بهترین روش ارسال کالا به خارج از کشور چیست

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۴۲۷۱۷۸
بهترین روش ارسال کالا به خارج از کشور چیست
ر ارسال بار به کشوری دیگر آنچه بیش از همه برای افراد و سازمان‌ها اهمیت دارد، ارسال امن و سریع بار است. روش‌هایی مختلفی برای ارسال کالا به خارج از کشور وجود دارد.

در ارسال بار به کشوری دیگر آنچه بیش از همه برای افراد و سازمان‌ها اهمیت دارد، ارسال امن و سریع بار است. روش‌هایی مختلفی برای ارسال کالا به خارج از کشور وجود دارد؛ اما باتوجه‌به مسافت و نوع کالا، ممکن است روش خاصی برای شما مناسب‌تر باشد. در این مقاله با بررسی انواع راه‌هایی که برای حمل بار وجود دارد، بهترین روش ارسال کالا به خارج از کشور را به شما معرفی خواهیم کرد. بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین روش را با‌توجه‌به نیاز خود انتخاب کنید. 

بهترین روش برای ارسال بار شخصی و تجاری به خارج از کشور 

مسافرانی که از روش‌های مهاجرت کاری و تحصیلی کشور دیگری را برای زندگی انتخاب می‌کنند، معمولا نسبت به یک فرد معمولی که به قصد تفریح سفر می‌کند، وسایل و بار بیشتری دارند. از آنجایی‌که مسافران برای باری که همراه خود به هواپیما می‌برند، محدودیت دارند، باید اضافه بار را با روش‌های دیگری به کشور مقصد ارسال کنند. بهترین راه برای ارسال بار شخصی، حمل و نقل هوایی و فریت هوایی بار به خارج از کشور است. 

البته روش‌هایی همچون ارسال زمینی بار، فریت دریایی محموله به خارج از کشور و پست به خارج از کشور گزینه‌های دیگری هستند که برای ارسال بار شخصی به خارج از کشور می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه با انواع این روش‌ها آشنا می‌شویم. 

فریت هوایی بار به خارج از کشور، روشی سریع برای ارسال بار شخصی 

یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای ارسال بار شخصی به خارج از کشور، حمل و نقل هوایی است. علاوه‌بر سرعت این روش امنیت بسیار بالاتری نیز دارد و مراحل بسته‌بندی و ارسال به‌صورت کاملا بهینه انجام می‌شود. به‌همین‌خاطر علی‌رغم هزینه‌های بیشتر این روش نسبت به سایر روش‌های حمل‌ونقل، ترجیح افراد به ارسال بار به‌‌صورت هوایی است. این روش برای ارسال محموله‌های بزرگ‌ نیز نسبت به روش حمل و نقل ریلی بین المللی یا حمل پستی بار راحت‌تر خواهد بود. فریت هوایی بار از طریق هواپیماهای باری که بزرگ‌تر از هواپیماهای مسافربری هستند، انجام می‌شود. به‌همین‌دلیل بسیاری از افراد برای ارسال اثاثیه خود به کشوری دیگر، از این روش استفاده می‌کند. 

2

ارسال زمینی بار به خارج از کشور؛ روشی مناسب برای ارسال بار به کشورهای همسایه

ارسال بار به خارج از کشور با روش زمینی، هزینه کمتری نسبت به ارسال هوایی بار دارد؛ اما مدت زمان ارسال و دریافت بار طولانی‌تر است. باتوجه‌به اختلاف قیمتی که بین حمل‌ونقل زمینی و هوایی وجود دارد، از این روش بیشتر برای ارسال‌ بارهای بزرگ که حجم و وزن بالایی دارند، استفاده می‌شود. البته اگر برای ارسال بار محدودیت زمانی دارید، بهتر است که روش حمل و نقل هوایی را انتخاب کنید. به‌طورکلی روش حمل و نقل زمینی بیشتر برای ارسال بار به کشورهایی که نزدیک ایران هستند، مناسب است. به‌عنوان مثال برای ارسال بار به قاره آمریکا، استفاده از روش حمل و نقل زمینی توجیه منطقی ندارد و فقط باید از روش هوایی استفاده کنید. ولی برای قاره اروپا به‌راحتی می‌توان از روش زمینی استفاده کرد. 

حمل و نقل دریایی برای ارسال بار به خارج از کشور 

یکی از روش‌های مناسب برای ارسال بار به خارج از کشور در بین کشورهایی که با یکدیگر مرز آبی مشترک دارند، فریت دریایی محموله است. به‌عنوان مثال برای ارسال بار به دبی می‌توانید از این روش استفاده کنید. اگر برای ارسال بار محدودیت زمانی ندارید یا محموله شما شامل مواد فاسد‌شدنی نیست، از این روش مطمئن و مقرون‌به‌صرفه برای ارسال بارهایتان به خارج از کشور می‌توانید استفاده کنید. برای ارسال سالم بار به مقصد، بسته‌های پستی باید با‌دقت بسته‌بندی شوند و در پالت‌های مخصوص قرار بگیرند.

ارسال بار با پست به خارج از کشور؛ راهی محبوب برای ارسال بارهای کوچک 

یکی دیگر از روش‌های که برای ارسال بار به خارج از کشور مورد‌استفاده قرار می‌گیرد، ارسال بار با پست است. این روش‌ بیشتر برای ارسال بارهای کوچک و با وزن کم مناسب خواهد بود. هزینه ارسال بار در این روش بستگی به مسافت و وزن بار دارد. هزینه پست بین‌الملل هر سال توسط این شرکت اعلام می‌شود؛ بنابراین با مشاهده جدول هزینه‌ها، می‌توانید رقم حدودی هزینه ارسال بار به خارج از کشور را محاسبه کنید. 

کارگو؛ ارسال بارهای تجاری به خارج از کشور به روش‌های مختلف

منظور از کارگو ارسال بار به خارج از کشور با استفاده از انواع روش‌های حمل‌ونقل بین‌المللی است. در کارگو حمل بار از طریق هواپیماها، کشتی‌ها و قطارهای باری انجام می‌شود. اکثر کسانی‌که از خدمات کارگو استفاده می‌کنند، تاجرها، شرکت‌های بازرگانی و سازمان‌ها هستند؛ بنابراین می‌توان گفت که کارگو برای صادرات و واردات انواع کالا استفاده می‌شود. در این حالت رو طرف قرارداد حمل‌ونقل بین‌المللی اشخاص حقوقی و شرکت‌های فعال در حوزه صادرات و واردات هستند. 

3

حمل‌ونقل مطمئن کالا به خارج از کشور با شرکت هنزا ناو دریا

در این مقاله با بهترین روش ارسال کالا به خارج از کشور آشنا شدیم. اگر مسافت بین مبدا و مقصد طولانی است و برای ارسال کالا محدودیت زمانی داردی، بهتر است که از روش ارسال هوایی بار استفاده کنید. برای مسافت‌های کوتاه روش حمل‌ونقل زمینی مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. اگر هم بین کشورها مرز آبی وجود دارد، از روش حمل‌ونقل دریایی استفاده کنید. 

شرکت هنزا ناو دریا با نام تجاری هانزا کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت در صنعت حمل‌و‌نقل بین‌المللی را از مراجعی مانند سازمان بنادر و دریانوردی، گمرک و سازمان هواپیمایی ایران دریافت کرده است. تیم حرفه‌ای هانزا کلیه کالاها را با بهترین روش‌های حمل‌و‌نقل هوایی، دریایی، زمینی و ریلی به سراسر جهان ارسال می‌کند. با هانزا محموله‌های تجاری شما به‌طور سالم و در کمترین زمان ممکن به مقصد خواهند رسید. برای آشنایی با خدمات هانزا وارد سایت این مجموعه به نشانی hansanav.com شوید یا با شماره 02143312000 تماس بگیرید. 

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز