آموزش پرداخت خارجی به کمک تتر USDT

۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۴:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۹۰۶۸
آموزش پرداخت خارجی به کمک تتر USDT
تتر رمزارزی است که بر پایه‌ی بلاکچین بیتکوین عرضه شد و به دلیل پشتوانه‌ی دلار آمریکا، توانسته همواره جزو پنج رمزارز پر معامله در سطح جهانی باشد. این رمزارز که از مدل استیبل کوین است، قابلیت خرید، انتقال، ذخیره و ... داشته که به نظر می‌رسد در آینده‌ی نه چندان دور، تبدیل به روش اصلی پرداخت خارجی شده و جایگزین متدهای کنونی پی پل یا ویزا کارت شود.

تتر USDT

تتر رمزارزی است که بر پایه‌ی بلاکچین بیتکوین عرضه شد و به دلیل پشتوانه‌ی دلار آمریکا، توانسته همواره جزو پنج رمزارز پر معامله در سطح جهانی باشد. این رمزارز که از مدل استیبل کوین است، قابلیت خرید، انتقال، ذخیره و ... داشته که به نظر می‌رسد در آینده‌ی نه چندان دور، تبدیل به روش اصلی پرداخت خارجی شده و جایگزین متدهای کنونی پی پل یا ویزا کارت شود. از آنجاییکه استفاده از USDT بدون محدودیت بوده و کاربران سرتاسر دنیا (حتی ایران) می‌توانند آن‌را خریدرای کرده و یا با استفاده از آن، تراکنش‌های خارجی خود را انجام دهند، انتظار می‌رود که به سرعت تبدیل به بخش مهمی از دنیای دیجیتال شود. به همین جهت قصد داریم تا در این مقاله، مزایای آشنایی و استفاده از این روش پرداخت را به شما بگوییم.

تاریخچه تتر

رمزارز تتر توسط مجموعه بیتفینکس و در سال 1393 معرفی گردید و به دلیل الگوریتم پشت این کوین، ذخیره کردن دلار در بانک و همچنین نحوه عرضه و توزیع، قیمت آن همواره با اختلاف اندکی، معادل 1 دلار آمریکا است. با تثبیت قیمت این رمزارز، تتر یا همان USDT توانست به سرعت تبدیل به یک پل ارتباطی میان دنیای آنلاین و رمزارزها شده و با گذشت نزدیک به یک دهه از زمان معرفی، تبدیل به یکی از پنج کوین برتر در دنیای رمزارزها شود.

کاربرد تتر

تتر رمزارز پایه در تمام صرافی‌های رمزارز جهانی بوده و هر کس که قصد ورود به این بازار را داشته باشد و یا بخواهد سرمایه‌ی خود را از دنیای بلاک‌چین‌ها خارج کند، می‌تواند از تتر استفاده کند. افرادی که از ایران قصد دارند وارد صرافی‌های معتبر رمزارز جهانی همانند کوکوین، کوینکس، بایننس و ... شوند، ابتدا از داخل ایران اقدام به خرید تتر ارزان کرده و سپس این رمزارز را به والت خود در صرافی مقصد انتقال می‌دهند.

در کنار فعالیت در حوزه‌ی رمزارزها، همانطور که پیشتر گفته شد، این رمزارز در حال تبدیل شدن به روش اصلی پرداخت خارجی است. چرا که این رمزارز قیمت مشخصی داشته و نوسان قیمتی ندارد، کارمزد انتقال آن بسیار کم است، کارمزد خرید با آن نیز بسیار کم است، قابلیت ردگیری و بستن حساب مالک را نیز ندارد. این ویژگی (بر خلاف پی پل و ویزا کارت)، به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد تا به سادگی از تتر به عنوان روشی امن برای تراکنش‌های بین المللی استفاده نمایند.

نگهداری از تتر

رمزارزها باید در بلاکچینی مشخصی میزبانی شده و در آن جابجا شوند. افرادی که قصد خرید تتر داشته باشند، می‌توانند به سایت صرافی‌های دیجیتال و یا صرافی‌های رمزارز مراجعه کرده و میزان کوین مد نظر خود را خریداری کنند. پس از خرید تتر، برای نگهداری از این رمزارز هم می‌توان از والت صرافی‌های رمزارز استفاده کرد و یا از والت‌های دیجیتال استفاده نمود. این والت‌های دیجیتال، نه تنها میزان تتر بوده، بلکه میزبان لیست مشخصی از رمزارزها هستند. برای اطلاع از شرایط بهترین سایت خرید تتر به این مقاله مراجعه نمایید.

مزایای تتر

اولین و مهمترین مزیت این کوین در مقایسه با سایر کوین‌ها، ثبات قیمت آن بوده که امکان تبدیل آن به ارزهای کاغذی (یا همان ارز فیات) را امکان پذیر کرده است. نرخ ثابت این رمزارز، باعث شده تا بتواند به خوبی نقش واسط را میان دنیای رمزارزها و دنیای واقعی ایجاد نموده و پلی بین این دو دنیای متفاوت باشد.

یکی از مشکلات درگاه‌های پرداخت خارجی، تبدیل ارز کشورهای مختلف است. برای مثال اگر فردی از کشور ترکیه قصد خرید یک کالا را داشته باشد که قیمت آن بر حسب دلار تعیین شده باشد، درگاه ابتدا موجودی کارت خریدار (احتمالا لیر ترکیه) را به دلار تبدیل کرده که این تبدیل حداقل 4 درصد کارمزد به همراه دارد. سپس از مبلغ موجود در کارت برای خرید استفاده خواهد شد. این مشکل، با استفاده از ارز تتر حل شده، چرا که نیازی به تبدیل تتر به سایر ارزها نبوده و پرداخت با رمزارز USDT انجام خواهد شد.

مزیت مهم دیگر این رمزارز، سرعت انجام تراکنش در آن است. استفاده از خدمات صرافی نیاز به زمانی بین 1 الی 4 روز کاری داشته، استفاده از خدمات سوئیفت نیز دردسرها و هزینه‌های جانبی خود را به همراه دارد. صد البته که در ایران، امکان استفاده از خدمات سوئیفت نیز وجود ندارد. روش‌های پی پل و ویزاکارت نیز در ایران با ریسک و هزینه‌ی بسیار بالایی در دسترس هستند که عملا استفاده از آن‌ها را بسیار گران خواهد کرد. انتقال تتر در کمتر از چند دقیقه انجام شده و در دسترس تمام ایرانیان نیز قرار دارد.

خرید تتر trc20

آنچه که در میان مردم با نام خرید تتر trc20 شناخته می‌شود، در حقیقت خرید تتر و انتقال در شبکه trc20 است. تتر یک رمزارز بوده که امکان انتقال در شبکه‌های مختلفی را دارد. در میان شبکه‌هایی که میزبان انتقال و ثبت تراکنش‌های تتر هستند، شبکه‌های ترون و اتریوم از سایر شبکه‌ها شناخته شده تر هستند. از آنجاییکه انتقال تتر در شبکه اتریوم با کارمزد حداقل 8 دلاری و بعضا تا 20 دلاری همراه است، طبیعتا شبکه ترون یا همان شبکه trc20 توانسته کاربران بیشتر را به خود جلب کند.

شبکه ترون، هم کارمزد بسیار کمتری داشته که به ندرت به 1 دلار می‌رسد و هم سرعت انتقال و ثبت تراکنش بالاتری دارد. به همین جهت نیز استفاده از تتر در شبکه ترون، هم مقرون به صرفه تر بوده و هم عملیات خرید و یا انتقال وجه را تسریع می‌نماید. بهتر است بدانید که ترون پیش از شبکه trc20، شبکه‌ی دیگری نیز با نام trc10 معرفی کرده بود که امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید تتر بدون احراز هویت

اگرچه هدف دنیای بلاکچین‌ها حفظ حریم شخصی کاربران و انجام تراکنش‌های بی نام بوده تا امکان نظارت یک نهاد مستقل برروی آن‌ها وجود نداشته باشد، اما در ایران امکان خرید تتر بدون احراز هویت در سایت‌های معتبر وجود ندارد. برای خرید تتر، ابتدا باید فرآیند احراز هویت انجام شده و سپس کوین خریداری شده به هر آدرسی (بدون قابلیت ردگیری) منتقل شود. فرآیند احراز هویت در صرافی‌های رمزارز همانند نوبیتکس حدود ۴۸ ساعت و اوکی اکسچنج، والکس و ... بعضا تا یک هفته زمان برده، اما همین فرآیند در سایت‌های صرافی دیجیتال همانند کارتیشو، ارزپال و ... کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

آموزش خرید تتر

برای خرید تتر، کافی است وارد وبسایت کاریتشو شده، از منوی وبسایت گزینه پنل کاربری را انتخاب نمایید و وارد پیشخوان پنل کاربری کارتی شو شوید. تصویر این پیشخوان در زیر نمایش داده شده است.

خرید تتر کارتیشودر این پنل کاربری، امکان خرید و فروش تتر ارائه شده که برای خرید تتر، کافی است در باکس مربوط به خرید از کارتیشو، برروی گزینه انتخاب ارز کلیک نمایید تا یک باکس جدید برای شما باز شود. تصویر این باکس که باید ارز را از میان خدمات کارتی شو انتخاب نمود، در زیر نمایش داده شده است:

خرید تتر ارزان

از میان خدمات مختلف، برروی گزینه تتر trc20 کلیک نمایید. درمرحله‌ی بعد، باید میزان خرید مد نظر و همچنین آدرس والت مقصد (که حتما باید در شبکه ترون باشد) را وارد نمایید. پس از آن، معادل ریالی حجم خرید را با بهترین قیمت تتر پرداخت خواهید کرد. پس از ثبت سفارش، کوین‌های خریداری شده به صورت آنی به آدرس تعیین شده ارسال خواهند شد.

با توجه به اینکه کارتیشو رمزارزهای خریداری شده را بدون وقفه برای آدرس مقصد ارسال کرده و میزبان کوین‌های خریداری شده توسط مشتریان نیست، بالاترین امنیت برای رمزارزها ایجاد خواهد شد. همچنین برای فروش یا تبدیل تتر به ریال می‌توانید از بخش فروش به کارتیشو استفاده نمایید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز