خرید ایزوگام مستقیم از کارخانه البرز ارغوان یا از بازار؟

۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۳۳۹۴۷۲
خرید ایزوگام مستقیم از کارخانه البرز ارغوان یا از بازار؟
امروزه ایزوگام های مختلفی در کشورعزیزمان ایران ، تولید شده و به بازار ورود می کنند .همچنین مجموعه ها و شرکت ‌های زیادی به وجود آمده اند که در این زمینه فعالیت زیادی دارند اما نکته‌ مهمی که در اینجا به چشم می خورد این است که در هنگام استعلام قیمت ایزوگام دلیجان ، یکی ازمهم ‌ترین عوامل مقرون به صرفه بودن و همچنین کیفیت و مرغوبیت آن ایزوگام است .

امروزه ایزوگام های مختلفی در کشورعزیزمان ایران ، تولید شده و به بازار ورود می کنند .همچنین مجموعه ها و شرکت ‌های زیادی به وجود آمده اند که در این زمینه فعالیت زیادی دارند اما نکته‌ مهمی که در اینجا به چشم می خورد این است که در هنگام  استعلام  قیمت ایزوگام دلیجان ، یکی ازمهم ‌ترین عوامل مقرون به صرفه بودن و همچنین کیفیت و مرغوبیت آن ایزوگام است . طبیعتا همه ی ایزوگام هایی که در نقاط مختلف کشور و با دستگاه ها و مواد اولیه متنوع تولید می‌شوند ، استاندارد مطلوب را برای یک کارایی بی نقص و مرغوب ندارند. خب پس می توان گفت انتخاب یک مجموعه برای اجرا و خرید ایزوگام کار نسبتا سختی است اما ما با این راهنمای نحوه خرید ایزوگام شما را در انتخاب یک مجموعه با کیفیت یاری کرده ایم.

قبل از شروع این راهنمای خرید ایزوگام لازم است بدانیم که ایزوگام کیفیت بالا چه مشخصاتی دارد؟

هنگامی که صحبت از کیفیت مطلوب و قابل قبول ایزوگام میشود ، علاوه بر هزینه ی اجرای ایزوگام، تعداد زیادی از سوالات بی پاسخ درباره ی خرید ایزوگام که با کیفیت و و مرغوب باشد، به ذهن ما می رسد. با این وجود همه ما می دانیم که وجود کیفیت در مجموعه ای که این محصولات را ارائه می دهد بسیار حائز اهمیت است.زیرا از سودجویی برخی افراد در این حوزه می کاهد و به مصرف کننده ایزوگام اطمینان خاطر می بخشد. کیفیت مطلوب در ایزوگام بطور مستقیم به کیفیت و مرغوب بودن مواد اولیه بکار رفته  در تولید ایزوگام و همچنین داشتن تجربه کاری آن مجموعه بستگی دارد؛ علاوه بر این دو مورد ، دستگاه ها و تجهیزاتی که برای تولید ایزوگام بکار گرفته می شوند از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

چطور کیفیت رول ایزوگام را تشخیص دهیم ؟

در واقع از مشخصات هر رول ایزوگام با کیفیت مطلوب می توان به ضخامت، وزن و کیفیت قیراندود کردن ایزوگام در حین تولید اشاره کرد.قطعا کیفیت و مرغوبیت نکته ی اساسی و مهمی است . اما همه ی ما میدانیم که در ابتدا ، قیمت ایزوگام تنها موضوعی است که در ذهنمان جرقه میزند . نمی توان کتمان کرد که قیمت ایزوگام ربطی به کیفیت آن ندارد. پس در نتیجه حتما راهنمای خرید ایزوگام را با دقت هرچه تمام تر مطالعه کنید تا به شما بگوییم چطور با یک هزینه ی معقولانه،بهترین کیفیت ایزوگام را در اختیار خود قرار دهید.

چگونه ایزوگام خوب را بشناسیم؟

ذکر این نکته بسیار مهم است که برای خرید ایزوگام و انواع مختلف آن از می بایست به مجموعه ای با تجربه و کارامد تکیه کنید و سفارشات خود را با اطمینان خاطربه ثبت برسانید تا آن مجموعه در اولین فرصت سفارشات شما را مورد پیگیری قرار دهد. پس می توان گفت یکی از تکمیل ترین مراجع برای درخواست راهنمایی قبل از خرید ایزوگام ، کارشناسان و متخصصین فروش یک مجموعه ی با تجربه است. برای مثال در راهنمای خرید ایزوگام دلیجان می بایست با استفاده از مرغوب ترین مارک ایزوگام دلیجان جهت پوشش دهی عالی و بی نقص اشاره کنیم. زیرا علاوه بر مقرون به صرفه بودن هزینه ی ایزوگام، هر چه کیفیت عایق بندی در سطح بالاتری قرار گیرد و نصب ایزوگام دلیجان توسط یک تیم با تجربه و متعهد صورت پذیرد ، می توان در انتها نتیجه خیلی بهتری از عملیات اجرای ایزوگام به دست آورد.

به نقل از البرز ارغوان : alborzearghavan.com ایزوگام استاندارد و خوب دارای مشخصات زیر می باشد:

باید دارای وزن کاملا استاندارد باشد.(بسته به نوع شرکت تولید کننده وزن باید بین 35 تا 40 کیلوگرم باشد)

باید دارای ضخامت کاملا یک دست و استاندارد باشد.( بسته به نوع شرکت تولید کننده ضخامت باید بین  3.5/4 میلی متر باشد)

باید وزن یک رول ایزوگام با ضخامت آن در تناسب باشد .

اطلاعات ایزوگام باید بر روی لیبل آن و بدنه رول ایزوگام حک شده باشد.

نام برند تولید کننده و حتی اطلاعاتی مانند شماره تماس و راه های ارتباطی با شرکت مذکور روی رول ایزوگام قید شده باشد

محصول می بایست دارای بسته بندی مطلوب باشد و برای جلوگیری از مخدوش شدن ایزوگام باید حتما و حتما وکیوم و لیبل شده باشد.

وقتی که بیان می شود یک مجموعه بهترین برند ایزوگام را ارائه می کند، باید ایزوگام از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده باشد.

برای تولید ایزوگام و قیر اندود کردن آن می بایست حتما از قیر مخصوص پالایشگاه با گرید کیفی با نسبت 60/70 استفاده شده باشد.

خرید ایزوگام مستقیم از کارخانه

قبل از خرید انواع ایزوگام می بایست این نکته را در نظر داشت که اگر قصد انتخاب مرغوب ترین برند ایزوگام را همراه با قیمت روز و با بهترین کیفیت را دارید ، بهتر است خرید ایزوگام را از کارخانه را به صورت مستقیم انجام دهید . البته با خرید ایزوگام از کارخانه شما تنها رول های ایزوگام را تحویل میگیرید و خبری از اجرای آن و حتی ضمانت اجرای ایزوگام و خدمات پس از فروش را نخواهید داشت. شاید با گفتن این حرف از خرید ایزوگام منصرف شده باشید اما باید گفت که شما می توانید با انتخاب یک مجموعه ی عالی و متعهد به کار ، هم از خرید رول های ایزوگام خود اطمینان خاطر داشته باشید و هم از مزایایی همچون اجرای بی نقص ایزوگام و ضمانت حسن انجام کار بهره مند شوید. همچنین شما با استعلام قیمت ایزوگام دلیجان از مجموعه ای با تجربه می توانید بی واسطه هم مطمئن خریدتان را انجام دهید و همچنین با بهترین قیمت ایزوگام، مستقیم از ارائه کننده ، ایزوگامتان را همراه با نصب دقیق دریافت کنید. یکی از روش هایی که می توان ریسک خرید ایزوگام نامرغوب را کم کند، خرید بی واسطه و مستقیم است.

در انتها به نکات کلیدی ، هنگام خرید ایزوگام که عایق البرز ارغوان آنرا به خوبی بیان می کند می پردازیم :

باید حتما دقت کنید که رول ایزوگام نماد استاندارد داشته باشد و روی آن نام یا آدرس سایت شرکت ارائه کننده درج شده باشد.برای مثال اگر محصولات عایق البرز ارغوان را مورد بررسی قرار داده باشید میبینید که روی تمامی محصولاتشان آدرس سایتشان درج شده است که نشان دهنده ی کیفیت و متعهد بودن این شرکت به اجناس خود است.

اگر میخواهید برای مناطق گرم و خشک ، ایزوگام را اجرا کنید ، توجه کنید ایزوگامی را انتخاب کنید که در برابر گرما ذوب نشده و دچار تغییر حالت نشود.

بهترین زمان برای خرید و نصب ایزوگام در فصول گرم مانند تابستان می باشد.رول ایزوگام به هیچ عنوان نباید بریدگی یا سوراخ و پوسیدگی داشته باشد.

به مراتب خرید ایزوگام دولایه بهتراز ایزوگام تک لایه است اما در شرایط های خاصی می توان از ایزوگام تک لایه نیز استفاده نمود. صرفا نام یک برند خاص که تبلیغات زیادی داشته نشان دهنده کیفیت بالای محصولات آن مجموعه نیست.

جمع بندی

پس اگر شما برای استعلام قیمت ایزوگام ، مجموعه ای با تجربه را انتخاب کرده اید یقینا می توانید با یک تلفن ساده و یا مراجعه به سایت آن مجموعه ، لیست محصولات و کاربرد آن ها را همراه با قیمت روز ، مستقیم از کارشناس مربوطه دریافت کنید. این موارد تنها بخش کوچکی از عوامل تاثیر گزار در انتخاب یک ایزوگام با کیفیت و مرغوب است و ما سعی کردیم این عوامل را برای شما بطور جرئی بازگو کنیم . اگر روی خرید ایزوگام و نحوه اجرای آن حساس هستید و به خانه خود اهمیت میدهید پیشنهاد ما به شما این است که سری به عایق البرز ارغوان بزنید تا اطلاعات مفیدی درباره ی انواع ایزوگام و حتی نمونه کارهای خوبی را مشاهده کنید.

نظر شما