محبوب ترین بازی های موبایل که باید تجربه کنید

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۴۰۴۰۳۹
محبوب ترین بازی های موبایل که باید تجربه کنید
بازی های موبایل امروزه بخش مهمی از زندگی انسان‌ها را تشکیل داده‌اند، همانطور که گوشی‌های هوشمند همه‌گیر شده و تقریبا در دست هر فردی می‌‎توان یک دستگاه را دید.

بازی های موبایل امروزه بخش مهمی از زندگی انسان‌ها را تشکیل داده‌اند، همانطور که گوشی‌های هوشمند همه‌گیر شده و تقریبا در دست هر فردی می‌‎توان یک دستگاه را دید. این بازی‌ها به دلیل در دسترس بودن، تنوع زیاد و امکان استفاده ساده از آن‌ها برای طیف گسترده‌تری از مخاطبان جذاب به نظر می‌آیند. برای دانلود بازی های گوشی مراجع زیادی وجود دارد و می‌توان به سادگی گوشی خود را به تعدادی از محبوب ترین بازی های موبایل مجهز کرد. در ادامه با معرفی جدیدترین بازی های اندروید همراه باشید.

دانلود بازی های گوشی

بازی های گوشی و اندروید امروزه یکی از پرمخاطب‌ترین بازی ها در این صنعت هستند و به دلیل آسان بودن دسترسی به آن‌ها و تنوع بالای هر ژانر، می‌توانند سلیقه‌های مختلفی را راضی نگه دارند. تنوع زیادی میان بازی های اندروید مشاهده می‌شود و انواع و اقسام ژانرها و دسته‌بندی‌ها را داریم که هرکدام طرفداران خودشان را دارند. از پابجی موبایل و بازی‌ های بتل رویال گرفته تا بازی های اکشنی مشابه کالاف دیوتی موبایل، هر کدام میلیون‌ها نفر را روزانه سرگرم می‌کنند. محبوب ترین بازی های موبایل نیز هر روز به این فهرست بلند بالا اضافه می‌شوند تا سلایق مختلف و بیشتری به سمت آن‌ها جذب شده و از تجربه‌اش لذت ببرند.

گرافیک زیبای محبوب ترین بازی های گوشی

شاید قبلاً اگر اسم بازی گوشی می‌آمد، ذهن همه به سمت گرافیک‌های ساده و پیکسلی دوبعدی می‌رفت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازش گوشی‌های هوشمند، می‌توان با دانلود بازی های اندروید، چیزی نزدیک به سایر پلتفرم‌های بازی های کامپیوتری را از لحاظ گرافیک، روی گوشی تجربه کرد. بازی های اندروید امروزه به قدری زیبا و با گرافیک چشم‌نواز ارائه می‌شوند که گاهی فراموش می‌کنید در حال تجربه یک بازی روی گوشی موبایل خود هستید. از جمله گرافیکی‌ترین بازی های اندروید می‌توان به بازی Asphalt 9، Garena Free Fire Max و همچنین کال آف دیوتی موبایل اشاره کرد.

سبک های مختلف بازی های گوشی

دنیای بازی های گوشی مملو از سبک‌های مختلف است و مانند سایر پلتفرم‌ها، می‌توان بازی های ترسناک، اکشن، ماجراجویی و ... را در میان آن‌ها پیدا کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی بازی های جدید گوشی، تنوع بالای آن‌ها در میان این سبک‌ها است. شما امروز می‌توانید کال آف دیوتی که یک بازی شوتر اول شخص است را هم در گوشی خود تجربه کنید و یا حتی انواع بازی های مسابقه‌ای و ماشین‌سواری را نیز داشته باشید. از ماجراجویی و حل پازل گرفته تا بازی های موزیکال، آرکید، بتل رویال، ورزشی، کارتی و ... در میان جدیدترین بازی های گوشی مشاهده می‌شوند. در ادامه برخی از جدیدترین بازی های اندروید را معرفی می‌کنیم.

بازی فورتنایت برای موبایل

یکی از محبوب ترین بازی های موبایل حال حاضر، بازی فورتنایت است. با اینکه بازی های بتل‌رویال به واسطه بازی پابجی به شهرت جهانی رسیدند، با این حال می‌توان با خیال تخت اعلام کرد که بازی فورتنایت پادشاه بی چون و چرای عناوین بتل رویال است. این بازی به دلیل گرافیک و ظاهری جذاب و لذت‌بخش و از همه مهم‌تر، کاملاً رایگان بودنش، توانست به سرعت در تمامی گروه‌های سنی و از همه فرهنگ‌ها، میلیون‌ها نفر را جذب خود کند.

2

از نکات مثبت بازی فورتنایت موبایل می‌توان به نقشه‌ای عظیم و زیبا، گرافیکی کارتونی و خیره کننده، جذاب‌ترین اسلحه‌ها و آیتم‌های قابل کسب، چندین حالت سرگرم کننده و از همه مهم‌تر، گیم پلی شوتر سرعتی و هیجان انگیزش که با ساخت و ساز و کلی فعالیت دیگر قاطی شده اشاره کرد. مردم روزانه به سوی فورتنایت سرازیر شده تا یکی از اعتیادآورترین بازی‌های درون بازار را با دوستان خود تجربه کنند.

بازی Apex Legends برای موبایل

جدیدترین عنوان بتل رویالی که از کامپیوتر و کنسول‌ها به گوشی‌های موبایل مهاجرت کرده و برای دانلود قرار گرفته است، بازی Apex Legends Mobile یا اپکس لجندز موبایل نام دارد و قرار است انقلاب بزرگی در میان سایر رقیبانش در پلتفرم های اندروید و iOS به پا کند.

3

عظمت و شکوه یک بتل رویال خالص به وضوح در Apex Legends Mobile قابل مشاهده است و نمی‌توان برتری آن نسبت به دیگر بازی‌های بازار را انکار کرد. این بازی یکی از بزرگ‌ترین دنیاهای موجود در میان این بازی‌ها را شامل شده و هیجان و اکشن نفس گیری که به شما ارائه می‌کند، در هیچ بازی بتل رویال دیگری در بازار تا بدین لحظه وجود ندارد.

بازی Apex Legends موبایل به شما تعداد زیادی مود و حالت‌های گیم پلی را ارائه می‌کند که می‌توانید برای تنوع و تکراری نشدن بازی، هر از چند گاهی سایر مودها را تست کنید. اول از همه شاهد حضور مود کلاسیک و هیجان‌انگیز بتل رویال هستیم که ترکیبش با مکانیک‌های یک شوتر اول شخص هیجان‌انگیز، متفاوت‌ترین نمونه از بتل رویال را به وجود آورده است. مودهای مولتی پلیری مانند Team deathmatch و Arena که جایگاه بزرگی در میان بازی‌های شوتر دارند.

بازی Streets of Rage 4 برای موبایل

بازی Streets of Rage 4 یا همان شورش در شهر برای اندروید علاوه بر اینکه دنباله‌ای برای یک فرنچایز افسانه‌ای است، پس از سال‌ها فراموش شدن این سری به بازار آمده تا در اصل ادای احترامی به این بازی‌های کلاسیک داشته باشد. تمام مکانیک‌های آشنایی که گیمرهای قدیمی با آن‌ها خاطره دارند، درون Streets of Rage 4 جای گرفته تا نه تنها یک دنباله خوب، بلکه یکی از جدیدترین بازی های اندروید با محبوبیت بالا را شاهد باشیم.

بازی Streets of Rage 4 دنباله‌ای برای فرنچایز محبوب اکشن آرکید است. این بازی نه تنها موفق شده تا تمام ویژگی‌های مثبت این سری را درون خود جای دهد، بلکه کلی ویژگی و قابلیت جدید نیز درون خود قرار داده تا گیمرهای مدرن‌تر را نیز به خود جذب کند. پس چه از طرفداران قدیمی باشید و چه تازه وارد، Streets of Rage 4 می‌تواند شما را تحت تأثیر قرار دهد.

تجربه‌ای لذت‌بخش با دانلود جدیدترین بازی های اندروید

تا به اینجا متوجه شدید که محبوب ترین بازی های گوشی چه تنوع بالایی دارند و نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره انسان‌ها خواهند داشت. همه‌گیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند و در دسترس بودن بازی های اندروید باعث شده تا این پلتفرم میلیون‌ها کاربر به سمت خود جذب کند.

 امروزه می‌توانید با دانلود جدید ترین بازی های اندروید، گوشی خود را به یک پلتفرم گیمینگ جذاب تبدیل کرده و ساعت‌ها در دنیای مجازی و لذت‌بخش آن غرق شوید. مراجع مختلفی برای دانلود بازی های گوشی در دسترس است که می‌توان از هر کدام برای ورود به دنیای جذاب بازی های موبایل استفاده کرد. جهت دانلود بازی های اندروید می توانید به سایت پارسی گیم (Par30games.net) مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز