۴ استراتژی سرمایه گذاری که همه باید بدانند

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۴۰۴۱۱۷
۴ استراتژی سرمایه گذاری که همه باید بدانند
پای پول و ثروتتان در میان است! پس هیچ‌گاه بدون یک استراتژی معاملاتی مناسب وارد بازارهای مالی نشوید. امروزه تعداد افرادی که به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مند می‌شوند، روز‌به‌روز در حال افزایش است.

پای پول و ثروتتان در میان است! پس هیچ‌گاه بدون یک استراتژی معاملاتی مناسب وارد بازارهای مالی نشوید. امروزه تعداد افرادی که به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مند می‌شوند، روز‌به‌روز در حال افزایش است. این افراد برای ورود موفق به دنیای کریپتو، باید با بهترین استراتژی سرمایه گذاری رمز ارز آشنا باشند.

در این مقاله قصد داریم شما را با 4‌مورد از بهترین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری آشنا کنیم. به شما عزیزان قول می‌دهیم که پس از خواندن این مطلب با چشمانی باز و آگاهی بیشتر وارد بازار پر‌درآمد کریپتوکارنسی خواهید شد.

1.خرید و هولد ارز دیجیتال؛ یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌ها

یکی از متداول‌ترین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال، خرید و هولد کردن رمز ارزهای مختلف است. این استراتژی برای افراد تازه‌کار و کم‌تجربه بسیار مناسب است. برای این کار شما باید ارزهای دیجیتال سودآوری مانند بیت‌کوین، اتریوم، تتر و سایر کوین‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را در کف قیمت خریداری کنید. مطمئنا با گذشت زمان میزان سرمایه شما چند برابر خواهد شد.

البته این بدان معنا نیست که به‌صورت کورکورانه ارز دیجیتال بخرید؛ بهترین کار این است پیش از ورود به بازار کریپتوکارنسی، در یک دوره ارز دیجیتال پیشرفته ثبت‌نام کنید و دانشتان را در این حوزه افزایش دهید. انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری اهمیت فراوانی دارد.

2

2.معامله روزانه ارزهای دیجیتال؛ نقطه مقابل هولد کردن

دقیقا در نقطه مقابل خرید و هولد کردن رمز ارز، معامله روزانه ارز دیجیتال قرار دارد. ترید روزانه کوین‌ها و توکن‌ها میزان ریسک بالاتری از هولد کردن سرمایه دارد؛ اما به‌دلیل نوسان قیمت‌ها ممکن است سود بیشتری را نصیبتان کند. البته پیشنهاد می‌کنیم که فقط بخشی از دارایی خود را وارد این نوع از معامله کنید؛ چرا که ممکن است گاهی با ضررهای مالی مواجه شوید.

همچنین، در استراتژی ترید روزانه باید از رفتارهای هیجانی و احساسی بپرهیزید. برای پیدا کردن نقاط ورود و خروج به بازار نیز باید با مفاهیمی مانند حد ضرر و حد سود آشنا شوید. استفاده از این استراتژی سرمایه گذاری بدون دانش و تخصص در حوزه خرید‌و‌فروش ارز دیجیتال پیشنهاد نمی‌شود.  

3.کپی‌تریدینگ؛ بهترین استراتژی سرمایه گذاری و ترید ارز دیجیتال برای تازه‌کارها

افراد تازه‌کار و کم‌تجربه می‌توانند از استراتژی تریدرها و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای پیروی کنند. به این کار در اصطلاح کپی‌تریدینگ می‌گویند. اگر هنوز نمی‌دانید کپی تریدینگ چیست، باید به شما بگوییم که امروزه وبسایت صرافی‌های متعددی امکان دسترسی کاربران به تاریخچه معاملات و استراتژی تریدرهای حرفه‌ای را فراهم کرده‌اند. معامله‌گران تازه‌کار می‌توانند بخشی از سرمایه خود را با حساب این افراد پیوند دهند تا بعد از معامله تریدر با‌تجربه‌تر، آن استراتژی به‌طور خودکار برای آن‌ها نیز اعمال شود.

4.انتخاب استراتژی سرمایه گذاری آربیتراژ؛  بدون نیاز به تخصص بالا

پس از تحقیق در مورد استراتژی سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال، قطعا به نام استراتژی آربیتراژ نیز برمی‌خورید. آربیتراژ در بازار کریپتوکارنسی به‌معنای کسب سود از طریق اختلاف قیمت یک ارز دیجیتال در دو بازار مختلف است. استفاده از این استراتژی نیز به دانش و تخصص بالا نیازی ندارد؛ بنابراین افراد تازه‌کار هم می‌توانند از آن برای کسب درآمد استفاده کنند.

کافی است بهترین ارز برای سرمایه گذاری که در دو صرافی مختلف اختلاف قیمت دارد را انتخاب کنید. با خرید این رمز ارز از صرافی اول و فروش آن با قیمت بالاتر در صرافی دوم می‌توانید سود فراوانی در ماه به‌دست بیاورید. این روش بسیار ساده است؛ با‌این‌حال، حتما باید پیش از استفاده از این استراتژی نیز در یک دوره آموزشی حرفه‌ای شرکت کنید.

3

برای استفاده از این استراتژی‌ها دانش خود را افزایش دهید

ورود به هر بازار مالی بدون کسب دانش لازم، کار اشتباه و نادرستی است. متاسفانه امروزه تریدرها و سرمایه‌گذاران تازه‌کار فراوانی در بازار وجود دارند که به‌دلیل نداشتن دانش، کل سرمایه و ثروت خود را از دست داده‌اند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما با مفاهیم اصلی بازار کریپتو مانند تحلیل تکنیکال و فاندامنتال آشنا شوید. یکی از بهترین مکان‌ها برای یادگیری معامله ارز دیجیتال، مجموعه داجکس است.

کسب سود از بازار ارز دیجیتال با دوره‌های آموزشی داجکس

در این مقاله با 4 استراتژی سرمایه گذاری و ترید محبوب و پر‌طرفدار در بازار کریپتو آشنا شدیم. امروزه معامله‌گران متعددی با استفاده از این استراتژی‌ها درآمد مناسب و بالا کسب می‌کنند. برای ورود به بازار کریپتو پیشنهاد می‌کنیم در یکی از دوره‌های آموزشی داجکس شرکت کنید. مجموعه داجکس با سال‌ها تجربه در حوزه آموزش بازار کریپتوکارنسی، دوره‌های متنوع مقدماتی، پیشرفته و خصوصی ارز دیجیتال را برای مخاطبان خود طراحی کرده است.

همه علاقه‌مندان به بازار کریپتو می‌توانند با‌توجه‌به سطح خود در یکی از این دوره‌ها ثبت‌نام کنند. برای آشنایی با خدمات و دوره‌های داجکس وارد سایت این مجموعه به نشانی dogex.ae شوید. کلیه کلاس‌های داجکس توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای بازار و به‌صورت کاملا عملی برگزار می‌شوند. با داجکس در کمترین زمان ممکن به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل خواهید شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز