چند دقیقه به تماشای اتاوا پایتخت زیبای کانادا بنشینید

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۷:۲۷
کد خبر: ۱۳۴۷۵۶۶
چند دقیقه به تماشای اتاوا پایتخت زیبای کانادا بنشینید
اتاوا به عنوان پایتخت کشور کانادا یک مکان مناسب و ایده‌آل برای تجربه جشن‌ها، بازدید از جاذبه‌های جذاب و خوردن غذاهای خوشمزه و دلپذیر است.

اتاوا به عنوان پایتخت کشور کانادا یک مکان مناسب و ایده‌آل برای تجربه جشن‌ها، بازدید از جاذبه‌های جذاب و خوردن غذاهای خوشمزه و دلپذیر است. بافت این شهر دیدنی با بافت روستایی گره خورده و باعث شده که با قدم گذاشتن در آن حس و حال زمان‌های دور را به خوبی احساس کنید.

 

فضای شهری و مردمان این شهر بسیار پر جنب و جوش هستند و همین امر باعث می‌شود تا از گشت و گذار در شهر لذت ببرید. فرهنگ شهر اتاوا از فرهنگ‌های زیادی مثل فرانسوی، انگلیسی، اسکاتلندی و ایرلندی تاثیر گرفته است.

جالب است بدانید که نام این شهر از کلمه Algonquin Odawa به معنای تجارت کردن گرفته شده.

معرفی کامل شهر اتاوا

معرفی شهر اتاوا

محیط شهری اتاوا:

در هر گوشه‌ی این شهر محله‌های منحصر به فرد و امن برای پیاده روی می‌توانید پیدا کنید. وقتی که پیاده داخل شهر قدم می‌زنید، می‌توانید به راحتی غذاهای خوشمزه را امتحان کنید، از فروشگاه‌های بزرگ و مشهوری که وجود دارند، دیدن نمایید و در یک کلام جذب زیبایی شهر شوید.

در این شهر، آن چیزی که جلب توجه می‌شود، ماشین‌های فروش غذا و انواع رستوران‌های بزرگ و کوچک است که انواع غذاهای محلی و مشهور کانادا را سر می‌کنند.

علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری می‌توانند در تمام مسیرهای شهری و روستایی و حتی مسیرهای کوهستانی نیز دوچرخه سواری کرده و لذت ببرند. اطراف شهر اتاوا جنگل‌های سرسبز، تپه‌های شنی و تالاب‌های بزرگ و کوچک زیادی وجود دارد که موجب شده‌اند تا برای مدتی هم که شده، از فضای پر جنب و جوش شهر دور بمانید و از آرامشی که طبیعت دارد، بهره‌مند شوید.

مطلب پیشنهادی برای شما: اگر گرما کلافه‌تان کرده به این شهرهای دنیا سفر کنید!

ساختمان های مدرن اتاوا

اتاوا از نظر فرصت‌های شغلی موجود

شهر اتاوا از نظر تکنولوژی و فناوری بسیار پیشرفته بوده و همین موجب شده این شهر به یکی از اصلی‌ترین مراکز فناوری پیشرفته آمریکای شمالی تبدیل شود. متوسط حقوق و دستمزد در اتاوا سالانه بین 60 تا 70 هزار دلار کانادا گزارش شده است.

به طور کلی شما در زمینه‌های فناوری، سرمایه‌گذاری، بیمه، مشاور املاک، تجارت، بهداشت و درمان می‌توانید در شهر اتاوا مشغول به کار شوید.

جالب است بدانید که اتاوا، سومین شهر گران قیمت در کانادا شناخته می‌شود. هر چقدر به مرکز شهر نزدیک‌تر باشید، هزینه مسکن بالاتر خواهد رفت. برای حمل و نقل عمومی نیز ماهانه باید حدود 117 دلار کانادا در نظر بگیرید.

حضور بسیاری از استارتاپ‌های تکنولوژی به نقطه قوت بسیار بزرگی برای این شهر محسوب می‌شود. همین امر موجب شده تا متقاضیان کار در اتاوا نیز بسیار زیاد باشد.

زیبایی های کانادا

 

جاذبه‌های دیدنی و زیبایی‌های شهر اتاوا:

پایتخت کشور کانادا یکی از زیباترین پایتخت‌های جهان است و هر ساله گردشگران بسیار زیادی برای بازدید از این اماکن دیدنی وارد کانادا و اتاوا می‌شوند. برای داشتن لحظاتی به یاد ماندنی از حضور در این شهر، بهتر است که کمی با جاذبه‌های گردشگری آن نیز آشنایی داشته باشید و از آن‌ها دیدن کنید. مثل:

  • کانال ریدو

کانال ریدو به طول 200 کیلومتر اتاوا را به دریاچه انتاریو متصل می‌کند. در تابستان این ناحیه بسیار دیدنی است و می‌توانید سرگرمی‌های آبی زیادی را در آن تجربه کنید. زمستان نیز موجب یخ زدن این کانال می‌شود و جذابیت بسیار خاصی پیدا می‌کند. افراد زیادی این محل را برای اسکیت بازی، برگزاری جشنواره‌های زمستانی و ... انتخاب می‌کنند.

  • برج صلح

از طریق این برج می‌توانید شهر بزرگ اتاوا را با تمام زیبایی‌هایی که دارد، در یک نگاه ببینید، چرا که برج صلح بلندترین نقطه این شهر است. بازدید و مراجعه به این برج بلند رایگان است، اما باید بلیط دریافت کنید.

  • موزه طبیعت کانادا

اگر به دنیای کهن و موجودات غول پیکری مثل دایناسورها علاقه‌مند هستید، موزه طبیعت کانادا در شهر اتاوا می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. جالب است بدانید که ساخت این بنای قلعه مانند در سال 1910 به پایان رسیده.

  • تونل انفجار

موزه جنگ سرد کانادا در خارج از اتاوا در یک مرکز زیرزمینی بزرگ قرار دارد که در اوایل دهه 1960 برای محافظت از اسناد مهم دولت کانادا در صورت وقوع جنگ هسته‌ای ساخته شد. این پناهگاه گسترده اکنون دارای یک موزه جذاب است که به دوران جنگ سرد اختصاص یافته. اتاق فرار Diefenbunker در این تونل و مرکز وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید.

  • کلیسای نتردام
  • بازار بای‌ وارد
  • پارک گاتینو
  • گالری ملی کانادا

همگی از دیگر مراکز و نقاط دیدنی این شهر بزرگ هستند که اگر به کانادا سفری داشتید، پیشنهاد می‌شود که از آن‌ها هم دیدن نمایید.

اقتصاد عالی، آب و هوای پاکیزه، تورم بسیار کم، امکانات شهروندی ایده‌آل و ... همه و همه باعث شده‌اند هر سال هزاران درخواست از سراسر دنیا برای مهاجرت به کانادا وجود داشته باشد.

کانادا از کشورهای مطرح در دنیا برای زندگی، کار و تحصیل است. این کشور پهناور ایالت‌ها . شهرهای بسیار زیادی دارد که هر یک ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. شهر اتاوا یکی از شهرهای مهم و بزرگ این کشور است که برای زندگی و کار و همچنین گردش انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود.

اگر در فکر مهاجرت به کانادا هستید، باید در انتخاب یک شهر برای اقامت و شروع زندگی جدید دقت زیادی داشته باشید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز