خرید و معرفی انواع درب ضدسرقت و دستگیره درب ضد سرقت

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۱:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۸۰۷۵
خرید و معرفی انواع درب ضدسرقت و دستگیره درب ضد سرقت
اگر روزی تصمیم به خرید درب ضد سرقت گرفتید یا همین الان هم در پی تعویض درب های ساختمانی خود هستید، پس باید انواع آن ها را بشناسید. همچنین درب های ضد سرقت، ابزار و یراق آلات متفاوتی مثل دستگیره و لولا دارد.

اگر روزی تصمیم به خرید درب ضد سرقت گرفتید یا همین الان هم در پی تعویض درب های ساختمانی خود هستید، پس باید انواع آن ها را بشناسید. همچنین درب های ضد سرقت، ابزار و یراق آلات متفاوتی مثل دستگیره و لولا دارد.

به همین دلیل به هنگام خرید درب ضد سرقت، باید حواستان را به نکات و مسائل زیادی متمرکز کنید تا مطمئن شوید که محصول خوبی را خریداری کرده اید.

در ادامه ی این مطلب، می خواهیم در مورد انواع درب ضد سرقت صحبت کرده و یکی از بهترین فروشندگان آن، یعنی فروشگاه آنلاین رستاچوب را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر تصمیم به خرید آن دارید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

درب ضدسرقت

انواع درب ضد سرقت

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که درب های ساختمانی پیشرفت چشمگیری پیدا کرده اند و از انواع متریال ها برای ساخت آن ها استفاده می شود. برخی از مهم ترین انواع درب ضد سرقت، شامل موارد زیر است:

درب ضد سرقت چوبی

یکی از بهترین متریال برای ساخت درب های ضد سرقت، چوب است. هر چقدر این چوب مقاوم تر و با کیفیت تر باشد، طبیعتا جنس درب نیز بهتر خواهد بود. البته قیمت درب ضدسرقت چوبی نیز تا حد زیادی به متریال آن بستگی دارد و همان طور که می دانید، چوب ماده ی گران قیمتی است. اما چرا درب های ضد سرقت چوبی؟ چرا که بسیار زیبا و شکیل هستند و می توانند در دکوراسیون داخلی خانه استفاده شوند. چوب ها بافت خیلی زیبایی دارند به خصوص اگر از روکش های ضد آب روی آن ها نیز استفاده شده باشد. به این ترتیب مقاومت آن ها در برابر حرارت، آب و ...نیز افزایش پیدا می کند.

درب ضد سرقت فلزی

یکی از بهترین نوع درب ضد سرقت، درب هایی است که از فلزهای مقاومی مثل استیل ضد زنگ ساخته می شوند. این درب ها برای خانه هایی که فضای مدرن و مینیمال دارند، بسیار مناسب هستند. علاوه بر این، مقاومت خیلی زیادی هم دارند و با توجه به اینکه، ضد زنگ نیز می باشند، به سختی می توان آن ها را تخریب کرد و ورودی غیرمجاز داشت. البته باید توجه داشته باشید که درب های استیل را باید حتما با ورقه ی فلزی موجود در ساختارشان تهیه کنید. در غیر این صورت، مقاومت زیادی ندارند.

درب ضد سرقت ترک

یکی دیگر از محصولات بسیار باکیفیت موجود در بازار که طرفدران زیادی هم دارد، درب های ضد سرقت ترک هستند. همان طور که از نامشان پیداست، این درب ها ساخت کشور ترکیه می باشند و محصولی وارداتی به حساب می آیند. به همین دلیل قیمتشان نیز کمی بالاتر است. درب های ضدسرقت ترک، بسیار سنگین و مرغوب هستند و طرح های زیبا و شکیلی روی آن ها هست. همچنین به دلیل استفاده از یراق آلات باکیفیتی مثل برند کاله، قیمت بالاتری دارند.

درب ضد سرقت چینی

در میان تمام محصولات بازار درب های ضد سرقت، درب های چینی قیمت ارزان تری دارند و به تبع، کیفیتشان نیز پایین تر است. البته این بدان معنی نیست که تمام درب های ضد سرقت چینی فاقد کیفیت می باشند. برخی از آن ها، به دلیل استفاده از ورقه ی فلزی در ساختار خود، مقاومت خوبی دارند و با کیفیت محسوب می شوند.

درب ضد سرقت ایرانی

محصولات تولید داخل نیز چند سالی است که به بازار عرضه شده اند و از حق نگذریم، کیفیت خوبی هم دارند. طرح های درب ضد سرقت ایرانی، دارای تنوع مناسبی است و می توان دستگیره درب ضد سرقت ایرانی را هم با قیمت مناسبی خریداری کرد. بنابراین از هر لحاظ به صرفه و اقتصادی خواهد بود و علاوه بر این، کیفیت خوبی هم ارائه می کند.

درب ضد سرقت ایتالیایی

یکی دیگر از محصولات پیشرو در بازار درب های ضد سرقت، درب های ایتالیایی است که لوکس و خاص محسوب می شوند. چوب بیشتر این درب ها، بسیار مرغوب و با کیفیت است و طرح های بی نظیری روی آن پیاده می شود. البته همان طور که قابل حدس است، نمی توان این درب های ضد سرقت را با قیمت مناسب و ارزانی خریداری کرد. در واقع به دلیل گران بودن درب های ضد سرقت ایتالیایی، این درب ها را می توان در محیط های خیلی لوکس به کار برد.

دستگیره درب ضدسرقت

درب ضد سرقت کامپوزیتی

رستاچوب، تولیدکننده درب های ضدسرقت و چوبی انواع مختلفی از درب های ضد سرقت را عرضه می کند که یکی از آن ها، همین درب های کامپوزیتی است. این درب ها از نوعی کامپوزیت تهیه می شوند که بسیار قابل انعطاف می باشند و به راحتی می توان آن ها را شکل داد. در ضمن عایق های خیلی خوبی در برابر صوت و رطوبت به حساب می آیند و به همین دلیل طول عمر زیادی خواهند داشت. فراموش نکنید که درب های ضد سرقت کامپوزیتی، با وجود مزایای فراوان، چندان در برابر حرارت مقاوم نیستند و به همین دلی در محیط های گرم، استفاده نمی شوند. بیشتر مواقع از این درب ها به عنوان درب اتاق استفاده می شود.

درب های ضد سرقت MDF

همان طور که می دانید، ام دی اف یکی از بهترین جایگزین ها برای چوب به حساب می آید که علاوه بر مقاومت بیشتر، قیمت ارزان تری هم دارد و به همین دلیل، خرید آن کاملا به صرفه خواهد بود. به همین خاطر است که درب های ضد سرقتی که از این متریال ساخته می شوند، به سرعت محبوبیت پیدا کردند. مقاومت ام دی اف در برابر حرارت، صوت و ... نیز قابل توجه است.

رستاچوب، عرضه کننده درب های ضد سرقت و چوبی

حالا که با انواع درب های ضد سرقت آشنا شدید، می خواهیم شما را با یکی از بهترین مکان های عرضه و فروش درب های ساختمانی آشنا کنیم:

سال هاست که رستاچوب مشغول به فعالیت است و برای تمام کسانی که به نوعی با درب های ساختمانی سر و کار دارند، نامی آشنا به حساب می آید. تمام درب های عرضه شده در این مجموعه ی بزرگ، از بهترین چوب ها و متریال طبیعی ساخته شده اند و به همین دلیل، بالاترین کیفیت را دارند.

در ضمن رستاچوب، امکان سفارش آنلاین را نیز برای کاربران خود ممکن کرده است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه، به راحتی محصول مورد نظر خودتان را مشاهده کرده و در صورت پسند، سفارش بدهید تا در اسرع وقت به دست شما برسد.

درب ضد سرقت فلزی

اما چرا رستاچوب؟

  • چون که تنوع محصولاتش فوق العاده است. هدف نهایی رستاچوب همواره این بوده که بتواند تمامی سلایق و مشتریان را راضی کرده و برای هر کسی، محصولی برای ارائه داشته باشد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که از این مجموعه، دست خالی بیرون نخواهید آمد.
  • خدمات پس از فروش ارائه می کند. موضوعی که برای خیلی از فروشندگان مهم نیست و تقریبا توجهی به آن ندارند. اما رستاچوب، به تمام مشتریان خود احترام می گذارد و تلاش میکند که تا جای ممکن، برای استفاده ی بهتر از درب های ساختمانی، یاور آن ها باشد.
  • در نهایت باید بگوییم که سرعت ارسال سفارش در رستاچوب بالاست. شما می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در مدتی بسیار کوتاه، آن را دریافت کنید. این ویژگی باعث شده تا رستاچوب، مزیت بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشد و به ارائه ی بهترین خدمات معروف باشد.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز