صرافی ارز دیجیتال تترلند؛ اولین و امن‌ترین پلتفرم تخصصی خرید تتر و فروش تتر در ایران

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۸:۱۲
کد خبر: ۱۴۲۷۹۹۴
تترلند، مرجع تخصصی خرید و فروش تتر در ایران، بر معامله این استیبل کوین تمرکز دارد.

0001

شما می‌توانید صفر تا صد خرید و فروش تتر در تترلند را به‌آسانی و به‌طورایمن و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

تترلند با درک این موضوع که سرمایه‌گذاری روی تتر چقدر می‌تواند سود‌آور و در شرایط خاص اقتصادی کنونی امن باشد، برای سهولت معاملات سرویس‌های جدید و بسیار کاربردی راه‌اندازی کرده است. نکته دیگر اینکه همه سرویس‌های معاملاتی تترلند برپایه رمز ارز تتر در حال فعالیت هستند.

صرافی ارز دیجیتال تترلند

تترلند از سال ۱۳۹۶ به عرصه اکوسیستم ارزهای دیجیتال وارد شده و با ارائه نرخ مناسب و لحظه‌ای تبادل تتر، اولین گام را برای شفاف‌سازی در فضای رمزارز کشور برداشته است. این مجموعه همچنان در حال گسترش سرویس‌های معاملاتی خود است و به‌صورت تخصصی و با نیاز‌سنجی دقیق مشتریان تلاش می‌کند تا با ساده‌ترین و امن‌ترین شیوه‌های ممکن‌، بهترین بستر معاملات تتر و سایر رمز ارزها را برای هم‌وطنان عزیزمان ایجاد کند.

آگاهی‌بخشی در حوزه رمز ارز ها

در بلاگ تترلند، مقالات آموزشی و تخصصی بسیاری درباره تاریخچه تتر‌، چگونگی خرید و فروش تتر، تبدیل تتر به دیگر رمز ارزها و اخبار داخلی و خارجی حول محور ارز های دیجیتال به زبانی کاملاً ساده و درک‌پذیر در‌دسترس عموم کاربران قرار گرفته است. گرچه بیشترین تمرکز تترلند روی استیبل کوین تتر است. 

رمز ارز تتر چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رمز ارز تتر چیست و چگونه به رمز ارزی قدرتمند و محبوب تبدیل شده است؟

سال ۲۰۱۵، یعنی ۶ سال پس از ظهور بیت کوین، «دلار دیجیتال» که پیش‌از‌این «دلار تتر» نام داشت، پا به دنیای رمز ارزها گذاشت. از همان زمان به‌دلیل حمایت‌های بانک مرکزی فدرال آمریکا و پشتوانه یک‌دلاری خود، تتر به رمز ارزی قوی و قابل‌اتکا تبدیل شد.

شرکت تتر برای صدور هر واحد تتر یا دلار دیجیتال، یک دلار آمریکا را در مؤسسه‌های خود ذخیره می‌کند و بدین‌ترتیب، موفق شده است پشتوانه محکمی برای دلار دیجیتال در‌مقابل دلار کاغذی و حتی سایر رمز ارزها ایجاد کند.

0002

مشاهده قیمت لحظه‌ ای تتر در تترلند

یکی از سرویس‌های کاربردی وب‌سایت تترلند، آگاهی از قیمت لحظه‌ ای تتر است. برای مشاهده قیمت لحظه‌ای تتر، از صفحه نمودار نرخ تتر در وب‌سایت این پلتفرم می‌توانید استفاده و نرخ‌های خرید تتر و فروش تتر در بازه‌های ۲۴ ساعت گذشته، ۷روزه، ۳۰روزه، ۳ماهه، ۱ساله نیز را به‌طوردقیق مشاهده کنید.

خرید ارز دیجیتال از مبدل تترلند

با اضافه‌شدن «بخش مبدل» به تترلند، کاربران می‌توانند علاوه‌بر خرید تتر، بیش از ۱۰۰ رمزارز پرطرفدار دیگر را با کارمزد رایگان تهیه کنند. 

بعد از ورود به پیشخوان و تبدیل تومان به تتر در کیف‌پول، کافی است به بخش مبدل بروید و به‌صورت «آنی و بدون نیاز به پرداخت کارمزد»، تترهای خود را به رمز ارزهای موجود در مبدل تبدیل کنید.

خرید و فروش سریع تتر در تترلند

در وب‌سایت تترلند، تتر را به‌آسانی و تنها با چند کلیک می‌توان خرید و فروش کرد. گفتنی است با‌توجه‌ به راه‌اندازی سرویس جدید تترلند به نام «بازار تترلند»، به‌نظر می‌رسد سهولت و حتی جذابیت خرید تتر برای معامله‌گران بیشتر شده است. در بازار تترلند، خودِ فرد تعیین‌کننده قیمت و میزان تتری است که قصد دارد آن را بخرد یا بفروشد.

تسویه تومانی فوری در تترلند

یکی از ویژ‌گی‌های مهم خرید تتر از تترلند، تسویه فوری تتر به تومان است. بیش از ۱۲ بانک در تترلند تسویه تومانی انجام می‌دهند و در‌صورتی‌که از کیف پول تومانی تترلند استفاده کنید، هر یک ساعت یک بار تسویه انجام خواهد گرفت.

برای استفاده از کیف پول تومانی تتر، کافی است روی گزینه «تبدیل به تومان» کلیک و از دکمه‌های انتخاب موجودی در پایین صفحه استفاده کنید. همچنین در پنجره باز‌شده، می‌توانید تعداد تتر مدنظرتان را وارد و بعد از مشاهده نرخ لحظه ‌ای تتر و مقدار تومان دریافتی پس از کسر کارمزد، روی «تبدیل به تومان» کلیک کنید تا مبلغ تبدیل‌شده به کیف‌ پولتان در وب‌سایت واریز شود.

0003

احراز هویت کمتر از ۱۰ دقیقه در تترلند

تترلند برای زمان کاربران خود ارزش بسیاری قائل است؛ ازاین‌رو، تلاش کرده است تا مراحل احراز هویت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یعنی کمتر از ۱۰ دقیقه، انجام شود. این مراحل بسیار ساده است. برای آشنایی با چگونگی احراز هویت، می‌توانید به صفحه راهنمای وب‌سایت تترلند مراجعه کنید.

اپلیکیشن تترلند؛ همیشه در دسترس

یکی دیگر از خدمات تترلند برای رفاه حال کاربران، «اپلیکیشن تترلند» محسوب می‌شود که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس طراحی شده است. به‌منظور نصب این اپلیکیشن، کافی است به صفحه اصلی وب‌سایت مراجعه و روی گزینه اپلیکیشن کلیک کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز