قویترین گوشی صداگیر کدام است؟

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۶:۳۱
کد خبر: ۱۴۲۷۴۵۷
قویترین گوشی صداگیر کدام است؟
طبق آمارهای جهانی حدود 30 درصد از شاغلین صنایع کارگاهی تا حدی به کم شنوایی مبتلا هستند. کم شنوایی یا کاهش شنوایی ناشی از بروز اختلال در گوش میانی یا خارجی فرد بیمار است.

طبق آمارهای جهانی حدود 30 درصد از شاغلین صنایع کارگاهی تا حدی به کم شنوایی مبتلا هستند. کم شنوایی یا کاهش شنوایی ناشی از بروز اختلال در گوش میانی یا خارجی فرد بیمار است. طبق گفته کارشناسان و استانداردهای بین‌المللی حد صدای مجاز در محیط کار نباید بیش از 85 دسیبل باشد. عددی بالاتر از 85 دسیبل در طول زمان آسیب‌های جدی به گوش کارمندان و کارگران وارد می‌کند. 

آلودگی صوتی در کارگاه‌های صنعتی یکی از عواملی است که موجب کاهش شنوایی افراد می‌شود. همچنین روزانه 8 ساعت کار، بدون استفاده از تجهیزات ایمنی قطعا موجب آسیب به فرد خواهد شد. گوشی ایمنی ابزاری است که از گوش و شنوایی شما در مقابل صداهای زیاد حفاظت می‌کند. در این بخش ویژگی‌های قویترین گوشی صداگیر بازار را با هم بررسی می‌کنیم.

قابلیت حمل آسان و قیمت ارزان؛ از مهم‌ترین ویژگی‌های قویترین گوشی صداگیر

یکی از نکات مهم در حین استفاده از گوشی‌های ایمنی وزن سبک و قابلیت حمل آسان است. این موضوع باعث می‌شود که به‌راحتی در هر جایی از گوشی صداگیر استفاده کرد و در سریع‌ترین زمان ممکن روی گوش قرار گیرد. گوشی‌های ایرپلاگ وزن بسیار سبکی دارند و به‌راحتی قابل جابجایی هستند.

گوشی‌های ایمنیِ استاندارد باعث می‌شوند حجم صداهای بالا به مقدار قابل‌توجهی کاهش یابد و کار کردن با ابزارهای صنعتی را بسیار راحت‌ می‌کند. کارفرمایان می‌توانند با هزینه اندکی که قیمت گوشی ایمنی دارد، سلامت شنوایی پرسنل خود را تضمین کنند.

گوشی ایمنی نباید مزاحم راحت‌تر کار کردن افراد شود

برخی از پرسنل، در حین کار لباس و تجهیزات ایمنی فراوانی می‌پوشند. قوی‌ترین گوشی صداگیر قابلیت قرار گرفتن روی کلاه ایمنی دارد. این ویژگی مهم از ایجاد مزاحمت در حین کار پیشگیری می‌کند و کار با تجهیزات ساده‌تر خواهد شد. گوشی‌هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند، برای قرار گرفتن روی کلاه ایمنی بسیار مناسب هستند.  اگر از ماسک تمام صورت و کلاه ایمنی استفاده می‌کنید، انتخاب گوشی ایمنی با قابلیت قرارگیری روی کلاه بسیار مهم و کاربردی خواهد بود.

2

امکان استفاده از گوشی صداگیر در هوای سرد و گرم

گوشی صداگیر باید در هر آب‌و‌هوایی محافظ افراد باشد. بالشتک گوشی ایمنی باید به‌قدری راحت باشد که در هوای سرد و گرم، آرامش افراد را به هم نریزد و موجب تعریق بیش از اندازه در فرد نشود. اگر قسمت بالشتک گوشی ایمنی قابل شست‌‌و‌ شو باشد، بسیار کاربردی و راحت‌تر است.

قویترین گوشی صداگیر برای استفاده طولانی، باید نرم و راحت باشد

به دلیل اینکه فرد در ساعت‌های طولانی از گوشی صداگیر استفاده می‌کند، این گوشی‌ها باید از بهترین مواد اولیه ساخته شده باشند تا احساس خستگی کمتری به فرد منتقل کنند. استفاده نکردن از گوشی ایمنی در حین کار، موجب آسیب‌های فراوانی خواهد شد.

قویترین گوشی صداگیر و قابلیت مکالمه؛ قابلیتی منحصربه‌فرد

برخی از گوشی‌های ایمنی علاوه‌بر قابلیت ایمنی، امکان مکالمه برای افراد را نیز فراهم می‌کنند. گوشی‌های ایمنی استاندارد از  قابلیت مکالمه برخوردارند و این موضوع باعث می‌شود پرسنل از زمان بهره کافی ببرند و برای مکالماتشان به راحتی بتوانند با گوشی ایمنی خود با سایر افراد مجموعه ارتباط بگیرند.

3

قدرت حفاظت بالا و کاهش محسوس صدا؛ از ویژگی‌های مهم گوشی صداگیر

گوشی‌های صداگیر در محیط‌های بی‌شماری کاربرد دارند؛ از کسانی که در راه‌آهن و فرودگاه مشغول هستند تا کارگاه‌های چوب‌تراشی و کسانی که با ابزارهای مخصوص کار می‌کنند. گوشی های ایمنی بسیار قدرتمند، آلودگی صوتی و صداهای اطراف را روی 85 دسیبل نگه می‌دارند و همچنین قابلیت حفاظت از برخورد ناگهانی اجسام و تراشه‌ها را دارند.

استفاده از قویترین گوشی صداگیر برای کدام مشاغل ضروری است؟

گوشی‌های صداگیر در مشاغل گوناگونی استفاده می‌شود. مشاغلی همچون کارگاه‌های تولیدی، معادن، کارگران ساختمانی، ماشین آلات سنگین، تمرینات نظامی و بسیاری از مشاغل دیگر کاربرد دارند. این گوشی‌ها به راحتی روی گوش یا در گوش فرد قرار می‌گیرند و ایمنی فرد را کامل می‌کنند. برخی افراد نیز در حین خواب یا مطالعه نیز از گوشی صدا گیر استفاده می‌کنند.

اهمیت استفاده از گوشی صداگیر در حین کار

توجه به ایمنی افراد در کارگاه‌های صنعتی یکی از وظایفی است که کارفرمایان باید به خوبی آن را اجرا کنند. 2 ساعت کار کردن در محیطی که صدایی نزدیک به 100 دسیبل دارد، موجب آسیب به شنوایی شما می‌شود. گوشی ایمنی یکی از استانداردهایی است که در مشاغل مختلف باید به آن توجه کرد. همچون لباس آشپزی که لازمه آشپزخانه‌های بزرگ است، قویترین گوشی صداگیر نیز جزء جدانشدنی کارگاه‌های صنعتی است. 

در کارگاه‌های صنعتی هر 6 ماه یکبار کارشناسان مربوطه صدای محیط را به نوعی پایش می‌کنند و بر این اساس استفاده از گوشی‌های ایمنی را به پرسنل کارگاه توصیه می‌کنند. کسانی که در معرض صداهای آلوده قرار می‌گیرند، علاوه‌بر مشکلات شنوایی به بیماری‌های دیگری نیز دچار می‌شوند. بیماری‌هایی همچون مشکلات قلبی عروقی، احساس اضطراب و دلشوره به خوبی در این افراد مشاهده می‌شود. این مشکلات بیشتر در افرادی که به‌صورت طولانی مدت در معرض صداهایی با بیش از 85 دسیبل قرار گرفته‌اند، دیده شده است.

4

فروشگاه ماه‌ ایمن؛ متخصص در فروش تجهیزات ایمنی

در این مقاله ویژگی‌های اصلی و مهم قویترین گوشی صداگیر را با هم بررسی کردیم. هر چقدر که خرید و استفاده از گوشی ایمنی مهم است، اصالت کالا و کیفیت خدمات نیز در این رابطه اهمیت دارد. برای خریدی مطمئن و راحت می‌توانید از فروشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی ماه ایمن اقدام کنید. فروشگاه تخصصی ماه‌ ایمن با 40 سال سابقه فروش در زمینه تجهیزات ایمنی یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تجهیزات ایمنی است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس mahimen.ir مراجعه کرده و کلیه محصولات این فروشگاه را بررسی کنید. فروشگاه ماه‌ ایمن علاوه‌بر فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی امکان مشاوره رایگان هم دارد و شما می‌توانید با این شماره ۰۳۱۳۲۲۲۲۲۷۷ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان این فروشگاه استفاده کنید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز