چرا بهتر است در سفر کیش اجاره سوئیت را جایگزین رزرو هتل کنید؟

۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۶:۱۲
کد خبر: ۱۴۲۶۶۴۴
چرا بهتر است در سفر کیش اجاره سوئیت را جایگزین رزرو هتل کنید؟
سفر کیش یکی از برنامه‌های سالانه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. در واقع جزیره کیش یکی از توریستی‎ترین مناطق ایران است که مراکز خرید و تفریح را در کنار هم گرد آورده و از این رو افراد بسیاری به این جزیره زیبای واقع در خلیج همیشه فارس سفر می‎کنند.

سفر کیش یکی از برنامه‌های سالانه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. در واقع جزیره کیش یکی از توریستی‎ترین مناطق ایران است که مراکز خرید و تفریح را در کنار هم گرد آورده و از این رو افراد بسیاری به این جزیره زیبای واقع در خلیج همیشه فارس سفر می‎کنند. کیش دارای هتل‌های متنوعی از یک ستاره تا پنج ستاره است که برخی از مسافران آنها را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند. 

اما پیشنهاد ما به شما این است که به جای رزرو هتل سوئیت اجاره کنید و با این کار در کیفیت سفر خود تجدید نظر نمایید. اگر می‌خواهید بدانید که چرا بهتر است در سفر کیش اجاره سوئیت را جایگزین رزرو هتل کنید؟، مطلب زیر را بخوانید.

سوئیت‌های کیش چگونه اقامتگاه‌هایی هستند و چرا باید آن را رزرو کنیم؟

سوئیت‌های کیش واحدهای اقامتی کوچکی هستند که دیواری بین بخش‌های مختلف آن وجود ندارد. سوئیت‌ها اکثر به صورت یک مکان یکسره بدون هیچ حفاظی ساخته می‌شوند که در آن از اتاق خواب و آشپزخانه مجزا خبری نیست، با این همه، تمام امکانات اقامتی نظیر سرویس خواب و مبلمان و آشپزخانه را در خودش جای داده است. 

برخی از سوئیت‌ها در کیش متراژ کمی دارند و به همین دلیل اجاره آنها نیز پایین است. این سوئیت‌های کیش معمولا مناسب کسانی است که قصد گشت و گذار در جزیره را دارند و قصد ندارند ساعات زیادی را در اقامتگاه خود سپری نمایند. از همین روست که سوئیت‌ها در کیش طرفداران زیادی دارند و بسیاری از افراد علاقه دارند که با شیوه‌های آنلاین و پیش از رسیدن به جزیره، سوئیت خود را رزرو نمایند. این افراد برای این کار از پلتفرم‌هایی نظیر املاک باشی یا جاباما استفاده می‌نمایند.

در سفر به کیش اجاره ویلا و سوئیت بهتر است یا رزرو هتل؟

سوئیت‌های هتلی و سوئیت‌های شخصی در کیش

آیا می‌دانستید که سوئیت‌ها انواع مختلفی داشته و هر کدام از آنها به دلیل متفاوتی به کار می‌آیند؟ شاید شما تمامی عناوین سوئیت‌های هتل، اداری، مینی سوئیت، سوئیت استودیو فلت، سوئیت دولوکس، سوئیت دوبلکس و سوئیت دارای اتاق خواب را نشنیده باشید. اما آنچه در کیش وجود دارد و ما به آنها اشاره می‌کنیم، سوئیت‌های هتلی، سوئیت‌های استودیو و سوئیت‌های دارای اتاق خواب هستند که در اینجا عنوان سوئیت‌های شخصی را به این دو مورد آخر اطلاق می‌کنیم.

سوئیت‌های هتلی در واقع همانند سوئیت‌های استودیو فلت هستند با این تفاوت که در هتل‌ها قرار دارند و قوانین هتلی در آنها جریان دارد. شما برای اقامت در این سوئیت‌ها که معمولا از اتاق‌های دو نفره هتل گران‌تر هم هستند، باید مدارک لازم را ارائه داده و مقررات رزرو هتل را رعایت نمایید. 

تفاوت اجاره سوئیت‌های شخصی با رزرو هتل در سفر کیش

سوئیت‌های شخصی چه دارای اتاق خواب بوده و چه فاقد آن باشند را با نام کلی سوئیت می‌شناسیم. سوئیت‌ها در کیش املاکی شخصی هستند که توسط صاحبان این اماکن اجاره داده می‌شوند. صاحبان سوئیت‌ها معمولا آنها را به صورت آنلاین در پلتفرم‌های جاباما، جاجیگا، هومسا و... آگهی می‌کنند و مسافران می‌توانند آنها را بر طبق قوانین و مقررات مالک و نه وزارت گردشگری اجاره نمایند. 

اجاره سوئیت گزینه‌های ارزان تر از رزرو هتل

سوئیت‌های کیش اقامتگاه‌هایی راحت و دنج با قیمت‌های مناسب در کیش به شمار می‌آیند که از اتاق‌های هتل‌ها ارزان‌تر بوده و از نظر امنیت، خودمانی و صمیمی بودن محیط و به ویژه اجاره بهای کم، از بهترین مکان‌های اقامتی در کیش هستند. سوئیت‌ها پایین‌ترین اجاره بها را در میان واحدهای یک آپارتمان‌ داشته و هم‌چنین در مقایسه با اتاق‌های هتل چهار و پنج ستاره ارزان‌تر هستند اما از بسیاری از هتل‌های دو و سه ستاره تمیزتر و بهداشتی‌ترند.

2

اجاره سوئیت‌های شخصی به شما این امکان را می‌دهد تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. قیمت اجاره سوئیت‌ها از هزینه اتاق‌های هتل بسیار پایین‌تر است و شاید تنها با اجاره هتل‌های یک یا دو ستاره برابری کند که قطعا از نظر کیفیت و امکانات شرایط بهتری دارد. شما می‌توانید با مراجعه به پلتفرم‌های جاباما و یا ایران رنت در مورد سوئیت‌های کیش اطلاعات کاملی به دست آورید و برای اجاره آنها اقدام نمایید. 

سوئیت اجاره کنید تا در محیطی خانوادگی و خودمانی اقامت کنید

یکی از تفاوت‌های عمده اجاره سوئیت در مقایسه با رزرو هتل فضای خودمانی آن است. این موضوع زمانی که به صورت گروهی یا خانوادگی سفر می‌کنیم، اهمیت زیادی می‎یابد. معمولا هنگام سفر افراد گروه و خانواده علاقه دارند که روزها و شب‌ها را در کنار هم سپری کنند. در حالی که اقامت حداکثر سه نفر در اتاق‌های هتل‌ها ممکن نیست و همه اعضای گروه نمی‌توانند شب‎ها را در کنار هم سپری کرده و یا صبحانه و ناهارشان را به راحتی با هم مثل نمایند.

اصولا هتل فضای رسمی و خشکی دارد که قابل مقایسه با فضای صمیمی و خودمانی یک خانه نیست. سوئیت‌ها این امکان را فراهم می‌کنند که شما در محیطی دوستانه و خانوادگی، با همسفران خود گفتگو کنید و تجربیات سفر خود را به اشتراک بگذارید. این موضوع به ویژه در مورد اجاره سوئیت برای اعضای یک خانواده که بدون هیچ مشکلی شب‌ها را در کنار هم سپری می‌کنند، راحت‌تر است. توجه داشته باشید که هنگام اجاره سوئیت از پلتفرم‌های شب یا جاباما، به ظرفیت و امکان پذیرایی از تعداد نفرات اضافه توجه نمایید.

آیا در هتل‌های کیش همانند سوئیت می‌توان پخت و پز کرد؟

در اکثر سوئیت‌های کیش امکان پخت و پز وجود دارد و اگر نیمه شب هوس یک املت یا نیمرو بکنید، نیازی ندارید به رستوران بروید. علاوه بر این برخی از افراد که به صورت اقتصادی سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند با زمان‌بندی مناسب غذایشان را در سوئیت درست کرده و سپس به گشت و گذار بروند تا پولشان را در رستوران‌های لوکس و گران قیمت جزیره صرف نکنند. 

این امکان به هیچ وجه در هتل‌ها وجود ندارد. هر چند اتاق‌های هتل دارای چای‌ساز و یخچال است اما شما هرگز نمی‌توانید در هتل آشپزی کنید و در هنگام سفر کیش ناگزیر هستید که تنها غذای رستورانی میل کنید. فرض کنید که یکی از همسفران شما به هر دلیلی نیاز به سوپ یا یک غذای ساده داشته باشد، اگر در هتل اقامت کنید، نمی‌توانید این کار را برای او انجام دهید حال آن که با اجاره سوئیت از پلتفرم‌های هومسا، جاباما و یا جاجیگا قادر خواهید بود که خودتان آشپزی کرده و غذای سالم خانگی را در سفر به کیش نوش جان کنید.

3

آیا در هتل هم  مانند سوئیت استقلال عمل وجود دارد؟

پاسخ قطعا منفی است. اما اگر شما در سفر به کیش علاقه دارید بتوانید راحت رفت و آمد نمایید، تا پاسی از شب دور هم جمع شده و کاملا خوش بگذارنید، اقامت در هتل را هرگز انتخاب نکنید. هر چند هتل‌ها سرویس و امکانات بسیاری خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند اما استقلال و آزادی عملتان را محدود می‌کنند و شما با رزرو هتل کمتر می‎توانید همانند اجاره و اقامت در سوئیت، اوقات خوبی را در کنار سایر همسفران خود بگذرانید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز