اهمیت تیزر تبلیغاتی در کسب و کار

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۳:۲۶
کد خبر: ۱۴۲۵۹۴۲
اهمیت تیزر تبلیغاتی در کسب و کار
با رشد کسب و کارهای کوچک و بزرگ، صاحبان مشاغل به فکر افتادند تا کسب و کار خود را از طریق سفارش تیزر تبلیغاتی به عموم مردم معرفی کنند. امروزه، بدون استفاده از تیزر تبلیغاتی، کسب و کار در سکوت مانده و کسی از آن حمایت نمی کند.

با رشد کسب و کارهای کوچک و بزرگ، صاحبان مشاغل به فکر افتادند تا کسب و کار خود را از طریق سفارش تیزر تبلیغاتی به عموم مردم معرفی کنند. امروزه، بدون استفاده از تیزر تبلیغاتی، کسب و کار در سکوت مانده و کسی از آن حمایت نمی کند. بنابراین، اولین راه برای معرفی یک برند یا کسب و کار، ساخت تیزر تبلیغاتی مناسب است. به کمک تیزر تبلیغاتی می توان مخاطب را به خرید یک محصول و همچنین استفاده از خدمات تشویق نمود. بسیاری از صاحبان مشاغل، تیزر تبلیغاتی را راهی برای افزایش فروش محصول و کسب بیشترین میزان سود خود در فروش می دانند. علاوه بر این، با پخش تیزر تبلیغاتی می توان فرهنگ استفاده از یک محصول را در کاربران نهادینه کرد. بطور مثال، رسالت تبلیغ اکثرِ مواد بهداشتی، رواج بهداشت و سلامت در میان عموم مردم است.

همانطور که مشخص است، نقش سفارش تیزر تبلیغاتی در مشهور شدن یک برند و معرفی ویژگی های یک محصول بر کسی پوشیده نیست. اما تیزرها به غیر از معرفی یک برند می توانند میزان رضایت مشتریان قبلی را نیز به تصویر بکشند. نتیجه‌ی نمایش این رضایت مندی، اعتماد مشتریان جدید به برند است. گاهی این اعتماد تا جایی پیش می رود که فرد تبدیل به یک طرفدار وفادار به برند می شود. بعلاوه، تجربه نشان داده که پس از مشاهده یک تیزر تبلیغاتی، آمار بازدید از سایت یا پیج اینستاگرام به صورت قابل توجهی افزایش می یابد. به این ترتیب، تعداد کلیک ها برای خرید نیز بیشتر می شود و این یعنی فروش بیشتر!

تیزر تبلیغاتی

انواع تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی داشته و هر یک سبک متفاوتی را در مراحل ساخت در پیش می گیرند. تیزرهای تبلیغاتی رئال یکی از انواع تیزرها بوده که برای ساخت به محیط و افراد واقعی نیاز دارند؛ تقریبا چیزی شبیه یک فیلم سینمایی اما خیلی کوتاهتر! اگر برای کسب و کار خود به شرکت های معتبر سازنده تیزر، سفارش تیزر تبلیغاتی از نوع رئال را بدهید، شرکت برای ساخت تیزر شما از بازیگران تبلیغاتی استفاده می کند. معمولا ساخت تیزرهای رئال به دلیل فضای واقعی که دارند، کمی پرهزینه و زمانبر است. مهارت شرکت سازنده تیزر در تصویربرداری هوایی، یکی از المان های موفقیت تیزر محسوب می شود.

تیزرهای تبلیغاتی انیمیشنی دسته دیگری از تیزرها بوده که علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرده اند. این نوع تیزر حاصل کنار هم چیدن نقاشی های مختلفی بوده که توسط نرم افزارهای مختلف طراحی به مرحله تدوین می رسند. خوشبختانه، جذابیت های صوتی و تصویری این نوع تیزر، آن را به ویدیویی پرطرفدار تبدیل کرده؛ بطوریکه مخاطب با تماشای آن، می تواند تا مدتها کسب و کار و محصولِ مورد تبلیغ را در ذهن خود زنده نگه دارد.

سفارش تیزر تبلیغاتی می تواند به صورت تیزر استاپ موشن نیز باشد. ساخت استاپ موشن ها با مدل، عروسک های خمیری، کاغذ و پارچه است و به خلاقیت بسیار بالایی نیاز دارد. استاپ موشن مجموعه ای از عکس هایی بوده که از حرکات لحظه به لحظه مدلها ثبت شده اند. موشن گرافیک نوع دیگری از تیزرهای تبلیغاتی بوده که ارزانتر از تیزرهای انیمیشنی بوده و در مدت زمان کوتاهتری تولید می شوند. تیزرهای موشن گرافیک برای فضای مجازی به خصوص بستر اینستاگرام بهترین گزینه هستند. یکی دیگر از انواع تیزرها، تیزرهای تلفیقی بوده که برای ساخت آن، تیزر رئال را با جلوه های ویژه ترکیب می کنند.

تیزر تبلیغاتی استاپ موشن

2

سفارش تیزر تبلیغاتی

با توجه به تاثیر قابل توجه تیزرهای تبلیغاتی بر میزان فروش، بسیاری از شرکت های بزرگ و همچنین کسب و کارهای کوچک، ساخت این نوع ویدیوها را در اولویت کار خود قرار می دهند. سفارش تیزر تبلیغاتی باید با حساسیت خاصی انجام شود؛ زیرا گاهی هزینه زیادی به شرکت های سازنده تیزر تبلیغاتی پرداخت می شود اما خروجی کار خیلی قابل توجه و چشمگیر نمی باشد. بهترین کار این است که نمونه کارهای قبلی شرکت سازنده را مشاهده کرده و سپس نسبت به سفارش تیزر تبلیغاتی اقدام نمایید. اکثر شرکت های معتبری که در زمینه تولید تیزر تبلیغاتی فعالیت دارند، با شرکت ها و برندهای معروفی همکاری می کنند. همین، نشانه ی خلاقیت آنها در ساخت تیزر بوده که کیفیت خروجی را تضمین می کند. مدت زمان انجام سفارشات به نوع تیزر و همچنین حجم کار کاربر بستگی دارد.

علاوه بر این، هزینه ای که برای سفارش تیزر تبلیغاتی مشخص می شود، به اعتبار و مهارت گروه سازنده تیزر و همچنین مدت زمان تیزر بستگی دارد. همچنین، تجهیزات مورد نیاز نیز می تواند بر قیمت تمام شده‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی تاثیر بگذارد؛ بطور مثال، برای ساخت تیزرهای صنعتی به تصویربرداری هوایی نیز نیاز بوده که خود تجهیزات مجزایی نیاز دارد. بنابراین هزینه ساخت این نوع تیزر تبلیغاتی بیشتر خواهد بود. نوع سناریو و داستان تیزر نیز می تواند بر هزینه ساخت انواع تیزر تاثیر بگذارد.

ساخت تیزر تبلیغاتی

3

آژانس تبلیغاتی نوان

یکی از شرکت های فعال در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی، نوان است که یک آژانس تبلیغاتی در اصفهان می باشد. برای معرفی کسب و کار خود به کاربران، سفارش تیزر تبلیغاتی خود را در نوان ثبت کرده و کسب و کار خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید. ویدیومارکتینگ، حرفه نوان است و شما می توانید به ما اعتماد کنید. ما از طریق دیجیتال مارکتینگ، عکاسی تبلیغاتی، ساخت تیزر تبلیغاتی، طراحی سایت و سئو آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستیم. ساخت تیزر تبلیغاتی ضامن یک بیزینس موفق است. پس به تخصص و مهارت ما اعتماد کرده و رشد و بهبود کسب و کار خود را به ما واگذار کنید.

 

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز