نظرات در مورد هتل شایگان کیش

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۷۳۸۰۴
نظرات در مورد هتل شایگان کیش
هتل شایگان کیش یکی از جدیدترین و البته لوکس‌ترین هتل‎های 5 ستاره کیش بوده که در سال 1382 در نوار ساحلی جزیره تاسیس شده است. هتل شایگان کیش با ساختمانی4 طبقه و134 واحد اقامتی لوکس و مجهز یکی از بهترین انتخاب‎ها برای اقامت در جزیره زیبای کیش خواهد بود. در این مطلب کمی بیشتر با این هتل و نظرات مهمانان آن آشنا خواهیم شد.

هتل شایگان کیش یکی از جدیدترین و البته لوکس‌ترین هتل‎های 5 ستاره کیش بوده که در سال 1382 در نوار ساحلی جزیره تاسیس شده است. هتل شایگان کیش با ساختمانی4 طبقه و134 واحد اقامتی لوکس و مجهز یکی از بهترین انتخاب‎ها برای اقامت در جزیره زیبای کیش خواهد بود. در این مطلب کمی بیشتر با این هتل و نظرات مهمانان آن آشنا خواهیم شد.

هتل شایگان کیش

این هتل 5 ستاره در سال 1382 در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع راه اندازی و تاسیس شد. این هتل در 4 طبقه طراحی و ساخته شده و 134 واحد اقامتی فول امکانات در آن آماده خدمت رسانی به مهمانان جزیره هستند. در کنار اتاق‌های زیبا شما می‌توانید از سوئیت‌های رویال مجهز به جکوزی و یک چشم انداز زیبا رو به دریا و جزیره استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل موقعیت مکانی آن است که شما با اقامت در آن با جاذبه‌های گردشگری کیش و مراکز خریدی مانند مرکز خرید پانیذ، بازارهای زیتون، پردیس‌های 1 و 2 و اسکله تفریحی فاصله بسیار کمی دارید.

رستوران هتل شایگان کیش

هتل شایگان با مجموعه‌ای کامل و حرفه‌ای از کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در طبقه اول رستوران فود کلاب انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و گریل را به شما ارائه کرده و شما می‎توانید یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای سفر خود را در آن میل کنید.

در این هتل چایخانه صبا نیز وجود دارد که اگر دوست دارید طعم یک دیزی خوشمزه را امتحان کنید، می‎توانید سری به آن بزنید. کافه رستوران گاردن این هتل نیز در فضایی باز و آرامش بخش همراه با موسیقی زنده از شما پذیرایی می‌کند. در طبقه چهارم رستوران شایگان کیش همچنین یک کافه روز باز به نام کافه لانژ وجود دارد که می‌توانید چند دقیقه‌ای در آن خودتان را به آرامش در کنار یک میان وعده خوشمزه دعوت کنید.

امکانات هتل شایگان کیش

2

در هتل شایگان هرآنچه که برای یک اقامت عالی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. سالن جکوزی به همراه ماساژ، اسپا و حمام سنتی، کلوپ سلامت و تندرستی می‌تواند لذت اقامت در این هتل را بیشتر کند. سالن بیلیارد، میزهای ایت، بازی‌های ویدئویی، فوتبال دستی و سالن بازی کودکان از جمله امکانات تفریحی است که در هتل در اختیار شما قرار می‎گیرد.

در هتل شایگان کیش شما می‌توانید جلسات کاری و همایش‌های خود را به بهترین شکل برگزار کنید. در این هتل سالن‌های مختلفی برای همایش‌های بزرگ، اتاق میتینگ، اتاق جلسات VIP و دبیرخانه به همراه جدیدترین امکانات صوتی و تصویری در اختیار شما است تا بتوانید یک جلسه یا همایش کاری خوب و عالی داشته باشید.

در داخل هتل یک مرکز تجاری بزرگ به همراه فروشگاه‌های معتبری وجود دارد که می‌توانید خریدهای خوب و مناسبی را از آن‌ها انجام دهید. اگر دوست دارید یک عکس یادگاری در کیش بگیرید، آتلیه مستقر در این هتل این کار را برای شما انجام خواهد داد. همچنین می‌توانید وسایلی مانند دوچرخه، اسکوتر و یا یک خودرو لوکس را از هتل کرایه کرده و جزیره را با آن زیر پا بگذارید!

شرایط کنسلی اقامت و استرداد هزینه

یکی از نکات مهمی که قبل از رزرو هتل شایگان کیش  یا هر هتل دیگری مانند هتل پانوراما کیش باید در نظر داشته باشید آن است که این هتل قوانینی برای کنسل کردن بلیط نداشته و در صورتی که نتوانید به کیش سفر کنید، هیچ هزینه‌ای به شما عودت داده نمی‌شود. از این رو حتما از سفر خود و زمان آن اطمینان پیدا کرده و سپس نسبت به رزرو کردن هتل اقدام کنید.

اتاق‌های هتل شایگان کیش

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، در هتل شایگان کیش 134 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید. تمامی این اتاق‌ها فول امکانات بوده و در آن‌ها می‎توانید از امکاناتی مانند تلویزیون، صندوق امانات، وای فای رایگان، روم سرویس، صبحانه، مبلمان، لوازم بهداشتی، حمام و موارد دیگر استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید: سفر کم هزینه با اتوبوس و قطار

نظرات مهمانان در مورد هتل شایگان کیش

این هتل زیبا در کیش توانسته است تا حد زیادی رضایت خاطر مهمانان خود را طی سال‌ها فعالیت خود به دست آورد. اغلب مسافران هتل شایگان از کیفیت غذاهای رستوران بسیار راضی بوده‌اند. رفتار پرسنل را بسیار عالی و محترمانه دانسته‌اند. نظافت و بهداشت به طور کامل در هتل رعایت شده و مسافران از نزدیکی هتل به مراکز خرید و مرکز شهر بسیار رضایت داشته‌اند.

3

نکاتی که قبل از رزرو هتل شایگان کیش باید بدانید

  • هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان است. در صورتی که برای فرزند خود تخت اضافی یا صبحانه سفارش دهید، هزینه آن پرداخت خواهد شد.
  • هتل دارای خدمات ترانسفر رایگان است، به شرط آن که از 24 ساعت قبل آن را به هتل اطلاع داده و با هتل هماهنگ کنید.
  • در صورتی که شما دو کودک 2 تا 5 سال همراه داشته باشید، تنها یکی از آن‌ها مشمول اقامت رایگان خواهد شد.
  • پذیرش زوج‌ها تنها با مدارک شناسایی معتبر مانند شناسنامه، عقد نامه و یا صیغه نامه معتبر انجام می‌شود.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز