شهربازی های معروف تهران که باید امتحان کنید

۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۷:۳۱
کد خبر: ۱۳۵۱۷۷۴
شهربازی های معروف تهران که باید امتحان کنید
تهران، پایتخت ایران، دارای امکانات تفریحی بسیاری از جمله شهربازی‌های سرپوشیده و سرباز است که با وجود بازی‌های متنوع، تمام گروه‌های سنی را به‌سمت خود می‌کشانند.

تهران پرجمعیت‌ترین شهر و یکی از برترین مقاصد گردشگری ایران است که سالانه میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی از آن دیدن می‌کنند. این شهر با تاریخ پرفرازونشیب، دارای جاذبه‌های تاریخی متعددی از جمله کاخ‌ها، مساجد، موزه‌ها و همچنین جاذبه‌های طبیعی مانند پارک‌ها، بوستان‌های جنگلی و دریاچه مصنوعی است؛ علاوه بر این دیدنی‌ها، در تهران مراکز تفریحی متعددی از جمله شهربازی‌ها وجود دارد. شهربازی های تهران از بهترین جاهای دیدنی تهران به شمار می‌روند.

شهربازی‌های تهران با وجود انواع دستگاه‌ها و وسایل بازی هیجان‌انگیز محیطی شاد و خاطره‌انگیز را برای تمام گروه‌های سنی از کودکان گرفته تا بزرگسالان فراهم می‌کنند. شهربازی های سرپوشیده و روباز متعددی در تهران به چشم‌ می‌خورند. در ادامه با کجارو همراه باشید تا شما را با شهربازی های معروف تهران آشنا کنیم.

شهربازی ارم

  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۶ عصر تا پایان شب؛ روزهای جمعه و تعطیل از ساعت چهار بعدازظهر تا پایان شب
  • تلفن: ۲۷۲۰ ۰۲۱
  • آدرس: کیلومتر چهار اتوبان تهران -کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری (لاین کندرو)

پارک ارم یا مجتمع تفریحی و ورزشی ارم سبز یکی از بهترین، قدیمی‌ترین، بزرگ‌ترین و مشهورترین شهربازی های تهران است که شامل یک شهربازی سرپوشیده به نام قلعه سحرآمیز و سه شهربازی روباز با نام‌های لونا یک، دو و سه می‌شود. در این مجموعه هشت هکتاری بیش از ۷۰ نوع بازی و سرگرمی وجود دارد که مناسب گروه‌های سنی مختلف هستند.

شهربازی یک (لونا یک) پارک ارم مناسب کودکان و نوجوانان زیر ۱۴ سال است و رالی کودک، اسب گردان، کشتی صبا، سفینه، سرسره بادی و آستروجت از جمله بازی‌های آن است؛ در حالی که در شهربازی دو (لونا دو) وسایلی چون دیسک و کاستر، پاراتاور، قطار شادی، آکروجت، چرخ و فلک، آفتاب و مهتاب، کاترپیلار و جایرسوئینگ وجود دارند. برای تجربه سه ترن هوایی خانواده، عینک سه‌بعدی، آبشار، ماشین بنزینی (کارتینگ)، اسکیت یو، تاب پرنده و کریزی موس نیز می‌توانید به شهربازی سه (لونا سه) بروید.

 پارک ارم به‌غیر از شهربازی، امکانات متعدد رفاهی و تفریحی دیگری چون بزرگ‌ترین باغ وحش تهران با انواع حیوانات بومی و غیر بومی، دریاچه زیبا و بزرگ قایقرانی و ماهیگیری، حمام آفتاب و استخر، سرسره آبی روباز با پوشش مناسب، مجموعه تالارهای پذیرایی، کشتی و رستوران مجلل جزیره، غرفه‌های عرضه مواد غذایی، صنایع دستی و اسباب‌بازی، پارکینگ خودرو و موتور سیکلت و کارواش دارد.

شهربازی برج میلاد

  • ساعت کاریشنبه تا پنجشنبه: ۱۰ تا ۲۴؛ جمعه یا تعطیلات رسمی: ۱۰ تا یک بامداد
  • آدرس: تهران، بزرگراه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل‌الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد تهران

    images_1657974816.png

شهربازی برج میلاد (در محوطه برج) یکی از شهربازی‌های جدید روباز تهران است که به‌تازگی در فروردین ماه ۱۴۰۰ افتتاح شده است. چندین دستگاه مانند ماشین برقی، چرخ و فلک، مری گراند ماداگاسکار، فریز بی، ترن و تاب اسکای از جمله بازی‌های نوین این شهربازی مخصوص تمام گروه‌های سنی به‌جز خردسالان (بالای ۶ سال) است که با شرایطی ایمن در دسترس گردشگران قرار می‌گیرند.

وجود جاذبه‌های فراوان و امکانات متعدد رفاهی و تفریحی در برج میلاد از جمله ایرهاکی، بازی‌های کامپیوتری، فوتبال دستی، بولینگ، بیلیارد، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، بر محبوبیت شهربازی برج میلاد را در بین اهالی تهران و گردشگران افزوده‌اند. ورود به قسمت شهربازی برج میلاد رایگان است و تنها برای استفاده از دستگاه‌ها باید هزینه پرداخت کنید.

شهربازی ایران مال

  • تلفن: ۴-۴۷۶۷۰۰۰۱ ۰۲۱
  • آدرس: تهران، انتهای اتوبان شهید همت (غرب)، اتوبان شهید خرازی، بازار بزرگ ایران (ایران مال)

شهربازی ایران مال از شهربازی‌های سرپوشیده و تازه‌ساخت تهران است که در طبقه دوم بازار بزرگ ایران قرار دارد. از بازی‌های این شهربازی می‌توان به ترن هوایی در فضای بسته، فضای بازی‌های لیزری، سالن‌های نمایش مخصوص کودکان، مسابقات قهرمانی بازی‌های الکترونیک و پیست قایق‌های ضربه‌ای اشاره کرد.

در بازار بزرگ ایران امکانات رفاهی متعددی چون اتاق مادر و کودک، نگهداری از کودکان و خردسالان در طول خرید والدین، تماشای فیلم‌های ویژه کودکان و خردسالان در اتاق‌های مخصوص، خدمات سرگرم‌کننده برای خردسالان، کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقات مختلف مانند مسابقات نقاشی، برگزاری جشن‌های تولد و مناسبت‌های کودکان و نوجوانان در اتاق جشن تولد و مراسم‌ها نیز وجود دارد که سبب می‌شود شهربازی ایران مال، محبوبیت بیشتری میان گردشگران پیدا کند. مراکز خرید، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی، باغ کتاب، باغ دیدار و باغ ماهان از دیگر جاذبه‌های بازار بزرگ ایران هستند.

شهربازی سرزمین عجایب (واندرلند)

  • تلفن: ۴۴۴۱۷۵۶۰ ۰۲۱
  • آدرس: تهران، میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از پل همت، مرکز خرید تیراژه یک

    images_1657974829.png

مجموعه تفریحی سرزمین عجایب یا واندرلند یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شهربازی‌های سرپوشیده تهران است که در غرب شهر در طبقه سوم مرکز خرید تیراژه یک قرار دارد. سرزمین عجایب دارای ۱۴۰ دستگاه بازی و سرگرمی برای گروه‌های سنین مختلف و همچنین سالن‌ها و غرفه‌های مینی بولینگ، باشگاه بولینگ، سینما ۶ بعدی، اتاق تولد، کافی‌شاپ و رستوران‌ها، گریم فانتزی، غرفه چاپ و عکاسی است.

از بازی‌ها و دستگاه‌های شهربازی سرزمین عجایب می‌توان بالن پرنده، پرتاب دارت، فوتبال‌دستی، ماشین برقی، ایرهاکی، بالن باست، ماشین فرفره، سالتو، جانبو، خلبان کوچولو، ماشین کوبنده، مکس فلایت، بازوکا، اوت‌ران، ماشین کودک و بازی‌های ویدئویی را نام برد.

شهربازی ژوپیتر

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۲
  • تلفن: ۴۴۹۷۱۵۸۳ ۰۲۱ 
  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری شمال، بالاتر از خروجی شهید حکیم، نبش خیابان پیامبر مرکزی، مجتمع کوروش

شهربازی ژوپیتر از مدرن‎‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده تهران به حساب می‌آید که در طبقه دوم پاساژ کوروش قرار دارد. این شهربازی دارای بیش از ۱۱۰ وسیله سرگرم‌کننده و پرهیجان از جمله بازی‌های واقعیت مجازی، دنیای زیبای کودکان (کاروسل) مینی بولینگ، ماشین‌های کوبنده یا ماشین برقی، ایرهاکی، بت من و شبیه‌ساز مسابقات رالی است. در شهربازی ژوپیتر علاوه بر امکانات تفریحی می‌توانید خرید کنید، در پردیس سینمایی به تماشای فیلم‌های روز بنشینید، در رستوران، فودکورت بام و کافی‌شاپ غذا و نوشیدنی بخورید. 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز