فصل دوم سریال های شبکه نمایش خانگی که بزودی منتشر می شوند

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۶:۴۷
کد خبر: ۱۴۱۷۲۱۲
فصل دوم سریال های شبکه نمایش خانگی که بزودی منتشر می شوند

دانلود فصل دوم سیاوش

ژانر : اجتماعی ، درام

کارگردان : سروش محمد زاده

سال ساخت : ۱۴۰۰

محصول کشور : ایران

بازیگران :  خسرو شهراز ، گیتی قاسمی ، علیرضا جعفری ، مهدی حسینی‌ نیا ، سوگل خلیق ، محمدرضا صولتی ، مرجان اتفاقیان ، محمد ولی‌ زادگان ، مهدخت مولایی ، علی عامل‌ هاشمی ، رویا جاوید نیا ، ناهید مسلمی ، الهام جدی ، مرجان قمری ، ترلان پروانه ، خسرو شهردار ، رضا کیانیان ، محمد رضا صولتی ، مجید صالحی ، محمد ولی زادگان ، میلاد کی مرام

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه  متولد ۱۸ تیر سال ۱۳۷۷ در شیراز است ترلان پروانه از بازیگران جوان سینما و تلویزیون  از دوران کودکی وارد حرفه بازیگری شده است فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک یک برادر بزرگتر  بنام عرفان دارد مادرش( پریسا فروغی) خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است ترلان  پروانه به مدت ۷ ماه حضور در تیزر های تبلیغاتی در ۱۱۴ تیزر جلوی دوربین رفت تا اینکه به برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک دعوت شد.

بیوگرافی میلاد کی مرام

میلاد کی‌ مرام بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۶۵ در بندر انزلی است.

او فعالیت خود را در زمینه بازیگری از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و فارغ التحصیل در رشته الکترونیک شد . او در سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم کوچه‌ ملی ساخته مهرشاد کارخانی به یک چهره مطرح تبدیل شد. وی دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر ۱۲مین جشنواره‌ فیلم مقاومت برای بازی در فیلم ملکه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از ۳۲مین جشنواره‌ فیلم فجر برای بازی در فیلم خط ویژه را در کارنامه خود دارد.

از نمونه فعالیت های او می‌توان به آب نبات چوبی ، تا ابد ، غیر مجاز ، امکان مینا ، هاری ، ملی و را های نرفته اش ، سیاوش ، روسی، سورنجان ، برف ، ۳۶۰ درجه وسیاوش اشاره کرد.

درباره سریال سیاوش

سری کار های اواخر سال ۱۳۹۹ ،منتشر شده در شبکه نمایش خانگی که از جذاب ترین سریال های ایرانی در سالیان اخیر بوده اند نظیر سریال قورباغه ساخت هومن سیدی ، در ژانر جنایی اکشن که موفقیت بی نظیری داشت ، تا هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی و میخواهم زنده بمانم اثر شهرام شاه حسینی و سیاوش!

 سریال سیاوش در زمانی اکران شد که سریال قورباغه توجهات زیادی را متمرکز خود کرده بود ، در همان زمان ملکه گدایان  ساخته حسین سهیلی زاده و سریال  گیسو به کارگردانی منوچهر هادی نیز در حال پخش بود . اما سیاوش با ژانری متفاوت  داستانی قوی و شخصیت پردازی منحصر به فرد در مدت زمانی اندک توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند.

قسمت پایانی فصل اول سریال محبوب سیاوش سوالات زیادی را در ذهن مخاطب به وجود آورد حال همه میخواهند بدانند  تماس تلفنی قسمت آخر چه کسی با سیاوش صحبت کرد؟ آیا واقعا مرتضی زنده است؟ سرنوشت رابطه مارال و سیاوش عاقبت چه می شود؟ بی پاسخ ماندن این سوالات موجب شده که مخاطبان این سریال بی صبرانه منتظر فصل دوم بمانند تا ببینند بالاخره اتفاقات عجیب خانواده ساقی نهایت چه می شود ؟

خلاصه سریال سیاوش

داستان سیاوش سرنوشت زندگی سه دوست و رفیق گرمابه و گلستان در دوره ی جوانی و نتایج اعمالشان در میانسالی را نشان می دهد . کمال ، نصرت و مرتضی در جوانی دوستی بسیار داشته اند و برای رسیدن به رویاها و آرزوهایشان تلاش می کردند . اما روزگار آن طور که رویا بافی میکردند پیش نرفت و زندگی آن روی سکه اش را به آنها نشان داد .

 

2

 

دانلود فصل دوم نیسان آبی

ژانر : کمدی ، اجتماعی ، خانوادگی

کارگردان: منوچهر هادی

سال ساخت:۱۴۰۱

محصول کشور : ایران

بازیگران: حسین یاری ، مهران غفوریان ، یکتا ناصر ، آرش ظلی پور ، ایمان صفا ، بهناز جعفری ، جمشید هاشم پور و ...

بیوگرافی حسین یاری

حسین یاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد شانزدهم  دی ماه سال ۱۳۴۶ است . حسین یاری عزیز بازیگری را از سنین نوجوانی آغاز کرد و به یکی از چهره های سرشناس دنیای هنر تبدیل شد .او در سال ۱۳۷۱ زندگی مشترکش را آغاز کرد و همسرش چهره مشهور هنری نیست.

همسر حسین یاری ۱۷ ساله بود که زندگی مشترک خود را با یک بازیگر شروع کرد و از سختی های زندگی با یک هنرمند اطلاعات چندانی نداشت و یکی سختی های زندگی با یک بازیگر را دوری او از خانواده عنوان کرد.

همچنین در مصاحبه ای درباره خصوصیات اخلاقی خوب همسرش صحبت کرد و صداقت را ویژگی برجسته ی اخلاق بازگو کرد .حسین یاری دارای  سه فرزند به نام های سروش ،  سارا و علی می‌باشد که رابطه ای بسیار نزدیک و صمیمانه با فرزندانش دارد.

حسین یاری هم مانند برخی از هنرمندان علاوه بر بازیگری در شغل دیگری نیز فعالیت دارد و از این طریق امنیت آینده اش را تضمین کرده است.

ایشان کارمند بانک مرکزی بوده و بازنشسته شده است و علاوه بر آن در واحد دوبلاژ صدا و سیما هم در گویندگی فعال بود ، او  بازیگری را از تئاتر و در سال ۱۳۶۰ آغاز کرد

درباره سریال نیسان آبی

خبر خوب اینکه فصل دوم این سریال به زودی فیلمبرداری اش شروع می شود البته امید است که بازیگران فصل دوم همان بازیگران فصل اول باشند اما در اتفاقاتی متفاوت ! منوچهر هادی گفت که نوشتن فیلمنامه این سریال شروع شده است و احتمالا ۴ ماهی به طول بی انجامد.

نگاهی به خلاصه فصل اول نیسان آبی

داستان اصلی سریال درباره دو دوست می‌باشد ک

ه از کودکی رابطه بسیار صمیمی با یکدیگر داشته‌اند و علاقه شدید جمشید به جمشید هاشم پور است که ماجرای اصلی سریال  از زمانی شروع می‌ شود که جمشید شخصیت اصلی داستان با رفتن به سینما جمشید هاشم پور را از نزدیک میبیند و...

 

3

دانلود فصل دوم یاغی

ژانر : درام ، عاشقانه ، خانوادگی ، اجتماعی

کارگردان : محمد کارت

محصول کشور : ایران

سال ساخت : مشخص نشده است

بازیگران : مشخص نشده است

ساخت فصل دوم این سریال هنوز به قطعیت هنوز از سمت هیچکدام از گروه سریال یاغی بیان نشده است‌.

نگاهی به فصل اول سریال یاغی

خلاصه سریال یاغی

داستان درباره زندگی دو نفره یک خواهر و برادر است که سالهاست پدر و مادر خود را از دست داده اند البته این خواهر و برادر ناتنی از سمت پدر هستند داستان از آنجایی شروع میشود که جاوید نقش اول سریال (علی شادمان بازیگر فیلم سینمایی میم مثل مادر ) به دنبال گرفتن شناسنامه خود است تا بتواند از این طریق فعالیت ورزشی خود را به طور حرفه ای دنبال کند و بتواند رویا های خود را به واقعیت تبدیل کند فعالیت ورزشی او انجام مسابقات کشتی خاکی در شرط بندی های محله بود در این بین جاوید در رابطه ای عاشقانه است ک این رابطه به فراق و دوری می انجامد رابطه ای از جنس عشق های لطیف داستان ها پس از رفتن ابرا ( الیکا ناصری ) در یکی از همان شب های مسابقه بهمن ( پارسا پیروز فر ) که در تلاش است تیمی قوی برای کشتی جمع کند به محله لیان شامپو می رود و در آنجا با جاوید رو به رو می شود

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز