راهنمای انتخاب بهترین درب ورودی ساختمان

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۴۲۷۴۳۹
راهنمای انتخاب بهترین درب ورودی ساختمان
انتخاب بهترین درب ورودی ساختمان برای بسیاری از پیمانکاران، با حساسیت بالایی همراه است.

انتخاب بهترین درب ورودی ساختمان برای بسیاری از پیمانکاران، با حساسیت بالایی همراه است. شما نیز برای اینکه بتوانید یک درب با کیفیت برای ورودی ساختمان خود خریداری کنید، لازم است تا در وهله اول با مشخصات بهترین درب ورودی و سپس با نکات تأثیرگذار در خرید درب لابی آشنا شوید. با اینکار ریسک خرید درب اصلی ساختمان را کاهش داده و یک خرید موفق را رقم می زنید.

معرفی بهترین درب لابی

درب لابی به عنوان اصلی ترین درب ساختمان، به طور مشترک در فضای لابی و نمای ساختمان دیده می شود. به همین خاطر است که حساسیت خرید در این نوع درب خاص، بالا رفته است. کیفیت درب لابی بر کیفیت نمای ساختمان تأثیر گذاشته و جلوه ای متفاوت به لابی می دهد.

اساساً درب های با کیفیت لابی با چند مشخصه مهم شناخته می شوند. عموم این درب ها از متریال های مستحکم و با کیفیت ساخته شده و قادرند در برابر شرایط محیطی نامساعد بیرونی مقاومت مطلوبی را به نمایش بگذارند. هیچ یک از صدمات محیطی اعم از ضربه، پاخوردگی، باد و باران و حتی نفوذ گرد و غبار، بر کیفیت درب لابی مرغوب تأثیر نمی گذارد.

درب لابی از جمله مهمترین عناصر یک ساختمان به شمار می رود. کیفیت این درب و مشخصات ظاهری آن به طور کامل ارزش ساختمان را بازگو می کند. فروش درب لابی در تهران با تنوع گسترده ای صورت می گیرد. شما می توانید از میان انواع و اقسام درب های لابی، گزینه مناسب را در تناسب با بودجه خود خریداری کنید.

علاوه بر این درب های با کیفیت به یک عایق رطوبتی و حرارتی مقاوم تبدیل شده و علاوه بر اینکه مانع از اتلاف انرژی حرارتی می گردند، از نفوذ رطوبت به سطوح داخلی ساختمان نیز پیشگیری می کنند. استفاده از این درب های ضخیم و مقاوم، مانع از انتقال آلودگی های صوتی به بخش لابی شده و فضای لابی را به یک محیط دنج تبدیل می کند.

سایر مشخصات درب ورودی ساختمان خوب را می توان در موارد زیر عنوان نمود.

بهره مندی از طرح مطلوب

تولیدکننده درب لابی استاندارد و با کیفیت از بروز ترین طرح ها و اشکال برای ساخت یک درب خاص و متمایز استفاده می کنند. درب های خوب از الگوهای قدیمی فاصله گرفته و به سبک های جدید و خاص مزین می شوند. این دسته از درب ها می توانند شکل و شمایل خاصی به نمای ساختمان داده و دکوراسیون لابی را نیز تحت تأثیر قرار دهند.

معمولاً طراحان در ساخت درب های لابی از دو طرح کلاسیک و مدرن استفاده می کنند. طرح های کلاسیک در نماهای ساختمانی کلاسیک به عنوان یک عنصر تزئینی فاخر به کار می روند. بر روی بدنه این درب ها طرح های رومی و سنتی دیده می شود. به طور عکس درب های مدرن شکل و شمایل خاصی داشته و حس سادگی و خلوص را القا می کنند. استفاده از این درب ها به نماهای مدرن و مینیمال جلوه ای لوکس و لاکچری می دهد.

2

 

دارا بودن اتصالات مستحکم

درب های خوب علاوه بر رویه ضخیم و مقاوم، دارای اتصالات مستحکمی نیز هستند. یک درب لابی با کیفیت از اجزای مقاوم ساخته شده و به واسطه از دست رفتن کیفیت اتصالات عملکرد مطلوب خود را از دست نمی دهد. درب های ضد سرقت لابی به انواع قفل های ایمن و هوشمند مجهز شده و راه نفوذ سارقین را به طور کامل می بندند. دستگیره های آن نیز به طور کامل به درب متصل شده و حرکتی روان را ایجاد می کنند. پس می توان درب های خوب و مرغوب لابی را از جنس دستگیره، قاب، یراق آلات و همچنین رویه اصلی آن تشخیص داد.

گارانتی و ضمانت نامه فروش

یکی دیگر از مشخصات بهترین درب ورودی ساختمان، بهره مندی آن از گارانتی و خدمات تعمیراتی است. این ضمانت نامه از سوی برندهای معتبر صادر شده و خیال خریدار را از بابت خرابی های زودرس راحت می کند. با خرید درب های گارانتی شده می توانید از خدمات مربوط به تعمیر و تعویض درب لابی بهره مند شوید.

راهنمای خرید و انتخاب بهترین درب لابی

حالا که با مشخصات بهترین درب ورودی ساختمان آشنا شدید، بد نیست نکات مهم در خرید درب اصلی ساختمان را نیز بدانید. برای اینکه خریدی موفق را تجربه کنید، لازم است پیش از خرید درب لابی به نکات زیر توجه کنید.

ابعاد ورودی ساختمان را اندازه بگیرید

تنوع قابل توجهی در درب لابی ساختمان وجود دارد. برخی درب ها به شکل تک لنگه و برخی دیگر در قالب های یک و نیم لنگه، دو، سه و حتی چهار لنگه ساخته می شوند. برای اینکه یک درب استاندارد در تناسب با ابعاد ورودی خریداری کنید، لازم است پیش از خرید ابعاد ورودی را اندازه گرفته و در اختیار فروشنده قرار دهید. اگر در این خصوص مهارت کافی ندارید از فروشنده درب لابی برای اندازه گیری دقیق بازشو کمک بگیرید.

3

به تناسب میان طرح لابی و طرح نما دقت کنید

برای اینکه درب ورودی ساختمان را به نقطه قوت طراحی نما تبدیل کنید، لازم است از سبک حاکم بر نما برای انتخاب سبک ورودی ساختمان استفاده کنید. با اینکار یک جلوه هماهنگ به نمای ساختمانی خود داده اید. معمولاً برای نماهای ساختمان مدرن از درب های شیشه ای، فلزی و یا چوبی ساده استفاده می شود.

به طور عکس در نماهای کلاسیک از درب های چوبی که از جنس چوب طبیعی ساخته شده اند، استفاده می گردد. درب های کلاسیک دارای نقوش برجسته بوده و درب های ساده از سطوح صاف و مسطح برای ساخت یک درب کارآ و ساده استفاده می کنند. به همین خاطر است که معمولاً قیمت درب های کلاسیک در مقایسه با درب های مدرن بیشتر است.

مراقب افراد سودجو باشید

برای اینکه بهترین درب لابی را برای ساختمان مسکونی، اداری و یا تجاری خود خریداری کنید، لازم است سراغ برندهای معتبر بروید. خرید از برندهای متفرقه شما را از دریافت خدمات پس از فروش محروم می سازد. با خرید از برندهای معتبر ایرانی همچون  درب رُزا، می توانید خدماتی همچون تعمیر درب لابی و یا یراق آلات آن را به شکل رایگان و در مواردی با هزینه بسیار کم، دریافت کنید.

نتیجه گیری

برای خرید یک درب لابی با کیفیت و مقاوم، لازم است پیش از خرید اطلاعات خود را در خصوص مشخصات بهترین درب لابی افزایش دهید. با اینکار می توانید به سادگی درب های بی کیفیت را از نمونه های خوب و مرغوب تشخیص دهید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز