وام فوری و بدون ضامن بانک آینده

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۳۷۶۸۵۱
وام فوری و بدون ضامن بانک آینده
برای دریافت وام بدون ضامن 20 میلیون تومانی بانک آینده به سایت www.ghesta.ir مراجعه کنید. وام قسطا در قالب یک کارت اعتباری بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار میگیرد. این کارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر میباشد.

برای دریافت وام بدون ضامن 20 میلیون تومانی بانک آینده به سایت www.ghesta.ir  مراجعه کنید. وام قسطا در قالب یک کارت اعتباری بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار میگیرد. این کارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر می‌باشد.

2

با وام قسطا شما محدود به چند فروشگاه خاص نمیشوید و میتوانید از هر فروشگاهی در سراسر ایران نسبت به خرید اقساطی اقدام کنید و هرکالایی که دوست داشتید را بخرید.

علاوه بر این با قسطا کارت امکان پرداخت اقساطی هینه انواع خدمات هم وجود دارد. خدماتی مثل هزینه عمل بینی اقساط ، دندانپزشکی اقساطی و... .

از آنجایی که این کارت عضو شتاب میباشد پس همه جا معتبر است. در تمامی فروشگاه ها، مراکز درمانی و هرجا که دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت اینترنتی وجود داشته باشد شما میتوانید با قسطا کارت خرید کنید و از وام قسطا بهره مند شوید.

مراحل دریافت وام بدون ضامن بانک آینده

برای دریافت وام بدون ضامن قسطا باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. مراجعه به www.ghesta.ir و ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری در سایت قسطا
  2. ثبت سفارش جدید و بارگذاری مدارک
  3. بعد از یک تا سه روز کاری نتیجه اعتبار سنجی از طرف کارشناسان قسطا به اطلاع شما میرسد
  4. با توجه به نمره اعتباری شما، مشخص میشود که میتوانید با سفته وام دریافت کنید و یا با چک
  5. سپس با اعلام کارشناسان قسطا، چک یا سفته را ارسال میکنید و همزمان قسطا کارت برای شما پست میشود

پس از این که قسطا کارت به دست شما برسد میتوانید نسبت به خرید اقساطی هر کالایی از هر شهر و فروشگاهی اقدام کنید. پس از دریافت قسطا کارت میتوانید به هر فروشگاهی که دوست داشتید مراجعه کنید و کالای مد نظر خود را بخرید. در واقع شما صورت نقدی خرید میکنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت میکنید.

با این روش شما در انتخاب کالا و فروشگاه آزاد هستید. پس میتوانید به فروشگاه های مختلف سر بزنید، قیمت و کیفیت کالاها را مقایسه کنید و یک خرید اقساطی به صرفه داشته باشید.

3

نحوه بازپرداخت اقساط

بعد از خرید، اقساط را بصورت 12 ماهه به قسطا بازپرداخت میکنید. برای بازپرداخت اقساط نیازی به مراجعه حضوری نیست و تمام مراحل در سایت قسطا انجام میشود.

سود اقساط

سود اقساط را میتوانید بصورت کاملا شفاف و به راحتی در سایت قسطا مشاهده کنید.

خرید اینترنتی اقساطی با وام بدون ضامن قسطا

قسطا کارت هم دقیقا مثل بقیه کارتهای شماست.همانطور که با بقیه کارتها میتوانید از تمام فروشگاه ها خرید کنید، با قسطا کارت هم میتوانید از هر فروشگاهی خرید کنید.

همانطور که برای بقیه کارتهای خود رمز دوم تعریف میکنید و بصورت اینترنتی خرید میکنید، میتوانید رمز دوم قسطا کارت هم فعال کرده و نسبت به خرید اقساطی از تمام فروشگاه های آنلاین اقدام کنید.

وام قسطا ظرف مدت چند روز آماده میشود؟

توجه کنید که تمام مراحل دریافت این وام بدون ضامن بصورت آنلاین انجام میشود و درهیچکدام از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد و اگر تمام مراحل را به موقع و طبق دستورالعملهای قسطا انجام دهید، میتوانید در کمتر از یک هفته این وام بدون ضامن را دریافت کنید.

هزینه عمل بینی اقساط و دندانپزشکی اقساطی

یکی از مهمترین مزایای قسطا کارت این است که با قسطا کارت علاوه بر کالا، هزینه هر چیزی را میتوانید بصورت اقساطی پرداخت کنید.

یکی از مهمترین مواردی که میتوان مثال زد هزینه خدمات درمانی مثل عمل بینی اقساط و دندان پزشکی اقساطی میباشد. این خدمات معمولا هزینه های زیادی دارند و تحت پوشش بیمه ها نیستند. اما با قسطا کارت میتوانید هزینه این خدمات را در تمامی مراکز درمانی بصورت اقساطی پرداخت کنید.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چطور میتوان هزینه خدمات درمانی را در تمام مراکز درمانی و بیمارستان ها بصورت قسطی پرداخت کرد؟

همانطور که گفته شد قسطا کارت عضو شتاب است و همه جا معتبر میباشد. در واقع شما با وام قسطا هزینه ها را در لحظه بصورت نقدی پرداخت میکنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت میکنید. پس پرداخت این هزینه ها دقیقا مثل پرداخت با بقیه کارتهای بانکی شماست.

با تشکر از توجه شما. درصورتی که در مراحل ثبت نام وام قسطا دچار مشکل شدید میتوانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ در ساعات کاری سوالات خود را از کارشناسان قسطا بپرسید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
نظرات
احمدی
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
اععع من از قسطا وام گرفتم که... خیلی کارشون عالیه
آرمان فیضی
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
سلام خسته نباشید میشه من سی میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت میکنید
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز