بهترین زمان سفر به انگلیس، سوئیس و پاریس

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۶:۲۳
کد خبر: ۱۴۰۷۰۴۲
بهترین زمان سفر به انگلیس، سوئیس و پاریس
وقتی حرف از سفر به اورپا می‌شود، معمولاً به یاد بهترین کشورها و بهترین شهرهای این قاره می‌اُفتیم که به‌طبع کشورهایی همچون انگلستان، فرانسه و سوئیس جزو بهترین مقاصد گردشگری آن هستند.
وقتی حرف از سفر به اورپا می‌شود، معمولاً به یاد بهترین کشورها و بهترین شهرهای این قاره می‌اُفتیم که به‌طبع کشورهایی همچون انگلستان، فرانسه و سوئیس جزو بهترین مقاصد گردشگری آن هستند. به همین خاطر است که انواع تور انگلیس، تور سوئیس و تور فرانسه یا تور پاریس توسط آژانس‌های مسافرتی مختلف در طول سال ارائه می‌شود. اما با توجه به اینکه آب‌وهوای قاره‌های مختلف در طول سال با هم تفاوت دارد، بهتر است از زمان مناسب برای رزرو هر نوع تور اروپایی آگاهی کسب کنیم. در همین زمینه در ادامه به شما خواهیم گفت که بهترین زمان رزرو تور انگلیس (لندن)، تور سوئیس (زوریخ) یا تور پاریس چه زمانی است. پس اگر شما نیز می‌خواهید در بهترین زمان به این مقاصد سفر کنید، با ما همراه شوید.

بهترین شهرهای اروپا کدامند؟

اگرچه کل قاره اروپا می‌تواند در لیست بهترین مقاصد گردشگری جای بگیرد، اما برخی از مقاصد هستند که طرفداران بیشتری دارند. این مکان‌ها معمولاً جاذبه‌های طبیعی، باستانی، اجتماعی یا تفریحی خاصی را در خود جای داده‌اند. برخی از کشورها مانند ایتالیا مرکز مد در جهان هستند. برخی از کشورها مانند انگلستان، فرانسه و اسپانیا نیز آثار هنری و تاریخی بسیاری را در خود جای داده‌اند و مهد هنر و تاریخ هستند. از این رو افراد مختلفی از سراسر جهان به این کشورها سفر می‌کنند. کشورهای دیگری مانند سوئیس، سوئد، هلند و.... نیز به دلیل داشتن آب‌وهوای بسیار خاص و طبیعت بکر برای مسافرت بسیار ایده‌آل هستند. در ادامه بهترین زمان مسافرت به سه مورد از این مقاصد محبوب را بررسی خواهیم کرد.

بهترین زمان برای سفر با تور انگلیس

انگلیس «England» به‌عنوان مرکز بریتانیای کبیر، یکی از مشهورترین و تأثیرگذارترین کشورهای جهان است. لندن «London» به‌عنوان پایتخت انگلستان، شهری فرهنگی و تاریخی است که در دل خود موزه‌ها، اپراها، تئاترهای متعدد و بسیاری از عناصر فرهنگی دیگر را جای داده است. دیگر شهرهای انگلستان نیز پس از لندن دارای عناصر تاریخی و تفریحی بسیاری هستند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد دوست دارند در سفر به انگلیس، تجربه‌ای عالی برای خود بسازند، لذا باید گفت که بهترین زمان برای رزرو تور انگلیس از داخل کشور، ماه‌های «می، ژوئن و سپتامبر» برابر با «اواسط اردیبهشت تا اواسط تیر» و «اواسط شهریور تا اواسط مهر» است که اب‌وهوای معتدلی بر کشور حاکم است. بین جولای تا آگوست «بین تیر تا مرداد» بیشتر شهرهای انگلیس دارای هوایی گرم هستند که البته تعداد گردشگر در این ایام بیشتر بوده و قیمت اقامتگاه و مکان‌های تفریحی نیز از سایر فصول گران‌تر است.

تور انگلیس

بهترین زمان برای رزرو تور سوئیس

سوئیس «Switzerland» یکی از خوش آب‌وهواترین کشورهای اروپایی است که به سبب داشتن طبیعت منحصربه‌فرد، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان نیز به حساب می‌آید. پایتخت این کشور، شهر برن «Bern» است. البته بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور، شهر زوریخ «Zurich» است به‌عنوان پایتخت جهانی شکلات شناخته می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. با توجه به اینکه یکی از بهترین تفریحات در این کشور، اسکی و اسنوبورد است، بیشتر افراد دوست دارند تا در سردترین فصول سال به آن سفر کنند تا بتوانند از بهترین تفریحات زمستانی بهره بگیرند. برای این منظور ماه ژانویه «اواسط دی تا اواسط بهمن» بهترین زمان برای رزرو تور سوئیس است. در دیگر ماه‌های سال، هوای سوئیس معتدل‌تر بوده و برای استفاده از سایر تفریحات نیز رزرو تور سوئیس مناسب است. افراد می‌توانند بسته به نوع تفریحاتی که می‌پسندند در ژانویه و فوریه برای تفریحات فوق زمستانی یا دیگر فصول دیگر که هوا معتدل‌تر است به سوئیس سفر کنند.

بهترین زمان برای رزرو تور پاریس

پاریس «Paris» به‌عنوان پایتخت کشور فرانسه «France» یکی از بهترین شهرهای جهان است که مجموعه وسیعی از گالری‌های هنری را در خود جای داده است. موزه‌های باشکوه، کلیساهای باستانی و بلوک‌هایی با معماری زیبای روکوکو و نئوکلاسیک در تمام سطح شهر پاریس خودنمایی می‌کنند. عاقلانه‌ترین کار این است که بهترین و معتدل‌ترین زمان از نظر آب‌وهوایی برای رفتن به شهر پاریس را بشناسید تا بتوانید در زمان مناسب برای رزرو تور پاریس اقدام کنید. بهترین زمان برای سفر به این شهر بین ماه‌های ژوئن تا اوت، سپتامبر تا اکتبر «اواسط خرداد تا اواسط آبان» است. البته باید توجه داشت که فصل تابستان، شلوغ‌ترین و گران‌ترین زمان بازدید از پاریس است که انواع تور پاریس نیز به‌سختی قابل رزرو هستند و معمولاً ظرفیت آن‌ها بلافاصله تکمیل می‌شود.

اما در اوایل پاییز از تعداد مسافران کمی کاسته شده و قیمت‌ها نیز تا حدودی پایین می‌آیند. شما می‌توانید بسته به مقدار بودجه و شرایط خود، در این ایام تور پاریس مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

آیا بهترین زمان برای سفر برای همه افراد جواب می‌دهد؟

باید در نظر داشت که بهترین زمان برای سفر به انگلیس، سوئیس یا فرانسه، معمولاً زمان‌های خوش آب‌و‌هوا در نظر گرفته می‌شود، زمان‌هایی که هوا آفتابی و زمین خشک است و می‌توان با انواع وسایل نقلیه عمومی به مکان‌ها و جاذبه‌های موردنظر رفت. اما برخی از افراد دوست دارند تا در ایام سرد یا بارانی سال به اروپا سفر کنند. این موضوع هم به سلیقه و سبک سفر کردن افراد مربوط می‌شود و هم برخی از افراد بخاطر پایین بودن هزینه‌های پایین‌تر سفر در ایام بارانی زمان‌هایی که آب‌وهوا چندان معتدل نیست، این نوع سفر کردن را انتخاب می‌کنند. برخی‌ها نیز از شلوغی بیزار هستند و می‌خواهند در ایام خلوت سال سفر کنند. در هر صورت هرکس باید خود تعیین کند که دقیقاً می‌خواهد چه نوع سفری را تجربه کند. ان‌گاه برحسب آن برنامه‌ریزی نمایند. این موضوع به سلیقه و سبک سفر کردن هر شخص بستگی دارد و به‌راحتی قابل بررسی است.

تور پاریس

سفر به بهترین شهرهای اروپا با آژانس مسافرتی «رز آبی»

وقتی بهترین زمان رزرو تور انگلیس، تور سوئیس و تور پاریس را شناختیم، بهتر است به بسترهای رزرو تور توجه کنیم. به‌طبع آژانس‌های بسیاری در داخل کشور فعالیت می‌کنند که تورهای اروپایی را ارائه می‌دهند. اما برخی از آژانس‌ها دارای سابقه درخشان‌تری هستند و محبوبیت بیشتری در بین هموطنان دارند. آژانس مسافرتی رز آبی «Bluerose» به‌عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی برای مقاصد اروپایی شناخته شده است. از این رو می‌توان برای رزرو تور انگلیس، تور سوئیس، تور پاریس، تور اسپانیا، تور بلژیک، تور هلند و دیگر مقاصد اروپایی روی آژانس مسافرتی رز آبی حساب کرد. رز آبی تورهای اروپایی را به‌صورت تکی و ترکیبی ارائه می‌کند که با قیمت‌های مناسبی هم همراه هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز