چگونه لاغر شویم؟ مقایسه ۴ روش لاغری

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۳:۵۶
کد خبر: ۱۴۲۵۴۴۹
چگونه لاغر شویم؟ مقایسه ۴ روش لاغری
تعداد افراد چاق در کشور ما نسبت به دهه‌های گذشته بیش از 5 برابر افزایش داشته است. این موضوع نگران‌کننده به نظر می‌رسد زیرا همزمان مرگ ناشی از بیماری‌های مرتبط با چاقی نیز 2 برابر شده و این یعنی یک زنگ هشدار! لاغر شدن اصلا کار ساده‌ای نیست و جز با انگیزه و پشتکار بالا میسر نخواهد شد.

تعداد افراد چاق در کشور ما نسبت به دهه‌های گذشته بیش از 5 برابر افزایش داشته است. این موضوع نگران‌کننده به نظر می‌رسد زیرا همزمان مرگ ناشی از بیماری‌های مرتبط با چاقی نیز 2 برابر شده و این یعنی یک زنگ هشدار! لاغر شدن اصلا کار ساده‌ای نیست و جز با انگیزه و پشتکار بالا میسر نخواهد شد. حتی اگر زیبایی اندام هم چندان برای شما اهمیت ندارد، خطری که چاقی برای سلامتی‌تان دارد را نمی‌توانید نادیده بگیرید. اگر می‌پرسید چگونه لاغر شویم باید بگوییم که موثرترین راهکارها را در این مطلب پیش روی شما گذاشته‌ایم.

چگونه در یک ماه لاغر شویم؟

لاغری در یک ماه نشدنی نیست اما چقدر کاهش وزن مد نظر شماست؟ با رژیم غذایی و ورزش کاهش وزن در حدود 2 تا 3.5 کیلو در ماه نرمال و ایمن است. برای اینکه وزن بیشتری را در این مدت زمان کوتاه کم کنید، اصلا نباید بدن خود را تحت فشار رژیم‌های سخت و غیر استاندارد لاغری قرار دهید. البته به جز رژیم و ورزش راهکارهای دیگری هم وجود دارد؛ مثل عمل جراحی برای لاغری. به این منظور اغلب جراحی اسلیو معده، لیپوساکسن، ابدومینوپلاستی یا پیکر تراشی پیشنهاد می‌شود. اما مشکل اینجاست که همه این عمل‌ها حتما با عارضه جانبی همراه خواهند بود.

2

برای لاغر شدن عاقلانه نیست که هر راهی را انتخاب کنید. بهترین راهکار این است که به یک متخصص تغذیه مراجعه نمایید تا ببینید چه پیشنهادی به شما می‌کند. لاغری با ال کارنیتین و قرص لاغری و کاهش وزن هم گزینه ای است که احتمالا به شما پیشنهاد خواهد شد تا سرعت کاهش وزن در بدن شما بیشتر شود. در ادامه چندین روش لاغری را با هم مقایسه خواهیم کرد.

لاغری با رژیم غذایی

 بدون شک اگر اضافه وزن شما چندان زیاد نباشد، نخستین راهکاری که برای لاغری به شما پیشنهاد خواهد شد، گرفتن رژیم لاغری است. رژیم‌های لاغری تنوع بالایی دارند اما در اکثر آنها موارد زیر گنجانده شده تا به آنها دقت شود:

  • وعده صبحانه را نباید حذف کنید.
  • وعده‌های غذایی را در زمان‌های مشخصی از روز باید بخورید.
  • میوه و سبزیجات کم‌کالری به وفور باید استفاده شود.
  • حداقل 8 لیوان آب حتما باید مصرف شود.
  • باید مواد غذایی پرفیبر مصرف کنید تا دیرتر گرسنه شوید.
  • از بشقاب‌های کوچک استفاده کنید و با قاشق کوچک یا چنگال غذا بخورید.
  • از مصرف فست‌فودها بپرهیزید و مصرف تنقلات را به حداقل برسانید.
  • به جای کربوهیدرات‌های تصفیه شده از غلات کامل استفاده کنید.

در کنار رژیم غذایی می‌توانید از قرص لاغری هم بهره بگیرید. قرص لاغری را به صورت اینترنتی هم می‌توانید تهیه کنید. بهترین فروشگاهی که برای خرید قرص لاغری می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم داروخانه آنلاین مثبت سبز است. این داروخانه به مدیریت جناب آقای سید مرتضی مهر طباطبایی در تهران مشغول فعالیت بوده و به سرتاسر این ارسال محصولات خود را انجام می‌دهد.

3

کاهش وزن با قرص لاغری

مصرف قرص‌های لاغری می‌تواند به شما کمک کند تا در نتیجه گرفتن از رژیم لاغری خود موفق‌تر عمل کنید. هیچ نوع قرص لاغری نمی‌تواند به تنهایی باعث شوید تا شما وزن قابل توجهی را کاهش دهید؛ پس فریب تبلیغات دروغین را نخورید. مصرف قرص لاغری زمانی موثر است که در کنار رژیم لاغری و تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

البته اگر قصد دارید به طور حرفه‌ای ورزش کنید برای لاغری می‌توانید از مکمل‌های ورزشی چربی‌سوز هم استفاده نمایید. از میان این نوع مکمل‌ها یکی از بهترین قرص‌هایی که می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم، ال کارنیتین[m1]  است که خاصیت چربی‌سوزی مناسبی داشته و همزمان به بهبود عملکرد ورزشی نیز کمک می‌کند.

لاغر شدن با تمرینات ورزشی و افزایش فعالیت بدنی

بی‌تحرکی یکی از اصلی‌ترین عوامل چاقی در دنیای امروز است. زندگی ماشینی و پشت میز نشینی باعث افزایش چربی‌های بدن شده و باعث می‌شود مقدار کالری که شما می‌سوزانید کمتر مقدار کالری مصرفی شما باشد. هر نوع فعالیتی که شما به منظور افزایش فعالیت بدنی خود می‌توانید انجام دهید، برای سوزاندن کالری و چربی‌سوزی می‌تواند موثر باشد.

ساده‌ترین تمرین ورزشی برای لاغری، پیاده‌روی است. البته توصیه می‌شود که پیاده‌روی با سرعت متوسط صورت گیرد تا کالری‌سوزی افزایش یابد. حتما لازم نیست به باشگاه ورزشی بروید. ورزش‌هایی مثل دویدن، دوچرخه‌سواری، طناب زدن و ... را می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هر نوع هزینه‌ای خودتان به تنهایی انجام دهید و به کاهش وزن خود کمک نمایید.

4

بهترین عمل های جراحی برای لاغری

برای کاهش وزن اگر به دنبال روش‌های جراحی هستید، یکی از عمل‌های زیر را می‌توانید انتخاب نمایید:

عمل بای پس معده

در این روش با عمل جراحی حجم معده را کاهش می‌دهند. در این صورت فرد دیگر نخواهد توانست به مقدار زیاد غذا بخورد. همچنین جذب مواد غذایی هم کاهش خواهد یافت.

لیپوساکشن

این عمل یک عمل زیبایی محسوب می‌شود که در آن چربی‌های اضافه از مناطق خاصی از بدن مثل اطراف شکم حذف شده و در نتیجه فرد لاغرتر به نظر خواهد رسید.

ابدومینوپلاستی

افرادی که پوست بدن آنها خاصیت ارتجاعی مناسبی ندارد و به اصطلاح شکمشان شل و افتاده شده است، می‌توانند از عمل ابدومینوپلاستی استفاده کنند. از آنجایی که در این عمل علاوه بر پوست اضافی، چربی‌های اضافی هم حذف می‌شوند بنابراین به لاغری کمک خواهد شد.

جراحی بای پس روده، پیکرتراشی و لاپاراسکوپی دیگر روش‌های جراحی برای لاغری و کمک به تناسب اندام هستند.

لاغری با قرص بهتر است یا با عمل جراحی؟

عمل‌های جراحی که در قسمت قبلی به آنها اشاره کردیم، هر کدام عوارض مربوط به خود را دارند. مثلا عمل بای پس معده ممکن است در دراز مدت موجب سوء تغذیه شود یا لیپوساکشن ممکن است آسیب به اعصاب و رگ‌های خونی را به دنبال داشته و با عفونت همراه باشد. همچنین احتمالا جای زخم و بخیه ناشی از این عمل‌ها ممکن است برای همیشه روی پوست شما باقی بماند. بنابراین توصیه متخصصان بر این است که تا زمانی که راه‌های ایمنی‌تری برای لاغری وجود دارد، بهتر است ابتدا به سراغ آنها بروید.

لاغری با مصرف قرص لاغری به شرط اینکه از یک محصول مرغوب و اورجینال استفاده کنید، معمولا هیچ نوع عارضه‌ای نخواهد شد. امروزه در داروخانه‌ها می‌توانید قرص‌های گیاهی لاغری را بیابید که در صورت عدم حساسیت به آنها هیچ نوع عارضه‌ای را به همراه ندارند. باز هم تاکید می‌کنیم که کاهش وزن با قرص زمانی بیشترین تاثیر را خواهد داشت که در کنار مصرف آن رژیم لاغری مناسب داشته باشید و از تمرینات ورزشی هم غافل نشوید. قرص‌های لاغری می‌توانند از طریق افزایش چربی‌سوزی، کاهش اشتها و کاهش جذب مواد غذایی باعث لاغر شدن شوند.

بهترین روش لاغری کدام است؟

اگر بی‌خطر بودن رژیم لاغری برای شما در اولویت قرار دارد و در عین حال می‌خواهید از یک روش موثر هم استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که از ترکیب این 3 روش استفاده نمایید: رژیم لاغری بگیرید، تمرینات ورزشی خود را افزایش دهید و از یک برند معروف و معتبر قرص لاغری تهیه نمایید. لاغری ممکن نخواهد بود مگر در حالتی که مقدار کالری دریافتی شما از مواد غذایی کمتر از مقدار کالری باشد که در طی روز از طریق فعالیت می‌سوزانید.

 

 

 


 [m1]

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز