سریعترین راه های چربی سوزی از زبان اندام اپ

۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۳۳۹۴۷۳
سریعترین راه های چربی سوزی از زبان اندام اپ
همه ی افراد از داشتن بدنی عضلانی و تناسب اندام بسیار خوشحال می شوند اما مهم این است که برای رسیدن به آن ابتدا باید از شر چربی های مزاحم راحت شد.یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی ،بدنسازی بانوان است.این ورزش شامل برنامه چربی سوزی،برنامه غذایی و برنامه عضله سازی می شود و همین موضوع نشان می دهد که چربی سوزی در تناسب اندام چقدر اهمیت دارد و نقش تغذیه در حفظ آن به چه صورت است.

همه ی افراد از داشتن بدنی عضلانی و تناسب اندام بسیار خوشحال می شوند اما مهم این است که برای رسیدن به آن ابتدا باید از شر چربی های مزاحم راحت شد.یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی ،بدنسازی بانوان است.این ورزش شامل برنامه چربی سوزی،برنامه غذایی و برنامه عضله سازی می شود و همین موضوع نشان می دهد که چربی سوزی در تناسب اندام چقدر اهمیت دارد و نقش تغذیه در حفظ آن به چه صورت است.

زمانی که صحبت از ورزش و بدنسازی می شود اولین چیزی که به ذهن همه می آید چربی سوزی است.اضافه وزن از مهم ترین دغدغه های افرادی است که به دنبال برنامه بدنسازی و برنامه چربی سوزی هستند.همانطور که اگر در اینترنت به دنبال برنامه بدنسازی موثری باشیم ، برنامه های زیاد و متنوعی را پیدا خواهیم کرد اما همیشه این سوال پیش می آید که کدام یک برای شرایط بدنی هر فرد مفید است؟!

به صورت کلی راه های زیادی برای چربی سوزی و ترک عادات نادرست غذایی و حفظ سلامتی بدن وجود دارد حتی شما می توانید با تغییرات جزئی در تغذیه روزانه خود تاثیر زیادی بر سلامتی و تناسب اندام خود بگذارید.یکی از اصولی ترین راه های کاهش وزن استفاده از برنامه چربی سوزی است.برنامه چربی سوزی اصولی به شما کمک می کند بدون آسیب به عضلات و تحلیل آن ها کاهش وزن داشته باشید و در کنار آن مواد مغذی و ویتامین ها را به بدن خود برسانید.چربی سوزی حتما باید زیر نظر مربیان و متخصصان با تجربه و با دانش روز انجام شود.

ولی آیا می توان به سریع ترین روش "چربی سوزی" داشت؟

به نقل از اندام اپ: andamapp.com 10 راز برای چربی سوزی در زمان کوتاه وجود دارد:

1.خواب کافی :خوابیدن به اندازه کافی با تنظیم بعضی از هورمون های بدن باعث کاهش اشتها و کاهش گرسنگی های شدید می شود پس ساعت خواب خود را تنظیم کنید.بهترین زمان خواب در بزرگسالان بین 7 الی 8 ساعت می باشد.

2.خوردن غذاهایی با پروتئین بالا:از مهم ترین نکات مصرف زیاد پروتئین این است که در کنار چربی سوزی باعث حفظ عضلات می شوند.یکی از مهم ترین نکات در چربی سوزی این است که نباید در کنار چربی سوزی به عضلات آسیب برسد.

3.استفاده از چربی های مفید:چربی های سالم در بدن مدت زمان طولانی تری طول می کشد تا هضم شوند و باعث افزایش متابولیسم بدن شده و همین دلیلی برای سیری شما و کاهش اشتها و به دنبال آن کاهش وزن می شود.انواع آجیل ها مثل گردو و روغن زیتون از چربی های سالم هستند.

4.استفاده روزانه از فیبر:مصرف زیاد و روزانه فیبر به این صورت باعث چربی سوزی می شود که فیبرها در بدن آب را در خود حل می کنند و با سرعت کمتری در دستگاه گوارش شما به حرکت در می آیند و همین باعث احساس سیری در شما می شود.

5.تمرینات هوازی:انجام همه ی تمرینات هوازی احتیاجی به باشگاه رفتن ندارد و شما می توانید با کمک تمرینات هوازی که در اینترنت مثل سایت اندام اپ به شما معرفی شده است در خانه چربی سوزی داشته باشید.هم چنین تمرینات هوازی علاوه بر کاهش وزن بر روی سلامتی ریه ، تنظیم ضربان قلب و کاهش اضطراب نیز موثر است.

6.ورزش در ساعات ابتدایی صبح:در ساعات ابتدایی صبح میزان قند خون بدن در کمترین مقدار است و وقتی ورزش می کنید بدن به دنبال منبعی برای تبدیل به سوخت و انرژی است که در همین زمان با سوزاندن چربی ها و تبدیل آن ها به انرژی ،به سوخت مورد نظر خود می رسد و همین اتفاق باعث کاهش چربی و به دنبال آن عضله سازی می شود.

7.استرس را از خود دور کنید:به نقل از اندام اپ استرس باعث افزایش ترشح کورتیزول و افزایش وزن می شود پس استرس و اضطراب را از خود دور کنید.ورزش هایی مثل گویا و مدیتیشن به آرامش ذهن شما کمک می کنند.

8.استفاده از کافئین:خوردن قهوه و مصرف کافئین تاثیر بسزایی بر روی چربی سوزی بدن دارند اما دقت کنید باید از قهوه های بدون شکر استفاده شود تا تاثیرات مثبتی بر چربی سوزی داشته باشد.

9.مصرف نوشیدنی های سالم:استفاده روزانه حداقل 8 لیوان آب همیشه توصیه شده است در کنار آن استفاده از نوشیدنی های مفید مثل چای سبز و آب میوه های طبیعی می تواند باعث سلامتی و کاهش وزن هستند اما استفاده از نوشیدنی های الکلی و نوشابه ها به تجمع چربی و اضافه وزن منجر می شود.

10.استفاده از مواد غذایی چربی سوز:

صبحانه

ناهار

شام

بعد از ورزش

چای سبز-قهوه

کلم بروکلی

لوبیا و عدس

هندوانه

تخم مرغ

ماهی

دارچین

شیر

کلم پیج و لیمو

سیر

سیب زمینی

زردچوبه

قهوه

گوجه فرنگی

زنجبیل

سیب

گریپ فروت

ماست

شکلات تلخ

توت

آجیل و دانه های چیتا

چیلی

بذر کتان

توت فرنگی

از دیگر مواردی که در چربی سوزی اهمیت دارد صبر کردن است.چربی سوزی به زمان احتیاج دارد و باید حتما به مرور انجام شود در غیر این صورت وزن کردن مداوم و تغییرات ناگهانی در رژیم غذایی باعث بیماری،کم شدن ویتامین های بدن،تحلیل عضلات،خستگی مفرد،پوکی استخوان و ... می شود.پس حتما چربی سوزی را زیر نظر یک فرد متخصص و با صبوری شروع کنید..

انواع برنامه چربی سوزی:

برنامه های چربی سوزی متنوعی وجود دارد که به نقل از اندام اپ 3 مورد از "بهترین برنامه چربی سوزی" را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • رژیم غذایی شوک
  • رژیم غذایی دکان
  • رژیم غذایی فودمپ

 

برای چربی سوزی شما به یک رژیم غذایی اصولی نیاز دارید. این رژیم نه تنها نباید کالری دریافتی شما را کاهش دهد. بلکه لازم است کیفیت کالری دریافتی را بالا ببرد.کیفیت بالای کالری از مصرف مقدار مناسبی پروتئین و فیبر، جایگزین کردن چربی‌های مفید به جای چربی های مضر، محدود کردن مصرف کربوهیدرات تصفیه شده مثل آرد سفید و... و نیز توجه به ریزمغذی‌هایی مثل آهن و پروبیوتیک‌ها به دست می‌آید که نقش مهمی در چربی سوزی در زمان کم دارند.تمام مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم می‌تواند به شما کمک کند که رژیم غذایی اصولی و درست خود را بهبود ببخشید تا بتوانید هرچه سریع ‌تر و راحت تر به نتیجه دلخواه خود برسید.

نتیجه گیری

شناخت مواد غذایی مفید و مضر و آشنایی با چگونگی مصرف آن ها به شما در حفظ تناسب اندام کمک می کند .بعضی از افراد با انجام بسیاری از تمرینات و استفاده از تغذیه های متفاوت برای چربی سوزی باز هم بعد از مدتی به وزن قدیم خود بر میگردند .در اینجا به اهمیت تثبیت وزن پی می بریم.بعد از موفقیت در امر چربی سوزی، مهم ترین کار تغییر شیوه و سبک زندگی است.پس بعد از دریافت برنامه چربی سوزی و کاهش وزن به مقدار کالری مصرفی روزانه و تغذیه خود اهمیت دهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز