اضافه شدن ۵ رمزارز جدید به صرافی اکسکوینو

۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۴:۴۹
کد خبر: ۱۳۹۱۷۱۳
با افزوده شدن 5 ارز دیجیتال جدید به صرافی اکسکوینو، تعداد رمزارزهای قابل معامله در بخش مارکت این پلتفرم باسابقه، به 120 رسیده است.

از روز 5 آبان 1401، صرافی ارز دیجیتال «اکسکوینو»، در بخش مارکت خود چهار ارز جدید را در اختیار مشتریان قرار داده است. این چهار ارز شامل NEAR، DODO، MBOX ، EGLD و TWT است که اخیرا طرفداران قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال پیدا کرده اند.

در این نوشتار به بررسی اجمالی این ارزها و نیز اهمیت آن در بازار کریپتوکارنسی و در پایان، به تشریح اهمیت بازار ریالی در صرافی رمز ارز اکسکیونو پرداخته ایم.

NEAR 

نیر با نماد NEAR ، یک ارز دیجیتال با ارزش بازار حدود ۲.۵۳ میلیارد دلاراست که هم اکنون در میان 30 رمزارز اول بازار قرار داشته و هر واحد آن حدود 3 دلار قیمت دارد. طی هفته های اخیر، حجم مبادلات روزانه این ارز دیجیتال حدود 226 میلیون دلار بوده است.

DODO 

دودو با نماد DODO ، یک ارز دیجیتال با ارزش بازار حدود ۱۴.۷۴ میلیون دلار است که در میان برخی کاربران بازار، توجه و علاقه خاصی به آن وجود دارد. اگرچه قیمت آن هم اکنون حدودا 13 سنت و قریب یک هشتم دلار است اما در اواخر سال 1399، قیمت آن تا 8 دلار افزایش یافته بود. حجم مبادلات روزانه آن، حدود 7 میلیون دلار است. 

MBOX 

موباکس با نماد MBOX یک ارز دیجیتال، با ارزش بازار حدود 50 میلیون دلار است که هر واحد آن حدود 20 هزار تومان قیمت دارد و روزانه حدود 8 میلیون دلار از آن، در بازارهای جهانی معامله می شود. قیمت این ارز در آذرماه سال گذشته تا 15 دلار افزایش یافته بود. 

EGLD 

الروند با نماد EGLD یک ارز دیجیتال، با ارزش بازار حدود 1.3 میلیارد دلار است که در میان 50 ارز اول بازار جهانی قرار داشته و هر واحد آن، در روزهای اخیر با حدود 55 دلار معامله می شود. بالاترین ارزش این ارز دیجیتال، پاییز سال گذشته و در حدود 540 دلار بوده و حجم معاملات روزانه آن، بیش از 50 میلیون دلار است.

TWT 

تراست والت توکن با نماد TWT، یک ارز دیجیتال، با ارزش بازار حدود 500 میلیون دلار است که در میان 100 ارز برتر بازار قرار داشته و هر واحد از آن، هم اکنون در محدوده 1.1 دلار معامله می شود. حجم مبادلات روزانه این رمزارز حدود 13 میلیون دلار بوده و تعداد واحدهای در گردش "تراست والت توکن"، 416 میلیون است.

معرفی اکسکوینو مارکت

اکسکوینو مارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که برای تسهیل معاملات کاربران ۴ بازار متقابل بیت کوین BTC، اتریوم ETH، تتر USDT و دای DAI به این بستر اضافه شده است اما به دلیل استقبال و درخواست بی شمار کاربران، تیم excoino.com تصمیم به افزودن بازار متقابل ریالی گرفته است. 

همچنین با ارائه ویژگی هایی چون سفارشات آنی/ محدود، حد سود و ضرر، سفارش گذاریOCO ، معامله و برداشت با حداقل کارمزد، محبوبیت زیادی میان کاربران اکسکوینو مارکت و بازار رمزارز کشور کسب کرده است.

در این محصول بنابر اعلام مجموعه excoino، کاربران می توانند به خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود با جفت ریالی به صورت همتا به همتا بپردازند.اکسکوینومارکت هم اکنون بیش از ۱۲۰ جفت ارز معاملاتی مختلف شامل ۹۴ جفت ارز متقابل با تتر، ۵ جفت ارز متقابل با دای، ۱۲ جفت ارز متقابل با بیت کوین و ۱۲ جفت ارز متقابل با اتریوم و همچنین رمزارزهای محبوب بازار به صورت متقابل با ریال، پشتیبانی می کند و همه این مدل معاملات قابل انجام در این پلتفرم ایرانی خواهند بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز