دیگر نگران هزینه های گران دندانپزشکی نباشید:

با پوشش ۵۰ تا ۹۰ درصدی طرح دندونت، خدمات دندانپزشکی ارزان می شود

۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۳:۲۹
کد خبر: ۱۴۲۰۱۲۲
با پوشش ۵۰ تا ۹۰ درصدی طرح دندونت، خدمات دندانپزشکی ارزان می شود

برخلاف تصور بسیاری از مردم استفاده از خدمات دندانپزشکی، می تواند ارزان باشد. این روزها شاهد استقبال گسترده مردم از خدمات بنیان سلامت پاسارگاد هستیم.

دندانپزشکی و هزینه های بالای آن یکی از دغدغه های اصلی اقشار مختلف مردم است.

نبود پوشش بیمه ای مناسب برای خدمات دندانپزشکی باعث می شود که هزینه بسیار بالایی به شهروندان تحمیل شود.

بنیان سلامت پاسارگاد ثابت کرده است که دریافت خدمت دندانپزشکی می تواند ارزان و با حداقل هزینه حق اشتراک در دسترس عموم جامعه قرار گیرد.

با توجه به استقبال گسترده مردم از طرح های این شرکت با رئیس هیئت مدیره آن به گفتگو نشستیم.

بنیان سلامت2

ایده تاسیس بنیان سلامت پاسارگاد از بسیاری جهات، بکر است و تازگی دارد. از شکل گیری و اجرای این ایده بگویید.

قبل از پاسخ به سوال مهم شما باید به چند نکته مهم اشاره کنم. قطعاً  در هنگام راه اندازی هر کسب و کاری باید به توجیه اقتصادی ایده  توجه لازم را داشت. شرکت بنیان سلامت و تیم تخصصی آن؛ گروهی متشکل از کارشناسان با تجربه و متخصص صنعت بیمه و همچنین دندانپزشکان متخصص هستند و مؤسسین شرکت دارای تجربه تخصصی بسیاری در حوزه بیمه و دندانپزشکی می باشند بنابراین جهت طراحی این طرح (طرح دندونت) کارشناسی و دقت بسیار زیادی شده است.  

انگیزه اصلی اینجانب و بنیانگذاران طرح مذکور فقط به سودآوری اقتصادی محدود نبوده و در واقع ما با تاسیس این شرکت سعی کردیم یکی از معضلات اصلی جامعه که گرانی هزینه های درمان، به خصوص هزینه های دندانپزشکی است را با ارائه طرح خدمات دندانپزشکی( دندونت ) مدیریت و مرتفع کنیم.

در واقع بنده از یک مشکل بسیار بزرگ که همانا نبود پوشش بیمه در حوزه دندانپزشکی است و هزینه های سرسام آوری را برای کلیه آحاد جامعه به ویژه قشر متوسط و پائین جامعه ایجاد کرده است صحبت می کنم .

در واقع می توان گفت که گرانی  خدمات دندانپزشکی دغدغه بسیاری از آحاد مردم بوده وهست و تیم شرکت بنیان سلامت پاسارگاد همواره تلاش می نماید که بر این چالش بزرگ، غلبه نموده و خدمات دندانپزشکی را برای همه اقشار جامعه با کمترین هزینه حق اشتراک به صورت بسیار آسان در دسترس همگان قرار دهد تا پس از عضویت و خرید یکی از طرح های 4 گانه موجود امکان بهره برداری همگان را، با کمترین هزینه میسر نماید .

قبل از شروع فعالیت و ارائه طرح خدمات دندانپزشکی بررسی جامعی، در صنعت بیمه انجام شد. با توجه به تخصص و تجربه حرفه ای بنیان گذاران این طرح در صنعت بیمه متوجه شدیم که به دلیل عدم امکان کنترل ریسک دندانپزشکی و نظارت دقیق  بر روی فاکتورهای خسارت، شرکت های بیمه  گر همواره  با ضریب خسارت بالایی در  این رشته بیمه ای مواجه بوده و فقط پوشش این بیمه نامه در کنار بیمه نامه درمان تکمیلی آن هم به صورت کنترل شده و با سقف بسیار پائین به پرسنل شرکت ها وسازمان های گروهی عرضه می شود و به هیچ عنوان امکان ارائه بیمه دندانپزشکی به صورت انفرادی یا خانواده در صنعت بیمه وجود ندارد و به همین دلیل تصمیم به طراحی و عرضه این محصول برای آحاد جامعه و خانواده ها گرفتیم .

بنابراین می توان گفت که شرکت شما این خدمت را برای اولین بار ارائه کرده است و نمونه مشابه خارجی ندارد؟

با بررسی های انجام شده از طریق بیمه گران خارج از کشور به نمونه های خارجی آن (البته نه به این ابعاد گسترده در کشور) در کشور سوئیس رسیدیم. از آنجایی که فروش این بیمه نامه و یا هر بیمه نامه انفرادی دیگر در خارج از کشور همگام با فرهنگ آن کشور، همخوانی  دارد این شرکت نیز با تلاش فراوان سعی در بومی سازی طرح مذکور در کشور جمهوری اسلامی ایران و با توجه به دانش فنی بنیانگذاران این شرکت نمود و طرح در سال 1390 عملیاتی شد و حدود 11 سال است که در حال ارائه خدمات مربوطه در طرح های متنوع وافزایش مراکز طرف قرارداد دندانپزشکی و همچنین استفاده از ابزارهای دانش بنیان از قبیل اپلیکیشن فوق حرفه ای «دندونت»  جهت انجام تعیین نوبت از مراکز و همچنین سامانه پرتال دندونت تحت وب در کلیه مراکز طرف قرارداد بوده و روز به روز در حال تکمیل و افزایش بخش خدمات این محصول در حوزه مربوطه می باشیم .

بنیان+سلامت+پاسارگارد (2)

یکی از چالش های بزرگ ما در ابتدای فعالیت  برخی از شرکت های ارائه کننده  کارت های تخفیف دندانپزشکی در ایران بود. متاسفانه این موضوع ذهنیت مردم را دراین حوزه مخدوش کرده بود. پس از گذشت چند سال اول و دریافت خدمات و پوشش های دندانپزشکی واقعی این شرکت از 50 تا 90 درصد پوشش تفاوت بسیار زیاد خدمات ما با خدمات این شرکت ها مشخص شد و با استفاده از خدمات و پرداخت هزینه های بسیار کم و معقول توسط اعضاء به دندانپزشکان طرف قرارداد اعتماد واقعی اعضاء به این شرکت و خدمات مربوطه بسیار قوی شد .

و اکنون به نظر می رسد آروزی شما محقق شده است . بنیان سلامت پاسارگاد و اپ دندونت، به برندی آشنا و شناخته شده تبدیل شده است. آقای دکتر،از میزان استقبال مردم بگویید و اینکه الان چند مرکز و کلینیک ، طرف قرارداد شما هستند ؟

همان گونه که مطلع هستید در حال حاضر مردم به خدمات و محصولات موجود این شرکت بسیار اعتماد داشته و هر عضو ما پس از دریافت خدمات کلیه اعضاء خانواده و دوستان خود را جهت دریافت محصولات دندونت به ما معرفی می نمایند .

ما در حال حاضر با 450 مرکز دندانپزشکی (مطب و کلینیک ) در کل کشور قرارداد همکاری داریم و محصولات این شرکت هم برای افراد حقیقی و خانواده و هم برای پرسنل سازمان ها و شرکت های دولتی  خصوصی بسیار مقبول بوده و از خدمات ما استفاده می نمایند.

بنیان سلامت5

بنیان سلامت پاسارگاد به خصوص در حوزه خدمات  دندان، چه خدماتی ارائه می کند؟ انواع طرح های شما چیست ؟

محصولات خدمات دندانپزشکی ما بسیار متنوع است و در دو حوزه انفرادی و خانواده و همچنین سازمانی و شرکتی ارایه می گردد. طرحهای این شرکت به  شرح است :

محصولات دندونت عبارتند از :

1-طرح انفرادی  و خانواده با فرانشیز 50 درصد و در 4 طرح 5 و10و15و 20 میلیون تومانی . (طرح نقره ای)

2-طرح سازمانی و شرکتی با فرانشیز 10 و20 و 30و 50 درصد و در 5 طرح متفاوت .(طرح طلائی)

3-طرح معاینه و چکاب و پایش سلامت دهان و دندان و درمان دندانهای ناسالم در محیط کارخانجات، شرکت ها ، سازمانها و بانک های کشور.

4-طرح خدمات اقساطی بلند مدت بدون بهره به کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقی در قالب خدمات باشگاه مشتریان .

پیشنهاد شما برای جامعه دندانپزشکان و عموم مردم چیست ؟

اولین پیشنهاد من به دندانپزشکان محترم این است که با توجه به گرانی فوق العاده هزینه های درمان دندانپزشکی؛ همراهی و کمک دندانپزشکان به بیماران در کاهش هزینه های خدماتشان حائز اهمیت است می باشد. همانگونه که می دانیم 15 تا 20 درصد هزینه خدمات ارائه شده توسط دندانپزشکان مربوط به مواد مصرفی آنان بوده و مابقی آن به اجرت کارشان مربوط می شود. کاهش هزینه برای بیماران می تواند انگیزه  پیشگیری و درمان را افزایش داده و مانع از بروز پیامدها و مشکلات دندانی برای آحاد جامعه شود.

بنیان سلامت 3

پیشنهاد دوم من به دندانپزشکان محترم این است که اگر تمایل به همکاری مشترک دارند با این شرکت تعاونی وارد مذاکره و انعقاد قرارداد شده تا از این طریق با توافقات به عمل  آمده روی تعرفه توافقی، شاهد معرفی اعضاء (بیماران طرف قرارداد این شرکت با دندانپزشکان ) محترم باشیم .

تلفن تماس ما جهت انعقاد قرارداد 43316- 021 داخلی 113 می باشد .

سلامت دندان،یک حوزه بنیادی است و از بروز بسیاری از بیماری های و مسائل بعدی جلوگیری می کند و هزینه درمانی ،خانواده ها و دولت را کاهش می دهد. در ارتباط با کسب و کار خود چه پیشنهادی برای مسئولان و دولتمردان و سازمان های مرتبط دارید؟ به عبارت دیگر چگونه می توان کسب و کار شرکتهایی مثل شما را تشویق کرد؟

بنیان سلامت 22

ما دو پیشنهاد بسیار مهم برای دولتمردان داریم تا از این طریق شاهد کاهش بار هزینه درمانی خانوارهای کشور عزیزمان باشیم.

اولا با توجه به وجود طرح ( معاینه و پایش سلامت دهان و دندان)  و سپس (درمان دندان های ناسالم اعضا با تعرفه 50 درصد فرانشیز در مراکز طرف قرارداد ) این امکان ایجاد شود که کلیه خانوارهای کشور دارای یک دندانپزشک خانواده شوند و همواره با چکاب و معاینه ادواری سالیانه و جرمگیری سالیانه از دندانها اقدام سریع در خصوص جلوگیری از پوسیدگی دندانها توسط دندانپزشکان خانواده صورت پذیرد تا از این طریق شاهد سلامت دهان و دندان کل اعضاء خانواده باشیم .

برای اجرایی نمودن این طرح ما فقط حمایت سازمانهای ذیربط از جمله  وزارت بهداشت و درمان  را لازم داریم .

حمایت دیگری که نیاز داریم ارائه مجوز تاسیس شرکت بیمه تخصصی دندانپزشکی در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. حدود 2 سال است که در نوبت تاسیس این شرکت در بیمه مرکزی به سر می بریم. با توجه به نیاز مبرم آحاد جامعه در این حوزه با همکاری سریعتر بیمه مرکزی می توانیم شاهد راه اندازی اولین شرکت بیمه تخصصی دندانپزشکی در کشور باشیم که بعد از آن به راحتی کلیه آحاد جامعه و خانواده های محترم و همچنین پرسنل سازمان ها و شرکتهای دولتی و خصوصی بتوانند  با خیال راحت و آسوده  از امکانات بیمه دندانپزشکی  این شرکت در کشور جمهوری اسلامی ایران بهره مند شوند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز