فیلم استرچ را از کجا بخریم؟

۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۵:۱۱
کد خبر: ۱۳۸۷۴۳۴
فیلم استرچ را از کجا بخریم؟
از دیرباز بسته بندی همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به زیبایی و همچنین حفظ سلامت و بهداشت بسیاری از کالاها، به خصوص مواد غذایی بوده است. امروزه با کمک فناوری‌های پیشرفته فیلم‌های بسته بندی با سطح بهداشتی و کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شوند.فیلم استرچ غذایی نیز یکی از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های بسته بندی کالاهای گوناگون از جمله انواع مواد غذایی و خوراکی است که در تمامی حوزه‌های مربوط به نگهداری، فروش و فریز مواد غذایی از آن استفاده می‌شود.

از دیرباز بسته بندی همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به زیبایی و همچنین حفظ سلامت و بهداشت بسیاری از کالاها، به خصوص مواد غذایی بوده است. امروزه با کمک فناوری‌های پیشرفته فیلم‌های بسته بندی با سطح بهداشتی و کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شوند. فیلم استرچ غذایی نیز یکی از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های بسته بندی کالاهای گوناگون از جمله انواع مواد غذایی و خوراکی است که در تمامی حوزه‌های مربوط به نگهداری، فروش و فریز مواد غذایی از آن استفاده می‌شود. تولیدکننده‌های بسیاری در حال تولید و عرضه فیلم‌های بسته بندی مختلف مانند فیلم استرچ هستند، اما کیفیت ساخت هریک از آن‌ها به دلایل مختلف از جمله استفاده از متریال‌هایی با ناخالصی‌های مختلف، با یکدیگر متفاوت است.

خرید فیلم استرچ غذایی با کیفیت بالا و کاملا بهداشتی از بازار پررقابت امروزی امری بسیار دشوار است. به همین دلیل تصمیم داریم در ادامه این مقاله ابتدا درباره ویژگی‌ها و مزایای فیلم استرچ توضیح داده و سپس اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید فیلم استرچ باکیفیت و مرغوب را ارائه کنیم. اگر به دنبال خرید بهترین و مرغوب‌ترین فیلم استرچ هستید، تا آخر متن با ما همراه باشید.

فیلم استرچ چیست؟

یکی از رایج‌ترین فیلم‌های بسته بندی که امروزه در بسته بندی بسیاری از محصولات به خصوص مواد غذایی استفاده می‌شود، فیلم استرچ نام دارد. این فیلم بسته بندی به دلیل داشتن ماهیتی با خاصیت کشسانی بالا و در عین حال مقاومت بالا در برابر پارگی، بهترین گزینه برای بسته بندی اقلام مختلف است.

بسیاری از کاربران و مشتریان علاقه زیادی به دانستن ترکیبات تشکیل دهنده این فیلم استرچ دارند. فیلم استرچ غذایی در واقع نوعی پلاستیک (پلیمر) از نوع PVC است. این نوع فیلم بسته بندی به دلیل داشتن مواد اولیه با چگالی خطی کم (LLDPE) از خاصیت کشسانی و چسبندگی بالایی برخوردار است.

هدف از تولید فیلم استرچ غذایی چیست؟

فیلم استرچ غذایی باهدف حفظ سلامت و کیفیت اولیه مواد غذایی حساس ساخته شده است. به همین دلیل ترکیبات و مواد اولیه استفاده شده در این فیلم بسته بندی نسبت به سایر فیلم‌های بسته بندی متفاوت‌تر و باکیفیت‌تر است.عوامل محیطی همچون باکتری‌ها، میکروب‌ها و رطوبت از مهم‌ترین دلایل فاسد شدن بسیاری از مواد غذایی و میوه‌جات هستند. این فیلم بسته بندی با جلوگیری از نفوذ این عوامل محیطی مانع از فاسد شدن مواد غذایی شده و رطوبت و شادابی اولیه آن‌ها را به خوبی حفظ می‌کند.

مزایای استفاده از فیلم استرچ غذایی چیست؟

در بسته بندی مواد غذایی با استفاده از فیلم استرچ تمامی سطوح به صورت کامل تحت پوشش قرار می‌گیرند تا حتی ذرات هوا نیز نتوانند به داخل بسته بندی نفوذ کنند. به همین جهت از فیلم استرچ غذایی در تمامی مراحل از جمله حمل و نقل، نگهداری و انبار کردن استفاده می‌شود. این خاصیت فیلم استرچ موجب می‌شود که کیفیت مواد بسته‌بندی شده تا لحظه رسیدن به دست مشتری به خوبی حفظ شده و در عین حال سلامت آن نیز به شکل رعایت شده باشد. دیگر مزایای استفاده از فیلم استرچ بسته بندی در ادامه توضیح داده می‌شود.

کاهش‌ هزینه‌های مربوط به بسته بندی

یکی از بزرگترین مزایای فیلم استرچ نادی پلاستیک، مقرون به صرفه بودن آن است. این فیلم بسته بندی علاوه بر داشتن کیفیت ساخت بسیار بالا از قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر فیلم‌های بسته بندی برخوردار است. با توجه به اینکه در مورد موارد غذایی مانند گوشت و مرغ استفاده از بسته‌بندی‌های گران‌قیمت موجب افزایش قیمت نهایی محصول می‌شود و این مورد به ضرر مردم است، استفاده از فیلم استرچ برای بسته‌بندی این مواد، از نظر اقتصادی بهترین گزینه برای تولیدکننده، فرشنده و مردم است.

سهولت در استفاده و بسته بندی سریع و آسان

فیلم استرچ غذایی به دلیل داشتن خاصیت کشسانی و چسبندگی بالا باعث می‌شود تا سرعت بسته بندی مواد غذایی افزایش یافته و در نتیجه پروسه بسته بندی انبوه مواد غذایی در زمان کمتر و با کیفیت بالاتری صورت گیرد.

 

2

ویژگی‌های فیلم استرچ غذایی

زیبایی و شفافیت از جمله ویژگی‌های شاخص و بسیار مهم یک فیلم بسته بندی مخصوص مواد غذایی است. فیلم استرچ غذایی علاوه بر داشتن خاصیت کشسانی بالا از شفافیت مطلوبی برخوردار بوده و این امکان را فراهم می‌کند تا مشتری با دید بهتر و کامل‌تری محتویات داخل بسته بندی را مشاهده کند.مقاومت بسیار بالا در برابر پارگی و ضربه از جمله ویژگی‌های قابل توجه این فیلم بسته بندی است که در مراحل مختلف حفظ و نگهداری مواد غذایی نقش ویژه‌ای دارد.

برخورداری از خاصیت ضدتعریق

یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز فیلم استرچ غذایی داشتن خاصیت ضدتعریق است. در حقیقت این فیلم بسته بندی در بازه‌های مختلف تغییرات دماییاز تعریق مواد غذایی جلوگیری می‌کند. این خاصیت به فیلم استرچ کمک می‌کند تا ظاهر شفاف خود را حفظ  کند.

موارد کاربرد فیلم استرچ غذایی

فیلم استرچ غذایی تولید شده در شرکت نادی پلاستیک به دلیل داشتن خاصیت‌های مهمی چون کشسانی و مقاومت بالا در بسته بندی مواد غذایی بسیار حساسی چون فراورده‌های گوشتی، مرغ، شیرینی‌جات، سبزی‌های مختلف و... کاربرد گسترده‌ای دارد. از این نوع فیلم بسته بندی نیز بسیاری از شرکت‌های عرضه‌کننده مواد غذایی سرد و نیمه پز نیز به صورت گسترده در بخش انبار، نگهداری و فروش استفاده می‌کنند.

حال که با فیلم استرچ و ویژگی‌های آن آشنا شدیم، در ادامه راهنمای خرید فیلم مناسب ارائه می‌شود.

نکات بسیار مهم در رابطه با خرید فیلم استرچ غذایی باکیفیت

یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از مشتریان و کاربران خرید فیلم استرچ غذایی باکیفیت از مراکز فروشگاهی مطمئن و معتبر است. در خرید این نوع فیلم بسته بندی باید به نکاتی همچون ضخامت، قدرت کشسانی و شفافیت توجه کافی داشته باشید.

بسیاری از شرکت‌‌های تولیدکننده این نوع فیلم بسیاری از استانداردها را رعایت نکرده و در نهایت منجر به بدبینی مشتریان نسبت به ماهیت و کارایی این فیلم می‌شوند. اما فیلم استرچ غذایی در شرکت نادی پلاستیک با بهترین متریال و مواد اولیه و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شود.

خرید فیلم استرچ غذایی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

شرکت نادی پلاستیک با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روزدنیا قادر است فیلم استرچ غذایی با بالاترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه به سرتاسر کشور عرضه کند. یکی دیگر از خدمات خاص و متمایز این شرکت سفارشی‌سازی فیلم استرچ غذایی مطابق با سلیقه مشتریان است. در واقع شما با مراجعه به سایت نادی پلاستیک می‌توانید فیلم استرچ بسته بندی مورد نظر خود را مطابق با موارد زیر سفارش دهید:

  • سفارش با مقاومت بسیار بالا و ضخامت بیشتر
  • سفارش در رنگ‌های مختلف برای افزایش زیبایی بسته بندی
  • سفارش به دو صورت شفاف و مات

جمع‌بندی

فیلم استرچ به دلیل مزایای بسیاری که دارد، برای بسته‌بندی بسیاری از کالاها و مخصوصا مواد غذایی بهترین انتخاب است. توجه به کیفیت تولید، مقاومت و شفافیت فیلم استرچ در هنگام خرید بسیار مهم است. برای داشتن یک بسته‌بندی مقاوم، کم‌هزینه، شفاف و سالم، فیلم‌های استرچ نادی‌پلاستیک بهترین پیشنهاد برای شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلم‌های نادی پلاستیک، با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز