چگونه می‌توانیم از پرفکت مانی وام بگیریم؟

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۵:۲۹
کد خبر: ۱۳۵۸۶۲۴
چگونه می‌توانیم از پرفکت مانی وام بگیریم؟
احتمالاً می‌دانید که طی یک دهه اخیر پرفکت مانی به خوبی توانسته جای خالی پی پال و سیستم‌های مالی مشابهی که بر اثر تحریم‌ها برای کاربران ایرانی مسدود شده‌اند، پر کند.

احتمالاً می‌دانید که طی یک دهه اخیر پرفکت مانی به خوبی توانسته جای خالی پی پال و سیستم‌های مالی مشابهی که بر اثر تحریم‌ها برای کاربران ایرانی مسدود شده‌اند، پر کند. پرفکت مانی یکی از 10 سیستم پرداخت بین‌المللی محبوب دنیاست که به دلیل امکانات و قابلیت‌های متنوع خود به شهرت رسیده است؛ قابلیت‌های جالب و کمتر شناخته شده‌ای مانند دریافت وام از پرفکت مانی!

بله! تعجب نکنید. اگر دارنده یکی از حساب‌های پرفکت مانی باشید، می‌توانید وام دریافت کنید و با هر شرایطی که خودتان دوست دارید، آن را پس دهید. اگر می‌خواهید با شرایط و نحوه دریافت وام با حساب پرفکت مانی آشنا شوید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

پرفکت مانی؛ نسل جدید سیستم‌های پرداخت اینترنتی

پرفکت مانی برای تمام افرادی که با پرداخت‌های بین‌المللی سر و کار دارند، نامی آشنا و شناخته شده است. خدمت اصلی پرفکت مانی که به اختصار به آن PM نیز گفته می‌شود، نقل و انتقال اینترنتی پول در سطح بین‌المللی، خرید پرفکت مانی و امکان تبدیل آن به ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال است. شرکت بین‌المللی پرفکت مانی خدمات متنوعی دارد، از جمله:

  • انتقال پول به شکل ارزهای فیات به سایر کشورهای جهان
  • خرید انواع ارزهای دیجیتال
  • نقد کردن درآمد دلاری حاصل از انجام پروژه‌های خارجی
  • نقل و انتقال پول بین صاحبان حساب‌های مختلف پرفکت مانی
  • امکان پرداخت اینترنتی در فروشگاه‌های آمازون، NIKE، علی بابا، H&M و …
  • اعطای وام به صاحبان حساب‌های پرفکت مانی
  • نگهداری الکترونیکی سرمایه

 

پرفکت مانی چگونه وام می‌دهد؟

همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم، یکی از خدماتی که کاربران پرفکت مانی اغلب با آن آشنایی ندارند، اعطای وام است. خدمات وام پرفکت مانی آن طور که باید به کاربران معرفی نشده و به همین دلیل اغلب کاربران از آن بی اطلاع هستند.

پرفکت مانی به کاربران حساب‌های خود با توجه به شرایط حساب کاربری آنها وام می‌دهد، اما این وام از محل بودجه پرفکت مانی نیست، بلکه از محل موجودی حساب کاربران و در واقع بین کاربران اعطا می‌شود. به این ترتیب که شما مبلغ وام، شرایط و نحوه بازپرداخت آن را مشخص می‌کنید و هر کاربر خودش تصمیم می‌گیرد که به شما (یا افراد دیگر) وام بدهد یا خیر. اما پرفکت مانی از کجا تشخیص می‌دهد که شما کاربر قابل اعتمادی برای دریافت وام هستید؟

 

برای دریافت وام پارامتر Trust Score کاربران چگونه سنجیده می‌شود؟

پرفکت مانی برای تعیین صلاحیت کاربران فاکتوری تحت عنوان Trust Score یا TS را معرفی کرده است. پارامتر TS نشان‌دهنده میزان اعتبار یک کاربر و در تایید شدن توسط سیستم و انتخاب وام گیرنده از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق قوانین پرفکت مانی هر کاربری که TS بالاتری داشته باشد، بیشتر مورد اعتماد است.

مقدار Trust Score برای هر کاربر به صورت روزانه و براساس تعداد و مقدار نقل و انتقالات مالی کاربر، تاریخ شروع استفاده از سیستم و... محاسبه می‌شود. هرچقدر Trust Score یک کاربر بالاتر باشد، یعنی آن شخص اعتبار بیشتری دارد. احتمالاً می‌پرسید اگر کسی وام پرفکت مانی را پرداخت نکرد چه اتفاقی می‌افتد؟

در پاسخ باید بگوییم که اگر کسی اقساط وام پرفکت مانی را در موعد مقرر پرداخت نکند، حساب کاربری او مسدود می‌شود. ولی مواردی هم بوده که افراد در بازپرداخت وام سهل انگاری کرده‌اند و سرمایه وام‌دهنده سوخت شده است، پس به این نکته هم دقت داشته باشید.

2

 

آموزش نحوه وام گرفتن از پرفکت مانی

اگر تصمیم دارید از پرفکت مانی وام بگیرید، لازم است مراحل زیر را طی کنید:

·         مرحله اول؛ ورود به حساب کاربری

برای شروع باید به سایت پرفکت فانی به نشانی Perfectmoney.is رفته و وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به پنل از منو بالای صفحه گزینه  «Deposit»و سپس گزینه «Credit Exchange» را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود روی گزینه «Take a loan» کلیک کنید تا فرم درخواست وام برای شما باز شود.

·         مرحله دوم؛ تکمیل فرم ثبت نام وام

برای دریافت وام باید فرم ثبت نامی که برایتان باز شده است را تکمیل کنید. در فرم از شما سوال شده که هدفتان از دریافت وام چیست و قصد دارید از چه کسی وام دریافت کنید. اگر در بخش «Take a loan» گزینه « View all request to lend» را ملاحظه کنید، بیش از 100 نوع درخواست متنوع وجود دارد که برحسب نیاز می‌توانید یکی از آنها را به عنوان هدف دریافت وام مشخص کنید. در مورد معرفی وام‌دهنده اگر فعلاً فرد خاصی مد نظر شما نیست، بهتر است فرم خود را به صورت عمومی ثبت کنید.

·         لیست وام دهندگان پرفکت مانی

اگر قصد دارید از فرد خاصی وام بگیرید باید لیست وام دهندگان را بررسی کنید. معمولاً هر وام‌دهنده شرایط خاص خود را قید می‌کند. مثلاً ممکن است یک نفر در شرایط خود ذکر کند که فقط به صنف خاصی وام می‌دهد (مثلا برنامه‌نویس‌ها) یا اقساط وام خود را تحت شرایط خاصی پس می‌گیرد. بعد از این مرحله نوبت به ثبت نهایی درخواست می‌رسد.

·         پیگیری وام درخواستی

برای پیگیری وام درخواستی خود می‌توانید روی گزینه «View Request» کلیک و جزئیات بیشتر درباره وام را مشاهده کنید؛ جزئیاتی مانند مبلغ وام، مقدار پولی که برگشت داده می‌شود، تاریخ برگشت و اطلاعاتی از این دست. این نکته را فراموش نکنید که برای دریافت وام‌های با مبالغ بالا با کارمزد پایین، حتماً باید حساب شما وریفای شده باشد.

3

 

روش‌های استفاده از وام پرفکت مانی

اکنون که با شرایط و نحوه دریافت وام پرفکت مانی آشنا شدیم، نوبت به معرفی روش‌های استفاده و خرید و فروش وام می‌رسد. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد، از جمله:

·         خرید ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی یکی از خدمات پرطرفدار پرفکت مانی است. می‌توانید با وام پرفکت مانی ووچر بخرید و از طریق ووچر هر خرید اینترنتی که دارید، انجام دهید. ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا ندارد و با یک فعال سازی ساده می‌توان از آن استفاده کرد.

·         خرید انواع ارزهای دیجیتال و فیات

روش دیگری که برای استفاده از وام پرفکت مانی پیشنهاد می‌کنیم، تبدیل آن به ارزهای فیات یا انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین است. با این کار می‌توانید از نوسانات نرخ ارزهای دیجیتال کسب سود کرده و از محل همین سود اقساط وام را پرداخت کنید.

معرفی بهترین صرافی آنلاین خرید و فروش پرفکت مانی

یکی از موضوعاتی که برای خرید و فروش پرفکت مانی باید به آن دقت داشته باشیم، انتخاب صرافی ایرانی معتبر و قابل اعتماد است. با توجه به اینکه مبلغ وام پرفکت مانی قابل توجه است، نقل و انتقال آن باید در فضایی امن و مطمئن انجام شود.

در این مورد پیشنهاد ما پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال ایکس پی اکسچنج است. صرافی ایکس پِی (اکسچنج) به نشانی https://xpayex.com/ یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین پلتفرم‌های خرید و فروش پرفکت مانی و اولین صرافی آنلاین ارائه خدمات پرفکت مانی بدون نیاز به احراز هویت است. از نقاط قوت این صرافی می‌توانیم به فرآیند خرید و فروش آسان، پشتیبانی ۲۴ ساعته، امنیت بالای حساب‌ها و دارایی‌های کاربران و تراکنش‌های سریع و امن اشاره کنیم.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز