وسایل مورد نیاز سفر زیارتی + رزرو تور با ۴۰ درصد تخفیف

۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۳۸۲۳
وسایل مورد نیاز سفر زیارتی + رزرو تور با ۴۰ درصد تخفیف
اگر شما عضو آن دسته از افرادی باشید که سفر از تفریحات شما بوده و به وفور از گردشگری و ماجراجویی‌های آن استقبال می‌نمایید، بدون شک در جریان هستید که تعدادی از وسایل برای تمامی ‌انواع سفر مشترک بوده و فرقی ندارد که سفر شما چه باشد! در هر صورت باید وسایلی ثابت را به همراه داشته باشید.

وسایل مورد نیاز برای سفر زیارتی

اگر قصد دارید که یک سفر زیارتی بی‌نظیر را با کم‌ترین دغدغه مسائل حاشیه‌ای تجربه کرده و توجه شما تنها به عبادت و سیر و سیاحت معنوی معطوف شود، به وب‌سایت ندابال سر زده و از تور مشهد آن که با تخفیفات فوق‌العاده در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد دیدن نمایید. بدون شک دست خالی برنمی‌گردید!

کفش‌های راحتی همراهی مهربان برای پیاده روی‌های طولانی مدت!

ممکن است در سفر زیارتی شما نیاز باشد که مقدار قابل توجهی از مسیر را پیاده بپیمایید. با به همراه داشتن کفش‌های راحتی با قلب دوم خود مهربان بوده و می‌توانید بدون خستگی و یا درد پا در این مسیر معنوی به‌ خوبی پیاده روی کرده و با انرژی بسیار به حرم مطهر برای زیارت برسید.

قطعاً وسوسه خواهید شد که کفش‌هایی را بپوشید که به استایل شما آمده و با پوشیدن آن‌ها هرچه بیشتر شیک به نظر برسید. بهتر است از این وسوسه دوری کرده و ریسک نکنید. تنها چیزی که در سفر زیارتی باید روی آن تمرکز کنید عبادت بوده و جایی برای فکر کردن به درد پا نخواهید داشت.

کیف مناسب حافظ اموال شما!

در سفرهای زیارتی همراه داشتن مدارک و مستندات شناسایی و اعتباری الزامی ‌است. به علاوه همراه داشتن پول نقد در این گونه سفرها الزامی ‌به نظر می‌رسد. برای حفظ مدارک و مستندات و جلوگیری از گم شدن دارایی‌های خود بهتر است که یک کیف مناسب را با خود به همراه داشته باشید.

شما می‌توانید از کیف‌های کوچک گردنی که دارای بند‌های محکمی ‌هستند استفاده کرده و با قرار دادن مدارک اعتباری و شناسایی در آن، از گم شدن آن‌ها جلوگیری به عمل آورید. به علاوه می‌توانید از کیف‌های کمری، دوشی و کوله پشتی نیز استفاده کنید. اما دقت کنید که کیف مورد استفاده باید امنیت اموال شما را تامین نماید.

کتاب‌های معنوی و دینی همراه همیشگی سفرهای زیارتی!

با سفر به عتبات عالیات بیشتر زمان شما صرف زیارت می‌شود؛ اما شما می‌توانید در زمانی که بیکار هستید و یا در زمان اوقات فراغت خود از خواندن و مطالعه کتاب و متون دینی استفاده کنید. با خواندن کتاب و متون دینی علاوه بر آن که اطلاعات عمومی ‌خود را بالا می‌برید می‌توانید ثواب دنیوی و اخروی بسیاری را نیز کسب کنید.

2
با توجه به همه گیری ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت شما در طول سفر پیشنهاد می‌کنیم که حتماً کتاب‌های معنوی و دینی خود را به همراه داشته باشید. بسیاری از این کتاب‌ها و مجله‌ها در مکان‌های زیارتی موجود هستند. اما پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از انتقال و شیوع این بیماری از کتاب‌های شخصی استفاده کنید.

بطری آب حامل مایه حیات شما!

بطری آب یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز در سفرهای زیارتی است که آرزو می‌کنید ای کاش با خود به همراه برده بودید. شاید با خود بگویید که با وجود آب معدنی‌های یکبار مصرف نیازی به حمل بطری آب نیست. در پاسخ باید بگوییم که خرید بطری آب معدنی برای شما به صرفه نخواهد بود.

زیرا که تولید پلاستیک شما بسیار افزایش پیدا کرده و هر بار نیز محل خرید آب معدنی در دسترس نمی‌باشد. به علاوه برای خریداری بطری آب نیاز به صرف هزینه است که اقتصادی نمی‌باشد. هر بار که قصد نوشیدن آب داشته و بخواهید که بطری آب معدنی بخرید، باید بخش زیادی از بودجه خود را به خرید آب معدنی اختصاص دهید.

در مسافرت‌های زیارتی شما زمان زیادی را صرف پیاده‌روی کرده و داشتن یک بطری آب معدنی یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. بطری آبی را انتخاب کنید که به راحتی قابل حمل بوده و بتوانید آن را با دست گرفته و یا در کیف خود قرار دهید.

وسایل مشترک برای تمامی‌سفرها!

وسایلی که در بند‌های پیشین ذکر بودیم از جمله وسایلی هستند که در سفرهای معنوی مورد نیاز بوده و لازم است که آن‌ها را به همراه داشته باشید. اما تعداد دیگری از وسایل نیز وجود دارد که برای تمامی‌ سفرها مشترک بوده و لازم است که آن‌ها را با خود به همراه داشته باشید.

از جمله مهم‌ترین وسایل مشترک برای تمامی‌ سفر‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مدارک مهم از جمله: کارت شناسایی، کارت اعتباری، بلیط سفر، دفترچه بیمه، گواهینامه و ...
  • تجهیزات الکترونیکی ضروری از جمله: شارژر گوشی و لپ تاپ، پاوربانک، هدفون و ...
  • به همراه داشتن لباس مناسب با توجه به آب و هوای مسیر مبدا تا مقصد و نیز خود مقصد
  • 3
    لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری اعم از: مسواک و خمیردندان، ناخن گیر، کرم ضد آفتاب، شامپو، صابون، حوله شخصی و ...

نقش روش سفر در انتخاب وسایل

روش سفر شما به اماکن زیارتی و سایر مقصدهای گردشگری نقش بسزایی در انتخاب وسایل مورد نیاز دارد. بدیهی است که اگر قصد داشته باشید با ماشین شخصی به مسافرت بروید باید وسایل بیشتری را به همراه داشته و مجموعه‌ای از نیازهای خود را در نظر بگیرید.

حال آن که سفر با هواپیما، اتوبوس و قطار بهتر است سبک بوده و از حمل وسایل اضافه خودداری کنید. زیرا که تنها سنگینی آن بر دوش شما مانده و بسیاری از وسایل به کار شما نخواهد آمد. اگر قصد دارید که یک روش سفر فوق العاده راحت را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم از تورهای گردشگری استفاده کنید.

لیست وسایل مورد نیاز برای سفر با تور به اماکن زیارتی

هنگامی‌که قصد سفر با تور به مقصد‌های گردشگری مختلف را دارید به میزان قابل توجهی از وسایلی که لازم است به همراه ببرید کاسته خواهد شد. زیرا که شرکت خدمات گردشگری بیشتر نیازهای شما را پیش‌بینی کرده و پاسخ خواهد داد.

4
تفاوتی ندارد که تور مشهد را انتخاب می‌کنید یا تور کیش! در هر صورت به مجموعه‌ای از وسایل ذکر شده در بند‌های پیشین نیاز خواهید داشت. به طور کلی سفر با تور گردشگری بسیار به صرفه بوده و شما می‌توانید با استفاده از تور به میزان چشمگیری در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

سایر وسایل مورد نیاز سفر

در بین بسیاری از افراد این تصور وجود دارد که سفر زیارتی آن‌ها هر چقدر با سختی بیشتری همراه باشد اجر و پاداش آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود. اگر شما نیز عضو آن دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که همراه داشتن وسایل فوق را فراموش نکرده و حتماً وسایل ذکر شده را با خود به همراه داشته باشید.

مجموعه دیگری از وسایل وجود دارد که شما می‌توانید برای افزایش راحتی خود از آن‌ها استفاده کرده و خستگی سفر خود را کمتر کنید. از جمله آن‌ها می‌توان به: کفی کفش، دمپایی طبی، چسب زخم، جوراب اضافه و ... اشاره کرد.

سخن پایانی

با توجه به آن که تورهای گردشگری بیشتر نیازهای شما را پیش بینی کرده و آن‌ها را برطرف می‌کند پیشنهاد می‌کنیم که برای سفر به مشهد و سایر عتبات عالیات از تورهای گردشگری با ۴۰ درصد تخفیف شرکت خدمات مسافرتی ندابال استفاده کرده و هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید.

یکی از پر‌طرفدارترین تور‌های گردشگری، تور چابهار است که توسط ندابال با برترین امکانات و بیشترین تخفیفات برای گردشگران تدارک دیده شده است. برای اطلاع از سایر تورهای گردشگری و امکانات فوق‌العاده آن‌ها در کنار قیمت مناسب و نیز تخفیفات ویژه به وب‌سایت ندابال مراجعه نمایید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما