کدام حوزه طراحی گرافیک سود آوری بیشتری دارد؟

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۵۲۷۲۸
کدام حوزه طراحی گرافیک سود آوری بیشتری دارد؟
میزان حقوق طراح گرافیک چقدر است؟ یک طراح گرافیک که به صورت حرفه‌ای کار می‌کند چقدر حقوق باید دریافت کند؟ پایه حقوق طراح گرافیست در ایران.

کدام حوزه طراحی گرافیک سود آوری بیشتری دارد؟ اگر دوست دارید به تازگی به حوزه گرافیک بپیوندید اطلاع پیدا کردن از پایه حقوق طراح گرافیک می‌تواند برای شما لازم و ضروری باشد.

میزان حقوق یک طراح گرافیک وابسته به آن که در چه حوزه‌ای مشغول به کار است می‌تواند متفاوت در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال میزان حقوق یک طراح بسته بندی چیزی حدود 4.000.000 تومان تا 10.000.000 تومان در نظر گرفت.

پایه حقوق یک طراح ارشد لوگو مانند مجتبی ملاکی حدود 6.000.000 تومان تا 15.000.000 تومان است.

پایه حقوق یک طراح بسته بندی تقریبا از 5.000.000 تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا 10.000.000 تومان ادامه پیدا کند.

توجه داشته باشید که میزان دستمزد طراح گرافیک در ترکیه نسبت به یک طراح گرافیک در مشهد می‌تواند بالاتر در نظر گرفته شود.

images_1658054722.webp

حقوق و درآمد حوزه‌های مختلف طراحی گرافیک

اگر قرار است به تازگی به یادگیری فتوشاپ و مهارت‌های حوزه گرافیک بپردازید، بد نیست که در رابطه با حقوق یک طراح گرافیک اطلاعات جامع و کاملی به دست آوردید. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با حقوق و میزان درآمد بخش‌های مختلف طراحی گرافیک از قبیل طراحی بسته بندی، حقوق تصویر سازی، حقوق طراح لوگو و... اطلاعاتی را بیان کنیم.

محمد کاظم معینی ازغدی یکی از طراحان برجسته تصویر سازی، کاراکتر سازی و همچنین سه بعدی سازی که در حال حاضر در استودیو سلام گرافیک نمونه کارهای حرفه‌ای توانسته است به نمایش بگذارد

میزان درآمد یک طراح بسته بندی

بسته بندی و طراحی بسته بندی یکی از هنرهایی است که می‌تواند میزان فروش کالا را به میزان قابل توجه‌ای افزایش دهد. بسته بندی زعفران در استودیو سلام گرافیک با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام می‌شود.

پارامترها و موارد مختلفی وجود دارد که بتوان میزان درآمد یک طراح بسته بندی را حدس زد، اما با این حال می‌توان گفت که یک شرکت طراحی بسته بندی عموما وابسته به تعداد پروژه‌هایی که درآمدی بالغ بر 100 میلیون‌ تومان در ماه یا بیشتر می‌تواند داشته باشد.

سفارش بسته بندی و همچنین میزان درآمد یک طراح بسته بندی رابطه مستقیمی دارد با نمونه بسته بندی‌هایی که از این طراح وجود دارد، مشخصا هر چه تعداد نمونه کارها بیشتر باشد، طراح توانایی پیاده سازی حرفه‌ای‌تری را خواهد داشت.

images_1658054786.png

درآمد یک طراح بسته بندی چقدر است؟

وابسته به میزان مهارت و تجربه یک طراح بسته بندی و همچنین فیلد کاری که در حال بسته بندی آن است میزان حقوق یک طراح بسته بندی می‌تواند متفاوت باشد.

بگذارید طراحی بسته بندی و میزان درآمد آن را به 3 بخش تقسیم بندی کنیم.

حقوق طراح بسته بندی آماتور

یک طراح بسته بندی آماتور که بتواند با نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار ایلاستریتور و همچنین نرم افزار کورل مسلط باشد حقوقی بین 4.000.000 تومان تا 6.000.000 در سال 1401 دریافت خواهد کرد.

اگر دوست دارید به صورت حرفه‌ای با یک شرکت طراحی بسته بندی همکاری داشته باشید استودیو سلام گرافیک در خدمت شماست.

میزان درآمد طراح بسته بندی متوسط

یک طراح بسته بندی با میزان مهارت متوسط تقریبا چیزی بالاتر از حقوق طراح گرافیک قانون کار دریافت می‌کند.

تجربه و تسلط عمیق برای یک سازنده بسته بندی با میزان درجه حرفه‌ای بودن متوسط از جمله مواردی است که می‌تواند در میزان حقوق دریافتی تاثیر بسیار بالایی داشته باشد.

حقوق ماهیانه یک طراح گرافیک با میزان تجربه متوسط چیزی حدود 6.000.000 تومان تا 9.000.000 تومان خواهد بود.

درآمد پکیج دیزاینر حرفه‌ای

یک طراح گرافیک بسته بندی ارشد مانند مجتبی ملاکی حقوق نسبتا بالایی برای پایه حقوق طراحی گرافیک خود دریافت خواهد کرد. در حال حاضر مجتبی ملاکی مدیر استودیو سلام گرافیک حقوقی بین 10.000.000 تومان تا 18.000.000 تومان دریافت می‌کند.

میزان درآمد یک تصویر ساز

تصویر سازی یکی از شغل‌های پر درآمد در حوزه گرافیک است. خانم سارا دستمال چیان طراح ارشد تصویر سازی در استودیو سلام گرافیک نمونه کارهای طراحی تصویر سازی حرفه‌ای در حال حاضر طراحی و پیاده سازی کرده است که هر کدام جزو دسته کارهای قوی و حرفه‌ای در حوزه تصویر سازی است.

اگر تصویر سازی در حوزه‌های مختلف از قبیل تصویر سازی کتاب کودک، تصویر سازی مجله، تصویر سازی کتاب بزرگسالان، تصویر سازی مد را مد نظر داشته باشید احتمالا می‌دانید که حقوق دریافتی همچنین طراح تصویر سازی جزو پردرآمدترین طراحان گرافیک در ایران است.

توجه داشته باشید که میزان تجربه و همچنین تعداد کارهای تصویر سازی و نمونه تصویر سازی‌های انجام شده توسط فرد طراح تصویر سازی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

در حال حاضر حقوق یک طراح تصویر سازی در شهر مشهد که به صورت حضوری در مجموعه طراحی گرافیک مشغول به فعالیت شود چیزی حدود 10.000.000 تومان تا 20.000.000 تومان در ماه است.

میزان درآمد یک طراح لوگو

مورد بعدی برای اطلاع از قیمت، میزان درآمد یک طراح لوگو است. عموما طراحی لوگو به دلیل آن که جامعیت بیشتری دارد، قیمت ارزان‌تری را شامل می‌شود.

حالت متوسط یک طراح لوگو برای میزان درآمد چیزی حدود 4.000.000 تومان تا 10.000.000 تومان در ماه است. طراحان لوگو برجسته مانند ابوذر محمدی شاید برای پیاده سازی یک لوگو هزینه‌های بیشتری دریافت کنند.

در حالت کلی می‌توان گفت که حقوق ثابت طراح گرافیک وابسته به حوزه کاری و همچنین نوع خدمتی که ارائه می‌دهد می‌تواند متفاوت باشد.

اما نرم میزان درآمد یک طراح گرافیک چیزی حدود 5.000.000 تومان تا 15.000.000 تومان باشد. مجتبی ملاکی، آزاده مومنی ثانی و همچنین محمد معینی طراحان گرافیک در استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک آماده ارائه مشاوره رایگان در حوزه گرافیک به شما همراهان گرامی هستند.

معرفی شرکت طراحی لوگو داک

شرکت طراحی لوگو داک یکی از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی لوگو در شهر مشهد است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1395 در شهر مشهد آغاز کرده است.

شرکت لوگو داک یکی از زیر مجموعه‌های استودیو نتیجه محور میانبر است. شرکت میانبر وب سایت‌های مختلفی را تا کنون راه اندازی کدره است که از جمله وب سایت‌ها می‌توان به وب سایت این پک که در حوزه طراحی بسته بندی مشغول به فعالیت است اشاره کرد و همچنین شرکت سلام گرافیک که یکی از فعال‌ترین زیر مجموعه‌های شرکت میانبر است در نظر گرفت.

images_1658054841.webp

پایه حقوق طراح گرافیک

پایه حقوق طراح گرافیک چیزی حدود 4.000.000 تومان در ماه است. حقوق طراح گرافیک 1401 تقریبا برابر با قانون کار است که این هزینه می‌تواند وابسته به کاربرد و نوع تخصص فرد بیشتر و کمی بالاتر باشد.

توجه داشته باشید که حقوق ماهیانه یک طراح گرافیک وابستگی زیادی به نوع کار، میزان تجربه و همچنین کارایی آن نفر دارد.

حقوق طراح گرافیک خارج از کشور

دستمزد طراح گرافیک در ترکیه چیزی برابر با 2 برابر ایران است. اما این نکته را فراموش نکنید که هزینه زندگی در ترکیه نسبت به زندگی ایران مقداری بالاتر است. اما در حالت کلی حقوق طراح گرافیک حضوری در تهران نسبت به کشور ترکیه ارزان‌تر است.

ما در این مقاله سعی کردیم به سوال حقوق طراح گرافیک چقدر است اطلاعات کامل و جامعی در اختیار شما قرار دهیم.

آیا نوع تخصص در هزینه طراح گرافیک دخیل است؟

بله، گفتیم که طراحی گرافیک شغلی است که میزان درآمد بالایی را می‌تواند رقم بزند، یک طراح گرافیک وابسته به آن که در چه فیلد کاری از حوزه گرافیک مشغول به فعالیت است، می‌تواند میزان حقوق متفاوتی دریافت کند. به عنوان مثال یک طراح گرافیک که توانایی کار در حوزه بسته بندی را دارد، حقوق بالاتری را دریافت خواهد کرد.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما