با خرید مبلمان سلطنتی خانه ­ای اعیانی داشته باشید

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۷:۴۶
کد خبر: ۱۳۵۸۵۵۱
با خرید مبلمان سلطنتی خانه ­ای اعیانی داشته باشید
مبلمان، اصلی­ترین پوشش دکوراسیون خانه شما است که در سبک­های گوناگون تولید می­شود. یکی از مدل­های محبوب و پر طرفدار آن، مبل سلطنتی است.

مبلمان، اصلی­ترین پوشش دکوراسیون خانه شما است که در سبک­های گوناگون تولید می­شود. یکی از مدل­های محبوب و پر طرفدار آن، مبل سلطنتی است. این مبل به خاطر پایه­های بلند، ظاهری ضخیم و منبت­کاری­هایی که در بخش تاج دارد زیبایی چشم­نوازی را به سالن شما می­بخشد. ابعاد بزرگ آن باعث می­شود تا بیشتر برای فضاهای بزرگ استفاده شود اما اگر کمی دقت کنید و از اصول چیدمان بهره ببرید می­توانید از این مبل‌ها در هر فضایی استفاده کنید. برای داشتن خانه­ای باشکوه و اعیانی که همه دیده­ها را به خود خیره کند شما تنها به مبلمان سلطنتی نیاز خواهید داشت که در کنار دیگر لوازم تزئینی اصالت را برایتان به ارمغان آورد.

اصول و نحوه دکوراسیون با مبل سلطنتی

مبل­های سلطنتی ابعاد بزرگی دارند و به همین خاطر چیدمان را کمی سخت می­کنند؛ اما برای داشتن دکوراسیونی منحصر به فرد کافی است یک سری اصول را رعایت کنید که عبارت‌اند از:

  • مبل‌ها را به دیوار نچسبانید

این اولین اصلی است که باید به آن توجه کنید. در زمان دکوراسیون، مبل سلطنتی باید حداقل 30 سانتی­متر از دیوار فاصله داشته باشد. برای جذابیت بیشتر می­توانید آن­ها را به صورت اشکال هندسی چهارگوش و دایره­ای در بخش مرکزی سالن و حول میزجلومبلی بچینید. با این کار یک فضایی منسجم خواهید داشت. علاوه بر فاصله دیوار تا مبل، باید فاصله مبل‌ها با یکدیگر را هم حفظ کنید و نباید زیاد به هم بچسبند.

  • فرش طرح دار انتخاب کنید

مبل­های سلطنتی را باید روی فرش قرار دهید تا اصالت و جذابیت خود را حفظ کنند. فرش­های مدرن انتخاب مناسبی نخواهند بود. بهتر است به سراغ فرش­های دستبافت یا طرح دار بروید. پایه جلویی مبل‌ها باید روی فرش قرار گیرد. پس اگر مبل شما تعداد زیادی دارد از فرش­های بزرگ‌تری استفاده کنید.

  • رویه ساده بهترین انتخاب برای مبل سلطنتی

در زمان خرید مبل سلطنتی، انتخاب رویه و رنگ آن بسیار مهم است. از آنجایی که ابعاد بزرگی دارد رنگ غالب فضا را به خود اختصاص خواهد داد پس بهتر است به سراغ رنگ­های خنثی و متالیک بروید تا در طولانی مدت باعث خستگی و دلزدگی نشود. هرچه رنگ آن روشن باشد موجب دلبازتر و فراخ­تر شدن محیط خانه­تان خواهد شد. رنگ­های تیره بیشتر برای سبک­های روستیک و کلاسیک بهتر است. طرح پارچه رویه نیز هرجقدر ساده­تر باشد جلوه شیکی خواهد داشت. برای تزئین آن می­توانید از کوسن­های ست کمک بگیرید.

  • میزهای ست بخرید

مبلمان سلطنتی دارای کنده‌کاری بر روی قاب خود هستند. بهتر است در زمان خرید میزهای ست آن را هم خریداری نمایید تا طرح کنده­کاری و رنگ آن­ها یکسان باشد. در غیر اینصورت پیدا کردن جلومبلی هماهنگ با مبل بسیار سخت خواهد بود.

ویژگی­های مبل سلطنتی در دکوراسیون

انتخاب این مبل برای چیدمان منزل شما بی­دلیل نخواهد بود. از سری ویژگی­هایی که این مبل دارد و آن را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است می­توان موارد زیر را نام برد:

تنوع مدل بالا

این مبل‌ها در طرح­های مختلف تولید و اجرا می­شود که می­تواند نظر هر شخصی با هر سلیقه­ای را به خود جلب کند. این تنوع تنها در طرح و مدل آن نیست بلکه در ابعاد، جنس رویه و قاب و ... نیز می­باشد و بسته به سلیقه خودتان می­توانید انتخاب کنید.

راحت و مناسب پذیرایی

برای سالن پذیرایی شما باید یک مبلی را انتخاب کنید که جلوه قشنگی داشته باشد و جدای از آن برای استفاده و میزبانی از مهمانان راحت باشد. مبل سلطنتی هر دو این ویژگی­ها را دارد و می­تواند رضایت شما را جلب کند.

قیمت مناسب

با هر بودجه­ای می­توانید این مبل را خریداری کنید. عوامل گوناگونی همچون تعداد مبل، مدل و میزان کنده‌کاری، جنس چوب به کار رفته و... در قیمت آن تأثیر گذار است که بسته به بودجه­تان می­توانید این مولفه­ها را تغییر داده و خرید خود را انجام دهید.

خرید مبل سلطنتی از نانو چوب

برای خرید مبل سلطنتی در هر جای ایران که باشید می­توانید از نانو چوب اقدام به خرید کنید. نانو چوب با تولید بهترین مبلمان در طرح­های مختلف مصری، پرنس، ترک و... بهترین گزینه برای شما خواهد بود. قیمت مبلمان سلطنتی در آن با توجه به خرید مستقیم از تولیدکننده بسیار مقرون به صرفه بوده و کیفیت درجه یک را برایتان به همراه خواهد داشت.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز