شروع پخش «آکتور» و یک قصه سریالی پرماجرا

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۲:۲۴
کد خبر: ۱۴۲۸۱۳۱
سریال آکتور اثر جدید فیلیمو در نمایش خانگی
نگاهی به ترکیب بازیگران سریال آکتور ساخته نیما جاویدی محصول فیلیمو

نوید محمدزاده این‌بار با سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی باز هم به دنیای نمایش خانگی برگشت.

«آکتور» که تازگی باز هم نام نوید محمدزاده را بر سر زبان‌ها انداخته، عنوان تازه‌ترین سریال دنیای نمایش خانگی است که پخش آن از فیلیمو شروع شده؛ مجموعه‌ای به کارگردانی نیما جاویدی که تهیه‌کنندگی آن را مجید مطلبی به عهده دارد.

images_1674719631

در فهرست بازیگران این سریال علاوه بر محمدزاده اسامی آشنایی مثل احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا هم به چشم می‌خورد. بازیگرانی که برخی از آنها مثل هانیه توسلی پیش‌تر هم در فضای نمایش خانگی حضور داشتند.

توسلی برای مدتی کم کار بود اما با سریال «گیسو» و بعد از آن «زخم کاری» در شبکه نمایش خانگی و همچنین با فیلم «جهان با من برقص» در سینما دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. حضور توسلی در سریال زخم کاری نشان داد این بازیگر می‌تواند بعد از نزدیک به 2 دهه حضور مستمر در سینما و تلویزیون چطور در یک نقش خاکستری حضور پیدا کند و سرنوشت یک سریال مهیج را با بازی دیدنی خود به پایان برساند. توسلی با تکیه بر توانایی‌هایش در شیوه بیان و نگاه و همچنین استفاده از میمیک صورت به خوبی می‌تواند از پس هر نقشی بر بیاید و این نکته را می‌توان در بازی خوب او در زخم کاری دید. باید دید نقش آفرینی این بازیگر در سریال آکتور و همبازی شدن با ستاره‌های این سریال، چه جهانی را پیش روی او خواهد گشود. آیا باز هم شاهد یک نقش متفاوت از توسلی هستیم؟ نقشی که می‌تواند سرنوشت آدم‌های داخل قصه را تغییر دهد و به زندگی نیمه متصل آن‌ها به دنیای پر از سوتفاهم پایان دهد؟

یکی دیگر از اتفاقات جالب توجه این سریال، همبازی شدن نوید محمدزاده و احمد مهرانفر است. ترکیب بازی این دو بازیگر که هر کدام قبل‌تر نشان دادند از پس نقش‌ها و فضاهای مختلف برمی‌آیند آن هم در قالب داستانی که طبق اخبار منتشر شده از این سریال قرار است راوی تلاش‌های دو جوان برای گرفتن حق‌شان از جامعه باشد می‌تواند دیدنی شود. محمدزاده با «قورباغه» و مهرانفر هم با «سال‌های دور از خانه» و «ابله» در فضای کمدی آن هم در فضای نمایش خانگی حاضر شده بود.

نوید محمدزاده بعد از همکاری با جاویدی در فیلم سرخپوست و پشت سر گذاشتن پروژه موفق قورباغه به خوبی ثابت کرد چرا تبدیل به ستاره شماره یک سینمای ایران شده است. او به خوبی از پس هر نقشی بر می‌آید و در همان قسمت نخست سریال آکتور این را ثابت کرد که هیچ موفقیتی اتفاقی نیست و حتما باید مرارت‌ها و سختی‌های رسیدن به دنیای جدید را پشت سر گذاشت. احمد مهرانفر بعد از تجربه موفق تلویزیونی و حضور در 6 فصل از سریال پایتخت  با کاراکتر ارسطو عامل ثابت کرد در اجرای هر کاراکتری آنقدر توانمند است که می‌تواند خودش را به خوبی به مخاطب تحمیل کند. به یاد بیارید بازی دیدنی او در فیلم آتش بس که نقش یک ترنس را بازی کرد و یا بازی در سریال شاهگوش که در نقش یک سرباز وظیفه به خوبی توانست خنده را به لب مخاطب بیاورد. باید دید که این ترکیب در نهایت چه نتیجه‌ای را رقم می‌زند.

images_1674719660

همچنین همراهی مجدد نیما جاویدی و مجید مطلبی بعد از «ملبورن» و «سرخپوست» هم از آن ماجراهایی است که با توجه به نتیجه این دو اثر می‌تواند در قالب یک سریال هم جالب توجه باشد.

گلاره عباسی به واسطه حضور در سریال‌های موفق و پر ستاره‌ای مثل «شهرزاد» و «دراکولا» در فریم نمایش خانگی شناخته شده است. بازی او در کاراکتر اکرم در سریال شهرزاد که تا قسمت‌های پایانی یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار در درام پر ماجرای حسن فتحی بود به خوبی ثابت کرد که عباسی در کنار گزیده کاری به خوبی از پس نقش‌هایی با پیچیدگی‌های متفاوت بر می‌آید. حضور متفاوت او در فیلم ابلق نرگس آبیار بر جایگاه ویژه عباسی تاکید می‌کند.

علاوه بر اینها هستی مهدوی فر با حفظ چهره طبیعی‌اش این امکان را برای خودش ایجاد کرده که در باورپذیری کاراکترهای مثبت و منفی‌اش در تجربه‌های نمایشی خللی وارد نشود و در واقع مخاطب او را در هر چند طیف سفید، خاکستری و حتی سیاه، بپذیرد.

در خلاصه قصه این سریال اینطور نوشته شده که «داستان آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند برای گرفتن حقشان با جریان هایی درگیر شوند.»

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز