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۴۴۸۵
چگونه قهوه آنلاین بخرم
چیزهای زیادی در مورد قهوه وجود دارد که بسیار شخصی است. آیا آن را سیاه می نوشید یا با خامه مخلوط می کنید؟ برای چی قهوه میخوری؟

آیا به این دلیل است که این خون واقعی شماست و اگر مقدار معینی را مصرف نکنید، دچار ترک اعتیاد خواهید شد؟

یا کمی معمولی‌تر از آن می‌چرخید، می‌دانید، و فقط هر چند وقت یکبار آن را می‌نوشید؟

به طور مشخص هر چند می‌توانید نقطه‌ای بین این دو افراط را انتخاب کنید.

هر جا که نشانگر خود را رها کنید، باید به سطح کافئین مورد نظر (حداکثر)، اسیدیته (کم)، بدن (پر) و موارد دیگر فکر کنید.

ممکن است فکر کردن در مورد آن زیاد به نظر برسد، اما برخی از همبستگی های ساده وجود دارد که می توانید برای شروع از آنها استفاده کنید.

سایت های بسیار زیادی در کشور هستند که بصورت آنلاین و حضوری قهوه در سراسر ایران را عرضه می کنند ولی باید به اعتبار و نماد آن سایت توجه نمود.

قبل از اینکه حجم بالایی از فروشگاهی قهوه خرید کنید، مقدار کمی را سفارش دهید و در صورتی که مورد تایید شما از لحاظ کیفی و مزه قرار گرفت با خیال راحت سفارش خود را با مقدار مورد نیاز ثبت نمایید.

برای خرید قهوه اصلی و برشته شده با مزه ای ماندگار شما می توانید میان فروشگاه های معتبر  وشناخته شده با تحقیقات کامل، خرید خود را ثبت و درب محل تحویل بگیرید.

لوبیا عربیکا در مقابل لوبیا روبوستا

نوع لوبیا مهم است. تقریباً به همان روشی که ما برخی از گیاهان گلدار را به عنوان علف های هرز و برخی دیگر را به عنوان گل دسته بندی می کنیم، انواع خاصی از دانه های قهوه بیشتر از سایرین مورد توجه قرار می گیرند.

دانه‌های عربیکا مواد اولیه‌ای هستند که از ارتفاعات اتیوپی که قبلاً در مورد آن صحبت می‌کردیم سرچشمه می‌گیرد، قهوه عربیکا 60 درصد از تولید قهوه جهان را تشکیل می‌دهد. به راحتی، رشد قهوه عربیکا نیز سخت تر است.

عربیکا که در آب و هوای نیمه گرمسیری رشد می کند، در سایه، با رطوبت و مطلقاً بدون یخبندان رشد می کند. ارتفاع عنصر کلیدی دیگری است که دامنه تپه ها و ارتفاع 1900 فوتی (یا بیشتر) از سطح دریا را ترجیح می دهد. بهترین کار زمانی است که با دست چیده شود، بسیار شبیه به زغال اخته، زیرا همه آنها در زمان های مختلف می رسند و نیاز به توجه بیشتری برای کنترل آفات دارد.دانه‌های قهوه عربیکا در حال حاضر در مکان‌های مختلف خارج از اتیوپی، از جمله در کاستاریکا، گواتمالا، اکوادور، کلمبیا، بوروندی، برزیل (بزرگ‌ترین تولیدکننده در جهان)، رواندا و هند رشد می‌کنند.

خرید قهوه اصل

قهوه از کجا بخرم؟

طبق توضیحات فوق و معرفی انواع دسته های قهوه و کسب آگاهی از انواع قهوه و حتی در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر قهوه ها و حتی انواع دستگاه های قهوه ساز بهتر است به مشاوران سایت های بزرگ و معتبر و شناخته شده مراجعه نموده و تحقیقات نهایی خود را انجام دهید و سپس راحت تر تصمیم گیری برای خرید از چه فروشگاهی برای شما راحت می شود.

برای تسریع در کیفیت قهوه و انجام سریع خدمات مشتریان می توانید کمتر از چند ثانیه بصورت غیرحضوری در هر نقطه از کشور هستید، خرید آنلاین قهوه را با فروشگاه های معتبر یکی مثل فروشگاه بزرگ قهوه دارک تجربه نمایید.

خرید قهوه اصل

در این راهنما سه سوال ساده را که باید هنگام انتخاب دانه های قهوه از خود بپرسید را به شما نشان خواهم داد. انتخاب دانه های قهوه عالی را آسان می کند و طعم قهوه شما بسیار بهتر می شود. من همچنین اشتباه رایج «انتخاب دانه‌ها» را که بیشتر دوستداران قهوه هنگام سفارش آنلاین مرتکب می‌شوند، فاش می‌کنم. من سالها این اشتباه را کردم.

در نهایت، من فهرستی از بهترین دانه‌های قهوه را که توسط کارشناسان و خبره‌های قهوه رتبه‌بندی شده‌اند، گردآوری کرده‌ام. با ما در سفر به سراسر جهان همراه باشید و به این سوال پاسخ دهید: بهترین دانه های قهوه  برای شما چیست؟

بهترین قهوه از افرادی می آید که به قهوه اهمیت می دهند و لحظه ای توقف کنید و از خود بپرسید: چه کسی بیشتر از شما به قهوه اهمیت می دهد؟

اولین پاسخ، برشته کننده های محلی است، وقتی مستقیماً از یک برشته کننده (خوب) محلی قهوه می خرید شما در حال خرید یک محصول برشته شده با کیفیت بالا و تازه از کسی هستید که به او اهمیت می دهد.

اولین قدم شما برای خرید قهوه اصل عالی این است که شروع به کاوش در همه برشته‌های نزدیک و امتحان کردن قهوه آنها کنید.

استفاده از فروشگاه   ghahvedark.com  یک راه عالی برای نمونه برداری از بهترین برشته های محلی کشور است، بدون اینکه نیازی به ساعت ها تحقیق انجام شود.

خوب، تا بدانید از کجا قهوه عالی بخرید. اکنون زمان آن رسیده است که نحوه انتخاب بین گزینه ها را بیاموزیم. قبلاً اشاره کردم که هزاران گزینه آنلاین برای انتخاب بهترین دانه های قهوه وجود دارد.

با پرسیدن یکی از این سه سوال ساده (و پاسخ به آنها)، مشخص می شود که کدام لوبیا را باید انتخاب کنید و تصمیم شما بسیار آسان تر خواهد بود.

قهوه اصل در چهار مکان در اطراف جهان یافت می شود که در آن قهوه با دانه های قهوه بو داده شده محلی و همچنین ساندویچ ها و کیک های یک نانوایی ارگانیک سرو می شود.

در کافی شاپ ها معتبر، قهوه را با بالاترین کیفیت در طیف وسیعی از انواع دریافت می کنید.

باریستاها در کافی شاپ ها دانه‌های مختلف قهوه را انتخاب می‌کنند و یک تجارت محلی برشته کردن میکرو در مسئولیت مخلوط کردن، برشته کردن و تحویل دانه‌ها را بر عهده دارد.

 علاوه بر انواع مختلف قهوه، کافی‌شاپ‌های صمیمی کیک و ساندویچ از یک نانوایی ارگانیک محلی به فروش می‌رسانند.

اگر بیش از یک فنجان قهوه برای رفع تشنگی شما نیاز است، با خیال راحت می توانید قهوه های ایرلندی، یکی از بهترین قهوه های اصل را سفارش دهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز