خرید لیفتراک

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۰:۱۸
کد خبر: ۱۴۲۴۴۳۲
خرید لیفتراک
اگر خرید لیفتراک را در برنامه خود دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در بین گزینه‌های خود، حتما به شرکت اپال ماشین، نمایندگی لیفتراک دالیان، مراجعه کنید.

خرید لیفتراک، بایدها و نبایدها

برای خرید لیفتراک، اکثر مجموعه‌های تولیدی و صنعتی نیاز به اطلاعات پایه دارند تا بتوانند خریدی متناسب با نیاز مجموعه خود داشته باشند. لیفتراک ماشینی است که دارای دکل یا شاخک بوده و می‌تواند برای جابه‌جایی و حمل و نقل بسته بندی ها و تولیدات کارخانه ها و انبارها مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به نوع وظیفه‌ای که لیفتراک ها دارند، در اشکال مختلفی تولید می‌شوند. هم‌چنین ظرفیت و توان آنها می‌تواند با یکدیگر متفاوت باشد. هم‌چنین انرژی مورد نیاز آنها می‌تواند علاوه بر سوخت‌های فسیلی از گاز و یا برق هم باشد. با توجه به اشاره‌هایی که در این قسمت داشتیم به طور خلاصه می‌توانیم بگوییم که برای خرید این ماشین، هدف نهایی استفاده از آن می تواند حرف اول را در هنگام خرید بزند.                                                  

انواع لیفتراک

در هنگام خرید لیفتراک باید در نظر داشته باشید که این ماشین ها در وزن‌های مختلف تولید می‌شوند و باید استانداردهای خاص بین المللی را داشته باشند. با توجه به توان و ظرفیتی که این ماشین‌ها می‌توانند داشته باشند آنها را به انواع دوگانه سوز، دیزلی و برقی تقسیم می‌کنند.

توجه به کاربردهای لیفتراک ها در هنگام خرید لیفتراک

امروزه این ماشین‌های باربری را در انواع ظرفیت های حمل از 1 تن تا 48 تن تولید می کنند. لاستیک های لیفتراک ها می توانند بادی یا توپر باشند. آنها در انواع محیط های صنعتی، کشتیرانی، فرودگاهی، صنایع ساختمانی و انبارها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. کاربرد لیفتراک ها می تواند نسبت به یکدیگر متفاوت باشد.

به طور مثال خرید لیفتراک ممکن است با توجه به اینکه بار بر روی سطح زمین باید جابه‌جا شود، صورت بگیرد. برعکس، برخی دیگر از این ماشین‌ها هستند که باید بار را از روی سطح زمین بلند کرده و به ارتفاع خاصی برساند. برخی از آنها برای فضای سربسته طراحی شده و برخی دیگر مناسب محیط‌های باز هستند. شاخک‌های لیفتراک می‌تواند به راحتی بار را در بالاترین حالت ارتفاع قرار دهد. به همین دلیل است که معمولا از لیفتراک‌ها برای بارگیری کامیون‌ها استفاده می‌شود.

خرید لیفتراک و استفاده از آن در صنایع فولاد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وجود لیفتراک می‌تواند علاوه بر تسهیل روند کارها، نیروی انسانی مورد نیاز را هم کاهش دهد. به این ترتیب می‌توان به جرات گفت که خرید لیفتراک می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها شود.

فروش لیفتراک با برندهای مختلف

کمپانی‌های مختلفی در بازارهای جهانی هستند که به تولید و فروش لیفتراک شهرت دارند. از جمله: کوماتسو، هیوندای، اشتیل، تویوتا، و ... خوشبختانه در ایران هم شرکت های داخلی به تولید این ماشین مشغول هستند. یکی از برندهای معروف تولیدکننده لیفتراک، برند دالیان است. این کمپانی چینی سابقه ای بیشتر از 70 سال در تولید این ماشین صنعتی دارد. لیفتراک های دالیان در ظرفیت‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند. لوازم و تجهیزات لیفتراک‌های دالیان در داخل کشور قابل دسترسی هستند و طراحی موتور لیفتراک‌های این برند، به گونه‌ای است که خرابی آن کم اتفاق می‌افتد.

خرید لیفتراک سنگین

اپال ماشین و خرید انواع لیفتراک

اگر شما به دنبال خرید لیفتراک صفر هستید، می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را در بین محصولات ارائه شده توسط شرکت اپال ماشین بیابید. این شرکت نماینده انحصاری محصولات دالیان چین در ایران بوده و علاوه بر لیفتراک، جک پالت، استاکر و دیگر تجهیزاتی از این دست را نیز ارائه می دهد. حتی این شرکت با توجه به سفارش مشتری می تواند لیفتراک مورد نیاز را طراحی، تولید و ارائه نماید.

تمامی محصولات ارائه شده در این شرکت دارای استاندارد و گواهینامه های بین المللی است. این شرکت انواع لیفتراک های سنگین و فوق سنگین تا 45 تن را به مشتریان خود در سراسر کشور، تحویل می دهد.

قیمت لیفتراک

قیمت لیفتراک با توجه به نوع سوختی که مصرف می کند، همچنین نوع موتور و تناژی که می‌تواند حمل کند، تعیین می شود. لازم به ذکر است که طراحی لیفتراک معمولا به گونه ای است که می توان تجهیزات دیگری به لیفتراک اضافه کرد. به طور کلی در کشور ما نرخ تهیه و خرید این ماشین، ثابت نیست. نوسانات ارزی می‌تواند در کنار عواملی که ذکر کردیم، تاثیر مستقیمی بر قیمت لیفتراک بگذارد. هزینه‌های گمرکی و حمل و نقل و جابه‌جایی می تواند تاثیر بسزایی در افزایش قیمت نهایی لیفتراک بگذارد.

چرا خرید لیفتراک دالیان توصیه می شود؟

قبلا هم عنوان کردیم که برندهای معتبری هم‌چون تویوتا، کوماتسو هم به تولید لیفتراک مشغولند. این برندهای جهانی از محبوبیت بالایی به دلیل کیفیت محصولات و هم‌چنین عمر بالا برخوردارند. محصولات این کمپانی ها دارای کمترین نقص و مشکل در طول زمان می شوند. اما به دلیل تحریم ها، خرید و ورود تجهیزات این برندها به داخل کشور، بسیار سخت و عملا غیر ممکن شده است. اگر هم به شکل استثنا بتوانید نمونه های کارنکرده و صفر این برندها را بیابید، به دلیل بالا بودن قیمت ارز در سال های اخیر و گرانی، خریداری آنها سخت است.

خرید لیفتراک دالیان، با توجه به کیفیت خوب و مطلوبی که دارد از نظر هزینه و قیمت هم مناسب است. هم‌چنین لوازم یدکی و قطعات مربوط به لیفتراک‌های دالیان در داخل کشور قابل خرید و دسترسی است.

خرید لیفتراک دالیان

نکات مهم در هنگام خرید لیفتراک

در هنگام خرید لیفتراک بهتر است برخی نکات را به طور ویژه در نظر داشته باشید.

لیفتراک و عملکردش را به خوبی بشناسید

شناخت کامل قطعات و عملکرد هر مدل از لیفتراکی که مد نظر شماست، می تواند در خرید بهتر این ماشین به شما کمک اساسی کند. ما انواع مختلفی از ماشین‌های لیفتراک را در بازار داریم. به همین دلیل باید به طور کامل با آنها آشنایی داشته باشید.

تعیین محل کار لیفتراک

یکی از مهمترین مسائل در هنگام خرید لیفتراک، مکانی است که قرار است لیفتراک در آنجا کار کند. با توجه به سرپوشیده یا سر باز بودن محیط، خرید شما متفاوت خواهد بود.

انتخاب لیفتراک با توجه به نوع سوخت مصرفی

لیفتراک های دیزلی قدرت بالایی دارند اما چون دود و آلودگی و سروصدا هم تولید می کنند، باید در محیط‌های سر باز استفاده شوند. در محیط های سربسته از لیفتراک های برقی که دود و سروصدا تولید نمی کنند، باید استفاده شود.

علاوه بر لیفتراک های دیزلی و برقی، لیفتراک های دوگانه سوز نیز وجود دارند. این نوع لیفتراک‌ها که هم از گاز و هم از بنزین استفاده می کنند، می توانند برای افرادی که با توجه به شرایط تمایل به استفاده از دو نوع سوخت دارند، کاربرد خوبی داشته باشد.

برند لیفتراک، لیفتراک صفر

با انواع برند لیفتراک که قبلا آشنا شدیم. خرید لیفتراک صفر هم از نظر هزینه و هم کیفیت مطلوب بسیار مقرون به صرفه تر است! شاید بپرسید چرا؟ چون یک ماشین صفر و کارنکرده به طور حتم مشکلات کمتر و عمر بیشتری خواهد داشت.

انتخاب لیفتراک مناسب با توجه به تناژ

شما قبل از خرید لیفتراک حتما باید به این گزینه که چه تناژی را قرار است این ماشین، جابه‌جا کند، توجه ویژه داشته باشید. اگر باری بیشتر از ظرفیت لیفتراک بخواهید با این ماشین حمل و نقل کنید، به لیفتراک صدمات جبران ناپذیری وارد خواهد آمد.

خرید خود را از فروشندگان و نمایندگی های معتبر انجام دهید

شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که به خرید و فروش لیفتراک مشغولند. پیدا کردن شرکت های معتبر که شرایط مناسبی برای خرید دارند، کار سختی نیست. یکی از این شرکت‌‌ها، اپال ماشین خاورمیانه است که می‌توانید خریدی مناسب از آن را تجربه کنید. www.opalforklift.com

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز