راز های ناگفته سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس از لایف استایل فوتبالی‌اش

۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۹۵۴۸
راز های ناگفته سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس از لایف استایل فوتبالی‌اش
تیم ها برای انتخاب کردن کاپیتان تیم خود و سپردن سکان هدایت تیم در زمین به موارد مختلفی توجه می کنند. قدرت رهبری، اعتماد سایر اعضای تیم به فرد، سابقه بازی در تیم، تکیه گاه بودن در زمین تمرین و مسابقه از جمله مواردی است که تیم ‌ها با اتکا به آنها بازوبند کاپیتانی را به یک فرد می سپارند.

تیم ها برای انتخاب کردن کاپیتان تیم خود و سپردن سکان هدایت تیم در زمین به موارد مختلفی توجه می کنند. قدرت رهبری، اعتماد سایر اعضای تیم به فرد، سابقه بازی در تیم، تکیه گاه بودن در زمین تمرین و مسابقه از جمله مواردی است که تیم ‌ها با اتکا به آنها بازوبند کاپیتانی را به یک فرد می سپارند. در این بین بازوبند تیم های بزرگ همیشه دست افراد بزرگ بوده است. بازوبند کاپیتانی پرسپولیس از اسطوره‌هایی مانند علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و… به سید جلال حسینی رسید. کسی که توانست 250 بازی با لباس پرسپولیس وارد میدان شود و با این لباس 10 جام مختلف به دست آورد. در این نوشته به مناسبت خداحافظی سید جلال حسینی قصد داریم راجع به لایف استایل و خصوصیاتی که او را از یک کاپیتان معمولی به یک کاپیتان محبوب و تکیه گاه برای تیم تبدیل کرد صحبت کنیم.

سید جلال حسینی

تداوم و ایستادن در همه سختی‌ها

در پنج سال گذشته اتفاقات زیادی برای باشگاه پرسپولیس رخ داده است. این باشگاه دو پنجره از نقل و انتقالات محروم شد و نتوانست هیچ بازیکن جدیدی به تیم خود اضافه کند. 

از طرفی به دلیل اشتباهات مدیریتی، بسیاری از بازیکنان از تیم خداحافظی کردند. به طوری که به گفته سید جلال حسینی پیش از بازی برگشت السد، پرسپولیس با ۶ بازیکن تمرینات را انجام می‌داده است و در روز مسابقه حدود 10 بازیکن با تجربه آماده بازی بودند. به همین دلیل آنها مجبور شدند از جوانانی مانند آدام همتی در ترکیب تیم خود استفاده کنند. 

به همه این چالش‌ها پرداخت دیرهنگام پاداش و مبلغ قرارداد را نیز اضافه کنید. در چنین شرایطی سید جلال حسینی نه تنها از تیم خارج نشد، بلکه تلاش کرد که عملکرد عالی داشته باشد و به سایر هم تیمی های خود روحیه بدهد. زمانی که بدون توجه به شرایط سعی می کنید که عالی‌ترین عملکرد خود را به صورت مداوم و طولانی مدت ارائه دهید و حتی به خاطر آن لایف استایل خود را تغییر دهید، به شما می‌گویند که اصالت دارید. به همین دلیل است که اکثر مردم به سید جلال حسینی به دید یک انسان با اصالت نگاه می‌کنند.

سید جلال حسینی در تیم پرسپولیس

مسئولیت پذیری 

یکی دیگر از مواردی که در لایف استایل سید جلال حسینی مشهود است و باعث موفقیت او شده است، مسئولیت پذیری سید جلال حسینی است. او اعتراضات سایر اعضای تیم را به گوش مسئولین باشگاه می رساند ولی این اعتراضات هرگز روی عملکرد او تاثیر نگذاشت. انسان های مسئولیت پذیر از نابسامان بودن شرایط آگاهند ولی تلاش می کنند که در درست کردن اوضاع تاثیرگذار باشند. 

تفکر تیمی

سید جلال حسینی در مصاحبه با عادل فردوسی پور و برنامه نود گفت من از هیچ کدام از هم تیمی های خود بالاتر نیستم و ما کنار هم معنا پیدا می کنیم. 

خداحافظی سید جلال حسینی از پرسپولیس

قدردان خانواده بودن

سید جلال حسینی بارها در مصاحبه های خود بیان کرده که من قدردان زحمات و تاب‌آوری همسرم و فرزندم هستم. سید جلال حسینی به دلیل اینکه بتواند در سطح خوبی بازی کند، در محیط جدا از همسر و فرزند خود می خوابید تا ساعت خوابش آنها را اذیت نکند، غذایش با آنها فرق می کرد و از این رو برای همراهی همسرش در تمام برنامه‌هایی که حاضر میشد تشکر می کرد. 

کمک کردن بدون انتظار

از دیگر مزایایی که سید جلال را به یک شخصیت محبوب میان سایر بازیکنان تیم تبدیل کرده بود، کمک کردن به باشگاه و هم‌ تیمی های خود از لحاظ تکنیکی، مالی و… بود.  

بدنسازی

سید جلال حسینی اعتقاد دارد یکی از دلایل که باعث شد در سنین بالا هنوز بتواند در ترکیب پرسپولیس، فیکس بازی کند، تمرینات حرفه‌ای بدنسازی بود که در کنار فوتبال انجام میداد. لایف استایل بازیکنان بزرگ جهان مانند مسی و رونالدو نیز مشاهده می شود که علاوه بر تمرینات فوتبالی، تمرینات بدنسازی نیز انجام می دهند. 

ذهنیت برنده

سید جلال حسینی اذعان می کند که در اوایل دوران فوتبالی و پیش از پیوستن به سایپا از طرف باشگاه پرسپولیس پیشنهاد بازی داشته است، ولی به دلیل عدم آمادگی ذهنی آن را نپذیرفته است. وی اعتقاد دارد که اگر در آن زمان پیشنهاد را می پذیرفت دستاوردهای امروزش بسیار بیشتر بود. به همین دلیل تصمیم گرفت که روی ذهنیت خود کار کند. 

در گذر زمان سید جلال به قدری روی ذهن خود مسلط شده است که در سال های محرومیت از گرفتن بازیکن پرسپولیس، به جای احساس قربانی کردن، جو تیم را به سمتی برده بود که همه سعی می کردند در هر پستی بازی کنند و از جان خود مایه بگذارند. 

کلام آخر

سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرده که من در همه تیم هایی که دوست داشته‌ام بازی کرده‌ام و این به خاطر تصویرسازی من بوده است. وقتی که بیشتر به زندگینامه سید جلال حسینی نگاه می کنیم، متوجه می شویم که افزودن ورزش بدنسازی به لایف استایل خود باعث شد که در سنین بالا هم بتواند بازی کند. از طرفی کار کردن روی ذهنیتش باعث شد که همیشه آمادگی انجام کارهای بزرگ را داشته باشد. در کنار این موارد در تمام دوران حرفه‌ای خود، به تغذیه و ساعت خوابش توجه داشته است. طراحی لایف استایل یک مهارت است که می تواند احتمال رسیدن به هدف را بیشتر کند. 

بسته به هدفی که دارید لایف استایل شما باید به صورت منحصر به فرد طراحی شود. اگر می خواهید لایف استایل خود را مجددا طراحی کنید و به اعضای خانواده خود هم کمک کنید که لایف استایل موفقی برای خودشان طراحی کنند، وارد سایت ماهان تیموری شوید و برای تغییر لایف استایلتان اقدام کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز