بررسی ۷ مورد هدایای تبلیغاتی (۴ مورد شگفت انگیز)

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۳:۵۳
کد خبر: ۱۴۲۵۵۵۶
بررسی ۷ مورد هدایای تبلیغاتی (۴ مورد شگفت انگیز)
به طور کلی، تمامی کسب و کارها باید هدایایی را انتخاب نمایند که ماندگار و کاربردی باشد. این هدایا حتما نباید گران قیمت باشند. زیرا بالا بودن قیمت یک هدیه باعث ماندگاری آن نمی شود.

به طور کلی، تمامی کسب و کارها باید هدایایی را انتخاب نمایند که ماندگار و کاربردی باشد. این هدایا حتما نباید گران قیمت باشند. زیرا بالا بودن قیمت یک هدیه باعث ماندگاری آن نمی شود.

هدیه از مهمترین روش ها برای بازاریابی و جذب مشتری به شمار می روند. استفاده از این هدایای تبلیغاتی باعث می شود کاربران ناخودآگاه به یاد برند شما بیافتند و این مسئله تاثیر مثبتی بر برندسازی دارد.

۷-ابزار تبلیغاتی

در مورد هدایای تبلیغاتی باید به این موضوع اشاره کنیم که ذهن انسان نسبت به عدد صفر واکنش مثبت نشان می دهد. زمانی که شما برای محصولی مبلغی را پرداخت نمی کنید و نام هدیه بر روی آن قرار می گیرد حس بسیار خوبی را تجربه می کنید. بسیاری از کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند دریافت هدیه باعث می شود هورمون شادی در ذهن انسان ترشح شود و این مسئله می تواند تاثیر مثبتی بر به یاد آوردن نام آن برند داشته باشد. ابزار های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که بسته به کسب و کار های مختلف به کار می روند.

https://soheilgifts.com/products/محصولات/ابزار-های-تبلیغاتی

۶-ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی امروزه یکی از پرکاربرد ترین هدایای تبلیغاتی است که برای بسته بندی کالاهای خریداری شده توسط فروشگاه های مختلف به مشتریان ارائه میشود.اگر می خواهید از ساک دستی تبلیغاتی خود بهترین نتیجه را بدست بیاورید باید لوگو شرکت را بر روی آن ثبت کنید و آدرس را بر روی ساک قرار دهید. در نتیجه زمانی که کاربر در خیابان راه می رود این ساک یک تبلیغات گسترده است.

https://soheilgifts.com/ساک-دستی-تبلیغاتی

۵-خودکار تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی خودکار تبلیغاتی است. برای همه ما پیش می آید در طول روز نیاز به نوشتن داشته باشیم. خودکار تبلیغاتی هم مانند سایر هدایای تبلیغاتی جنس و نوع متفاوتی دارد و معمولا مدیران با توجه به هدفی که از تبلیغ خود دارند آن را به مخاطبان هدیه می‌دهند.

اگر شما شاغل باشید نیازتان به خودکار بسیار بیشتر خواهد بود. خودکار از بهترین محصولاتی است که سبب می شود کاربران تعامل خوبی با برند شما داشته باشند و آن را دائما به یاد بیاورند. برای اینکه بتوانید از خودکار تبلیغاتی بهترین نتیجه را در بازاریابی بدست بیاورید باید نام و لوگوی شرکت را بر روی خودکار ثبت کنید. همچنین، در صورتی که می توانید مدل خودکار را به کسب و کار خود نزدیک کنید

https://soheilgifts.com/خودکار-تبلیغاتی

۴-فلش تبلیغاتی

در طول سال‌ها، نظرسنجی‌های صنعتی نشان داده‌اند که درایوهای فلش USB به طور مداوم در بین بهترین هدایایی قرار می‌گیرند که مخاطبان و خریداران دوست دارند دریافت کنند.

فلش تبلیغاتی بسیار کاربردی است و کسب و کارهایی که به دنبال یک ابزار کاربردی هستند باید استفاده از این هدیه را مد نظر قرار دهند. فلش بسیار ماندگار است و ممکن است افرادی که آن را دریافت می کنند تا آخر عمر خود از آن فلش استفاده کنند.

https://soheilgifts.com/products/محصولات/فلش-مموری

۳-لیوان تبلیغاتی

شما می توانید با انتخاب لیوان های تبلیغاتی مختلف نام تجاری خود را به شیوه های مختلفی روی بدنه لیوان لیزر و یا چاپ نموده و به رونق کسب و کارتان کمک شایانی کنید. زمانی که در حال طراحی لیوان هستید می توانید از طرح های جذاب و منحصر به فرد استفاده کنید تا نام خود را برای همیشه در ذهن کاربرانتان ماندگار کنید.

https://soheilgifts.com/products/محصولات/لیوان-تبلیغاتی

۲-هدایای نمایشگاهی

نمایشگاه از جمله رویدادهایی است که می تواند نقش بسیار مهمی در رشد کشور داشته باشد. در بعضی از این غرفه ها هدیه های کوچکی متناسب با آن کسب و کار دریافت نموده اید. یکی از اموری که می تواند به شما کمک کند با شرکت در نمایشگاه به اهداف خود برسید استفاده از هدایای تبلیغاتی و یا هدایای نمایشگاهی است. در هر نمایشگاه بنا بر ماهیتی که دارد می توانید از نوع خاصی هدیه استفاده کنید.

https://soheilgifts.com/products/محصولات/هدایای-نمایشگاهی

۱-هدایای ارزان تبلیغاتی

هدیه می تواند جزء گران ترین ها مثل ماشین و خانه باشد تا یک هدیه ارزان قیمت مثل ساک خرید. با توجه به این موضوع که بودجه بسیاری از کسب و کارها محدود است بسیاری از آنها به دنبال هدایای ارزانن تبلیغاتی هستند. باید بدانید هزینه بالا هرگز باعث نمی شود هدایای تبلیغاتی شما اثرگذاری زیادی داشته باشد. چیزی که باعث موفقیت بازاریابی به شیوه هدایای ارزان تبلیغاتی می شود پیاده سازی طرح ها بر روی هر یک از این هدایاست.

https://soheilgifts.com/products/محصولات/هدایای-ارزان-تبلیغاتی

از کجا تهیه کنیم؟

مجموعه تبلیغاتی سهیل با بیش از 12 سال سابقه کار مستمر، در زمینه طراحی ،‌ چاپ ، حکاکی لیزری ،‌ واردات و توزیع هدایای تبلیغاتی و با اتکا بر مفاهیم بنیادی هنر و مدیریت کارآمد و فعال، پیوسته کوشیده است، با نظم، دقت و سرعت متفاوت باشد تا استحقاق و نمایندگی ذوق و سلیقه ی شما مشتریان عزیز را داشته باشد.

این محصولات و خدمات و هرآنچه از طریق آن بر پیشخوان دعوت ازشما قرارمی گیرد، با همه ی سعی ما، تنها بخشی از محصولات و خدمات این موسسه را در بر می گیرد و طبیعی است در صورت قبول این دعوت، کارشناسان ما کار خطیر مشاوره و معرفی دیگر محصولات را با افتخار انجام خواهند داد.

مجهز بودن این مجموعه به طراحان حرفه ای در زمینه تبلیغات خدمتی است که در راستای تبلیغات و برند سازی از مجموعه شما با افتخار تقدیم می کنیم .

ضمانت کیفی محصولات، بالاترین سرعت عمل در ارئه خدمات، پیشکش تسهیلات مالی و پرداخت شماست.

آدرس سایت : https://soheilgifts.com

تلفن های تماس : 33910568

همراه : 09125106368

آدرس : بازار تهران، خیابان پامنار، کوچه حق پرست، کوچه شهید خوئی، پلاک۵، واحد ۴

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز