شماره مجازی گوگل ویس چیست و چه استفاده ای از آن می شود؟

۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۷:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۹۵۳۰
شماره مجازی گوگل ویس چیست و چه استفاده ای از آن می شود؟
گاهی اوقات برای استفاده از یک اپلیکیشن، فروشگاه، پلتفرم پرداخت و غیره به شماره‌ای غیر از شماره واقعی خود نیاز داریم و علت این امر ممکن است وجود تحریم‌های خاص علیه کاربران ایرانی، محدودیت و اختلال اپراتورهای داخلی و موارد دیگری باشد.

گاهی اوقات برای استفاده از یک اپلیکیشن، فروشگاه، پلتفرم پرداخت و غیره به شماره‌ای غیر از شماره واقعی خود نیاز داریم و علت این امر ممکن است وجود تحریم‌های خاص علیه کاربران ایرانی، محدودیت و اختلال اپراتورهای داخلی و موارد دیگری باشد. در چنین شرایطی داشتن یک شماره مجازی معتبر و دائمی همچون شماره مجازی گوگل ویس، می‌تواند تمامی مشکلات شما را برطرف سازد. با توجه به اهمیت روز افزون استفاده از شماره‌های مجازی، ما در این مطلب قصد داریم تا به بررسی شماره مجازی گوگل ویس و مزایای استفاده از آن بپردازیم. اگر چنانچه شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به پاسخ پرسش‌های خود برسید.

 

آشنایی با شماره مجازی گوگل ویس

گوگل ویس در واقع یک سرویس برقراری تماس صوتی به صورت رایگان است که امکان ارسال و دریافت پیام و تماس را برای کاربران فراهم کرده است. به جرئت می‌توان گفت که شماره مجازی گوگل ویس یکی از معتبرترین سرویس‌های ارائه کننده شماره‌ مجازی است که در سال 2009 توسط کمپانی گوگل معرفی شد. به هنگام استفاده از این شماره مجازی نیز همانند سایر شماره‌های مجازی، باید از اتصال خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید. شما به راحتی می‌توانید از شماره مجازی گوگلی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، بر روی چند دستگاه‌ مختلف استفاده کنید و محدودیتی از این جهت نخواهید داشت.

مزایای استفاده از شماره مجازی گوگل

اپلیکیشن گوگل ویس

خرید شماره مجازی گوگل، برای بسیاری از افرادی که دارای مشاغل بین المللی هستند یا بنا به دلایل مختلف، تمایلی به استفاده از شماره شخصی و واقعی خویش در استفاده از شبکه‌های اجتماعی ندارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. در واقع شما با خرید شماره مجازی گوگل، تمامی محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های موجود علیه کاربران ایرانی را دور می‌زنید و به یک شماره مجازی دائمی دسترسی پیدا می‌کنید که برخلاف سایر سرویس‌های شماره مجازی دارای محدودیت زمانی نبوده و نیازی نیست که در بازه‌های زمانی مشخص اقدام به تمدید اعتبار آن نمایید.

در واقع شما با پرداخت هزینه اولیه از مزایای یک شماره کاملا معتبر برخوردار می‌شوید و با استفاده از آن می‌توانید به صورت کاملا رایگان، اقدام به ارسال و دریافت تماس و پیامک کنید. ناگفته نماند که با توجه به اعتبار بسیار بالای سرویس گوگل، شماره مجازی یونیکی که در اختیار شما قرار می‌گیرد قابلیت استفاده در بسیاری از سرویس‌ها و پلتفرم‌هایی همچون اپل آیدی، واتساپ و غیره را دارد و شما با خیال راحت می‌توانید از این شماره برای افتتاح حساب در پلتفرم‌های معتبر پرداخت بین المللی همچون پی پال یا صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال همچون بایننس اقدام به افتتاح حساب کنید، بدون آن که تحریم‌ها مانع افتتاح حساب و مسدود شدن حساب کاربری شما شوند. این شماره که دارای امنیت فوق‌العاده بالایی است، اپلیکیشن اندرویدی و آی‌او‌اسی  دارد که روند کار با آن را برای کاربران بسیار ساده‌تر کرده است.

نحوه ساخت شماره مجازی گوگل ویس

برای ساخت چنین شماره معتبری پس از ایجاد حساب کاربری در گوگل باید وارد وبسایت گوگل ویس شوید و در آن ثبت نام کنید. پس از ورود به این سایت باید کد و آدرس محل سکونت خود را وارد کنید تا گوگل بتواند متناسب با منطقه مورد نظر شما، شماره‌ها را به شما پیشنهاد دهد. در نتیجه باید کد منطقه و آدرس محل سکونت شما مکانی غیر از ایران باشد. از آنجایی که بهترین شماره‌های مجازی موجود در گوگل مربوط به کشور آمریکا است، بهتر است کد وارده کد یکی از ایالات و منطقه‌های آمریکا باشد. البته در نظر داشته باشید که برای دسترسی به چنین شماره‌ای باید جیمیل مورد استفاده شما نیز آمریکایی باشد؛ چراکه در غیر این صورت گوگل ویس اجازه ساخت شماره مجازی آمریکا را برای شما صادر نمی‌‌کند! البته قابلیت‌های این برنامه به جیمیل محدود نمی‌شود و پس از تائید شماره مجازی انتخابی، این سرویس از شما می‌خواهد تا شماره‌ای را وارد کنید. این کار برای انتقال تماس‌ها به این شماره صورت می‌گیرد که طبیعتا این شماره نباید یک شماره ایرانی باشد. کار ساخت شماره مجازی گوگل شما پس از وارد کردن کد ارسالی به این شماره تمام می‌شود و می‌توانید از خدمات رایگان این سرویس لذت ببرید.

همان طور که در مطالب بالا مشاهده کردید، برای ساخت چنین شماره معتبری به شماره‌ای غیر از شماره ایران نیاز داریم و در نتیجه این امر بدون کمک گرفتن از مجموعه‌های خدمات‌رسان معتبر شماره مجازی همچون فروشگاه شماره مجازی، امکان پذیر نخواهد بود. این در حالی است که شما به راحتی می‌توانید در این مجموعه با انجام چند کلیک ساده یک شماره مجازی دائمی گوگل ویس دریافت کنید.

خرید شماره مجازی گوگل از virtual-number

خرید شماره مجازی گوگل از virtual-number

یکی از معتبرترین فروشگاه‌های موجود در زمینه فروش شماره مجازی، فروشگاه شماره مجازی به آدرس virtual-number.ir است که تمامی خدمات خود را به صورت کاملا قانونی در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. شما با مقایسه قیمت شماره مجازی گوگل موجود در این مجموعه با قیمت سایر رقبا، متوجه قیمت‌های استثنائی آن خواهید شد. علت این امر، این است که کارشناسان این مجموعه بیش از آن که به دنبال کسب منفعت شخصی باشند، هدف خود را ارتقا سطح کیفیت خدمات و کمک به کاربران ایرانی برای برطرف کردن محدودیت‌های حاصل از تحریم قرار داده‌اند و همواره به این هدف خویش وفادار بوده‌اند. ناگفته نماند که این مجموعه دارای تنوع بسیار بالایی است و حتی اگر قصد خرید شماره برای یک شبکه اجتماعی خاص را داشته باشید نیز این امکان در این مجموعه برای شما فراهم شده است؛ مثلا با خیال راحت می‌توانید اقدام به خرید شماره مجازی اینستاگرام کنید و نگرانی از بابت عدم پذیرش این شماره از جانب اینستاگرام نداشته باشید.

بهترین روش ساخت شماره مجازی گوگل ویس

خدمات و مزایای قابل توجه شماره مجازی گوگل سبب شده تا بسیاری از افرادی که قصد ورود به مشاغل بین‌المللی و ترید در بازار رمزارزها را دارند، برای افتتاح حساب در پی پال یا صرافی‌های معتبر رمزارزی به این سمت جذب شوند؛ اما از آنجایی که به هنگام ساخت چنین شماره مجازی، به جیمیل و شماره غیر ایرانی نیاز خواهید داشت، به تنهایی نمی‌توانید اقدام به ساخت چنین شماره‌ای کنید. بهترین روش برای ساخت شماره مجازی گوگل، کمک گرفتن از مجموعه‌های معتبری همچون فروشگاه شماره مجازی است که تنها با چند کلیک ساده و با قیمت بسیار مناسب یک شماره مجازی دائمی کاملا معتبر و امن را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر قصد خرید شماره مجازی گوگل با به صرفه‌ترین قیمت ممکن را دارید، حتما به فروشگاه شماره مجازی سری بزنید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز