ساحل کنیالتی آنتالیا کجاست و چگونه می توان در نوروز به آنجا رفت؟

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۵:۴۴
کد خبر: ۱۴۲۸۰۰۳

ساحل کنیالتی آنتالیا یکی از زیباترین مقاصدی است که گردشگران در سفر به این شهر زیبا تصمیم می گیرند در آنجا اقامت داشته باشند. کشور زیبای ترکیه با داشتن شهرها و جزایر زیبای خود سالانه پذیرای مسافران بسیار زیادی است که ترجیح می دهند اوقات فراغت و آرامش خود را در آنجا سپری کرده و خاطرات منحصر به فردی را برای خود ماندگار نمایند. اما با تمام این تفاسیر آنتالیا از شهرت بیشتری در میان دیگر شهرهای ترکیه برخوردار است. ساحل کنیالتی نیز در این شهر قرار دارد و در آن درخشش مدیترانه با گرمای زیبای خورشید به نحو احسن به تصویر کشیده است. در این مقاله با آژانس هواپیمایی سپهران سیر همراه باشید تا اطلاعات کاملی از مشهور ترین، زیباترین و البته لوکس ترین ساحل آنتالیا بدست آورید.

images_1674718041

نمایی از ساحل کنیالتی آنتالیا

 

آشنایی با ساحل کنیالتی آنتالیا

اگر به غرب آنتالیا سفر کنید به آسانی می توانید به کنیالتی بروید. در این ساحل زیبا شما از امکانات رفاهی کاملی بهره مند خواهید شد. علاوه براین،در این منطقه اقامتگاه ها و مراکز تفریحی بسیاری قرار دارد که مسافران می توانند بدون داشتن دغدغه با آرامش خاطر وقت خود را سپری کنند. از آنجایی که آنتالیا به عنوان مرکز گردشگری این کشور نهادینه شده است افراد می توانند با داشتن بودجه های مختلف و البته با یک برنامه ریزی اصولی به این شهر زیبا سفر کرده و کنیالتی را برای اقامت خود انتخاب نمایند.

بهترین فصل سفر به ساحل کنیالتی آنتالیا

حال که می دانید این ساحل 3 کیلومتری در کدام قسمت از آنتالیا واقع شده است بهتر است قبل از آن که به آنجا سفر کنید از بهترین زمان نیز برای مسافرت بیشتر اطلاع پیدا نمایید. اوایل تابستان و اواسط پاییز بهترین موقع برای سفر به ساحل کنیالتی آنتالیا می باشد. در واقع علت برخورداری از این زمان مناسب به خاطر استفاده از تفریحات آبی است که در این جزیره نهفته است. اگر هوا به سمت سردی برود شما لذت استفاده صحیح از این ساحل را از دست خواهید داد. اما مدنظر داشته باشید که موعد مقرر شده به مراتب با هزینه های بسیاری برای شما مواجه خواهد بود.

اگر تمایلی به استفاده از این دسته از تفریحات ندارید بهتر است برای خود زمستان را به جهت اقامت در ساحل کنیالتی انتخاب نمایید. در فصل سرد سال شما می توانید از تفریحات دیگر این ساحل همچون؛ مرکز خرید، آکواریوم و ... به خوبی بهره مند شوید و دیگر تفریحات آبی تجربه خوبی برای شما نخواهد بود. به یاد داشته باشید که در زمستان هزینه ها به مراتب ارزان تر بوده و شما سفر بهینه تری را تجربه خواهید نمود.

 

images_1674718046

نحوه رفتن به ساحل کنیالتی آنتالیا

 

چگونه می توان در نوروز به ساحل کنیالتی آنتالیا سفر کرد؟

اکنون که می دانید ساحل کنیالتی در کدام قسمت واقع شده، بهتر است برای سفر در عید نوروز به خوبی از نحوه دسترسی به این ساحل نیز مطلع شوید. اگر در نوروز به ترکیه و البته شهر زیبای آنتالیا سفر کردید در نظر داشته باشید که برای رفتن به کنیالتی می توانید از تاکسی، اتوبوس و یا تراموا ها استفاده کنید.

اگر اقامت خود را در هتل های حاضر در این ساحل نیز برگزیده باشید با توجه به شرکت مسافرتی که تور آنتالیا خود را تهیه می کنید می توانید ترانسفر فرودگاه تا هتل خود را به خوبی جویا شده و با خیال آسوده سفر خود را آغاز کنید. اما اگر ترجیح شما بر این است که فقط یک وعده از زمان خود را در ساحل کنیالتی آنتالیا سپری کنید باید در نظر داشته باشید که راه های مختلف گفته شده برای شما فراهم است تا سفر خود را به خوبی انجام داده و به آنجا بروید. از طرفی می توانید راهنمایی های لازم را از لیدر تور خود نیز به خوبی کسب نموده و با آرامش خاطر همراه همسفران و خانواده خود به این ساحل سفر کنید.

تفریحات جذاب در ساحل کنیالتی آنتالیا

اکنون که می دانید ساحل کنیالتی آنتالیا کجاست و چگونه می توان در نوروز به آنجا رفت بهتر است با تفریحات سالم و دوست داشتنی که در این ساحل قرار گرفته است نیز به خوبی آشنا شوید. در واقع کنیالتی چون در غرب آنتالیا قرار گرفته است به تفریحات این شهر نیز نزدیکی دارد. اما به طور کلی در ذیل به معرفی مراکز تفریحی و گردشگری منطقه کنیالتی پرداخته شده است تا در صورت رفتن به این منطقه اطلاعات کاملی داشته و برنامه ریزی مناسبی برای روز خود انجام دهید. به طور کلی اگر در هتل های منطقه کنیالتی آنتالیا نیز اقامت خود را برگزینید می توانید به این مراکز بروید. از جمله؛

  • آکواریوم آنتالیا

اگر بخواهیم از اولین تفریح در ساحل کنیالتی آنتالیا برای شما صحبت کنیم بهتر است به این آکواریوم دیدنی اشاره نمود. این آکواریوم خود به 40 آکواریوم تقسیم می شود. به طور کلی در این مجموعه شما با 4 فاز مختلف مواجه می شوید. فاز اقیانوسی، جنگلی، برفی و سینمایی در این طبقه بندی لحاظ شده اند. شما برای رفتن به این آکواریوم بهتر است بازه زمانی طولانی تری را به خود اختصاص داده و سفر را برای خود با خاطرات زیبایی ماندگار کنید.

 

images_1674718049

آکواریوم آنتالیا از تفریحات مجاور ساحل کنیالتی آنتالیا

 

  • شهربازی اکتور آنتالیا

از جذاب ترین تفریحات ساحل کنیالتی آنتالیا رفتن به این شهربازی می باشد. این شهر بازی که دارای بازی های مفرح و سرگرمی های جالب است روزانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

  • سالن های ماساژ

یکی از تفریحات شیرینی که شما در هر سفری بهتر است آن را تجربه کنید رفتن به سالن های ماساژ است. اگر از ماساژ داخل هتل بهره مند شوید به مراتب هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید اما می توانید از سالن ماساژ فالز در محله گورسو کنیالتی استفاده نموده و با هزینه مناسب تری مواجه شوید.

  • رستوران های معروف ساحل کنیالتی آنتالیا

برخی از مسافران و گردشگران با توجه به علاقه بارزی که به غذا دارند به سمت رستوران ها، کافه ها و ... در ساحل کنیالتی آنتالیا نیز جذب می شوند. این ساحل با در اختیار داشتن سنت غذایی زیبای خود رستوران های معروفی همچون؛ یونجه مانگالیوی، لارا بالیک و یلو تاکسی را نیز دارد.

  • مرکز خرید میگروس

بحث خرید در سفر ها از شیرین ترین قسمت های یک مسافرت است. ساحل کنیالتی آنتالیا علاوه بر بازارهای محلی که در دل خود جای داده است دارای یک مرکز خرید معروف نیز می باشد. در این مرکز خرید شما می توانید با مغازه های معروف دنیا مواجه شده و لذت خرید را به خوبی تجربه کنید. جالب است بدانید که این مجموعه دارای پردیس سینمایی نیز می باشد که سبب سپری کردن اوقات فراغت مردمان شده است.

  • هتل های ساحل کنیالتی

یکی دیگر از مهم ترین قسمت هایی که در واقع برخی از افراد به دنبال آن هستند بررسی هتل های ساحل کنیالتی آنتالیا است. زیرا عده ای ترجیح می دهند تمام اوقات خود را در هتل سپری کرده و از آرامش بیشتری بهره مند شوند. یکی از بهترین هتل هایی که در ساحل وجود دارد ریکسوس است. این هتل توانسته با ارائه خدمات منحصر بفرد خود سبب افزایش آرامش و کسب رضایت خاطر کاملی برای مسافران خود گردد. رامادا پلازا، آکوآلند، اس یو و ... از دیگر هتل هایی هستند که افراد ترجیح می دهند در سفر به این ساحل در آنجا اقامت داشته باشند.

تور آنتالیا سپهران سیر باستان

در این مقاله سعی شد به بررسی ساحل کنیالتی آنتالیا پرداخته شود. اکنون شما می دانید که این ساحل کجاست و چه تفریحاتی را در آنجا برای سفر نوروزی خود می توانید به خوبی استفاده نمایید. آژانس هواپیمایی سپهران سیر نیز مفتخر است با ارائه خدمات منحصر به فرد تور آنتالیا نوروز 1402 را برای گردشگران خود ارائه داده و سبب ثبت یک خاطره شیرین برای آن ها بشود. همچنین در نظر داشته باشید که در این مجموعه می توانید از خدمات دیگری همچون رزرو تورهای لحظه آخری و رزرو هتل نیز به خوبی بهره مند شوید. به یاد داشته باشید که کارشناسان ما همه روزه از طریق راه های ارتباطی آماده ارائه خدمات کامل به شما به همراه مشاوره های لازم می باشند. با خرید و رزرو تورهای ترکیبی داخلی و خارجی با آژانس مسافرتی سپهران سیر سفری عالی پیش رو دارید. ارزان ترین پکیج های تور استانبول نوروز 1402، تور آنتالیا، تور کوش آداسی نوروز یا تور مارماریس نوروز تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور قطر، تور روسیه، تور قشم و تورهای لوکس را می توانید از آژانس هواپیمایی سپهران سیر باستان در سایتwww.sepehrantour.com) ) خرید و رزرو کنید.

منبع: سپهران سیر باستان | www.sepehrantour.com

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز