تفریحات آبی آنتالیا چیست؟

۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۳۸۶۶۳۱
تفریحات آبی آنتالیا چیست؟
تفریحات آبی آنتالیا به عنوان یک شهر ساحلی، بی نظیر است. به طوری که گردشگران زیادی را از کشورهای مختلف به سمت خود جذب می کند.

تجربه تفریحات آبی در آنتالیا و جشن های ساحلی آن برای هر مسافری جذاب خواهد بود. اگر شما هم قصد تجربه تفریحات آبی آنتالیا را دارید، بهترین تفریحات آن را به شما معرفی کنیم و قیمت و هزینه تفریحات آبی آنتالیا را به شما بگوییم. مطمئن باشید که سواحل زیبا و بکر آنتالیا و همچنین دریای فیروزه ای آن، شما و همسفرانتان را مجذوب خود می کند. در ادامه با ما همراه باشید.

لیست تفریحات آبی آنتالیا

پاراسل

اگر به دنبال هیجان و آدرنالین هستید، توصیه ما به شما تجربه پاراسل در آنتالیاست. اگر احیانا پاراسیلینگ را نمی شناسید، باید به شما بگوییم که پاراسیلینگ همان تفریحی است که در آن یک چتر با دو جایگاه صندلی با یک طناب محکم به پشت قایق وصل می شود و شما به کمک آن می توانید احساس پرواز بر فراز دریای بی نظیر آنتالیا را تجربه کنید و آرامش و هیجان را در کنار هم تجربه کنید. لازم به ذکر است که تورهای پاراسیلینگ آنتالیا که در شهر آنتالیا برگزار می شوند و شامل ترانسفر هتل هم می شوند، معمولا حدود 3 ساعت طول می کشند و قیمتشان از 171 یورو شروع می شوند. اما اگر شما بدون خدمات ترانسفر و... بلیط پاراسیلینگ آنتالیا را رزرو کنید، ممکن است که این تفریح برایتان ارزانتر تمام شود.

غواصی

غواصی یک تفریح آبی جذاب در آنتالیاست که برای شما این فرصت را فراهم می کند تا بخش دیگری از زیبایی های آنتالیا یعنی جهان زیر آب ها این شهر را به چشم ببینید. نکته ای که نباید آن را فراموش کنید، این است که همانقدری که آنتالیا با سواحل، خیابان ها، ساختمان ها، هتل ها و مراکز خریدش زیباست، دنیای زیر آب های آنتالیا نیز شگفت انگیز است. با این اوصاف بهتر است که یک زمان چند ساعته را به کشف و گشت و گذار در جهان زیر آب های آنتالیا اختصاص دهید و برای این کار کافی است که یک تور غواصی در آنتالیا را برای خودتان رزرو کنید. این تورها که معمولا 8 ساعت طول می کشند، سرشار از شگفتی هستند و مطمئنا شما هم از لحظه لحظه تور غواصی در آنتالیا لذت خواهید برد.
1

قایقرانی

یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی در آنتالیا، شرکت در تورهای کشتی دزدان دریایی است. اگر به دنبال یک تفریح آبی خانوادگی در آنتالیا هستید، بهتر است که همه با هم در این تورهای تفریحی در آنتالیا شرکت کنید تا کل روز را سرگرم باشید. این تورها معمولا به گونه ای برنامه ریزی می شوند که شما بتوانید در طول حدود 8 ساعت، از سواحل مختلف آنتالیا دیدن کنید، در تفریحات آبی مختلف شرکت کنید و یک ناهار خوشمزه را نیز بر روی سطح آبی دریا نوش جان کنید.
2

رفتینگ

اگر از قایق سواری بر روی آب های خروشان ترس و واهمه ندارید، مطمئنا شیفته رفتینگ در آنتالیا می شوید. رفتینگ نوعی قایق سواری است که بر روی سطح آب رودهای خروشان انجام می شود و سرعت بالای آب رودخانه، هیجان آن را چندین برابر می کند. خبر خوب اینکه تورهای رفتینگ مختلفی از مبدا آنتالیا برگزار می شود که شما هم می توانید در تور ارزان آنتالیا در آن ها شرکت کنید. قسمت خوب تورهای رفتینگ این است که بعد از اینکه در رودخانه قایق سواری کردید، با یک ناهار خوشمزه و لذیذ از شما پذیرایی می شود و بدین شکل، خستگی از تنتان کاملا بیرون می شود. شما می توانید از این تفریحات در تور لحظه آخری آنتالیا لذت ببرید.

آنتالیا یا همان مروارید مدیترانه و یکی از ایده آل ترین شهرها برای تفریح و گردش  در جنوب غربی ترکیه می باشد. این شهر زیبا با طبیعتی فوق العاده، سواحل فیروزه ای مملو مکان های دیدنی آنتالیا از جمله آثار باستانی، درختان نخل و بنادر زیبا، خانه های قدیمی و خیابان های کم عرض و زیبا معروف می باشد. شهر آنتالیا سالانه میزبان میلیون ها گردشگر مشتاق می باشد.

رزرو کشتی تفریحی

اگر به دنبال یک تفریح مجردی در آنتالیا هستید، بهترین گزینه برای شما شرکت در قایق های تفریحی آنتالیاست. در این قایق ها، جشن و پایکوبی برپا می شود و شما هر زمانی که دلتان خواست، می توانید بر روی عرشه کشتی آفتاب بگیرید و یا حتی شنا کنید. ضمن اینکه این کشتی ها در بعضی از جالب ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا توقف دارند و این فرصت را برای شما فراهم می کنند که جاهای دیدنی آنتالیا را نیز از نزدیک ببینید.

کلام پایانی

همانطور که در بالا بررسی کردیم تفریحات آبی آنتالیا بسیار متنوع هستند. زیرا آنتالیا یک شهر ساحلی با امکانات بسیار زیاد است و در صورتی قصد سفر به یک شهر ساحلی را دارید بهترین گزینه محسوب می شود. زیرا نیازی به اخذ ویزا ندارید و فاصله کمی با ایران دارد.

شما همچنین می توانید سایر شهرهای ترکیه را نیز برای سفر انتخاب کنید. شهرهای ساحلی دیگری که به شما پیشنهاد می کنیم، شهرهای کوش آداسی و مارماریس هستند. در این شهرها می توانید از لوکس ترین امکانات ساحلی به همراه طبیعت زیبا بهره مند شوید. شما می توانید برای اینکه سفری مقرون به صرفه داشته باشید، تور کوش آداسی و همچنین تور مارماریس را در آژانس هواپیمایی مهرپرواز رزرو کنید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز