پلتفرم ارز دیجیتال BNX چیست؟

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۴۲۹۶۸۰
پلتفرم ارز دیجیتال BNX چیست؟
باینری ایکس، پلتفرم پشتیبان بازی مبتنی بر چین هوشمند بایننس (BSC) است که به نام سایبر دراگون (CyberDragon) شناخته می‌شود.

باینری ایکس، پلتفرم پشتیبان بازی مبتنی بر چین هوشمند بایننس (BSC) است که به نام سایبر دراگون (CyberDragon) شناخته می‌شود. در ابتدای راه اندازی، باینری ایکس فقط یک پلتفرم معاملاتی مشتقات غیر متمرکز بود که در ادامه با تغییرات ایجاد شده، خود را با ویژگی‌های گیمفای (GameFi) سازگار کرد. ارز دیجیتال BNX، در حال حاضر در رتبه ۱۳۲ بازار کریپتوکارنسی از نظر حجم معاملات قرار دارد. با ما همراه باشید تا خرید BNX و پلتفرم باینری ایکس را بیشتر بررسی کنیم.

ساختار پروژه باینری ایکس

پروژه باینری ایکس (BinaryX) یک پلتفرم پلاک چین غیرمتمرکز است که از بازی سایبر دراگون یا اژدهای اینترنتی که یک بازی مبتنی بر چین هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) است، پشتیبانی می‌کند. بازی CyberDragon دارای یک سیستم کلاسیک MMORPG با مجموعه‌ای از ویژگی‌های DeFi است. سایبر دراگون، یک سیستم بازی برای کسب درآمد (P2E) است که کاربران با پرداخت درون بازی و خرید و فروش اقلام مختلف، توکن‌های واقعی با ارزش واقعی به دست می‌آورند. باینری ایکس، در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم GameFi و توسعه متاورس از طریق بازی سایبر دراگون است. گیمرها با استفاده از خرید باینری ایکس می‌توانند در بازی سایبر دراگون، اقدام به خرید اقلام متنوع برای شکست اژدهای سایبری کنند تا از این طریق کسب درآمد داشته باشند. آیتم‌های بازی عمدتاً NFT هستند و کاربر می‌تواند حالت‌های مختلف گیم پلی‌ از جمله PvP و PvE را انتخاب کند.

کاربردهای پلتفرم باینری ایکس

سیستم گیمفای به کاربر این امکان را می‌دهد تا توکن‌های BNX را دریافت و در صورت فتح و اتمام بازی یک جایزه‌ای بزرگ را کسب کنند، که البته هنوز گیمری موفق به انجام آن نشده است. توکن BNX قابلیت مبادله و تعویض با استیبل کوین‌های مبتنی بر ارزهای فیات همچون USDT را دارد. پلتفرم باینری ایکس، بر جذب بیشتر کاربران علاقمند به بازی و سرگرمی، با مشوق‌‌هایی همچون کسب درآمد از طریق بازی کردن (P2E) تمرکز دارد. گیمرها هدایت شخصیت‌هایی را بر عهده دارند که از طریق آنها ماموریت‌های مختلف را انجام داده و بازی را پیش می‌برند. به گفته والکس، شخصیت‌های بازی سایبر دراگون دارای توانایی‌ها و مهارت‌های پیشرفته‌‌ای همچون سرعت ماینینگ (Mining speed) و قدرت مبارزه هستند. گیمرها برای ادامه بازی باید از بین پنج شخصیت موجود یکی را انتخاب کنند.

بنیانگذاران باینری ایکس چه کسانی هستند؟

توسعه دهندگان باینری ایکس نیز همانند نسل اول ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، ناشناس هستند. اما بنیانگذاران این شبکه در مصاحبه‌ای با بایننس عنوان کردند که آنها تیمی از متخصصان فناوری با سال‌ها تجربه در زمینه‌های مختلف از جمله بلاک چین هستند. یک از بنیانگذاران ناشناس باینری ایکس همچنین اعلام کرده است که این تیم تجربه توسعه مبادلات غیر متمرکز و متمرکز و همچنین مدیریت مجموعه‌ای از دارایی‌های مشتقه به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار را دارند. به نظر می‌رسد تیم توسعه دهنده باینری ایکس در چین مستقر هستند.

ویژگی‌های پلتفرم باینری ایکس چیست؟

فناوری بلاک چین در طی سال‌ها چندین نوآوری را برای حل مشکلات و جذب مخاطبین بیشتر ارائه داده که یکی از آنها بخش گیمفای (GameFi) است. سیستمی که به کاربر در بازی‌های متاورسی همچون سایبر دراگون امکان خرید و فروش آیتم‌های درون بازی و NFT برای کسب درآمد را می‌دهد. به گفته تیم باینری ایکس، این پلتفرم سناریوهای متنوع بازی را به کاربر ارائه می‌دهد تا بتواند امتیازات بیشتری را کسب کند.

BinaryX

گیمرها روی پلتفرم باینری ایکس می‌توانند از طریق طلا و ارز اصلی بازی، شخصیت‌های مورد نظر خود را خلق کنند و به سطح بالاتر برسانند. بازیکنان با ماینینگ روزانه یا تکمیل مراحل سیاه چال، می‌توانند طلا استخراج کنند. با ارتقا سطح، شخصیت به توانایی‌هایی پیشرفته‌‌ای نظیر سرعت ماینینگ و قدرت مبارزه مجهز خواهد شد. پنج شخصیت اصلی در این بازی وجود دارد که کاربران باینری ایکس می‌توانند از یکی از آنها استفاده کنند:

  • Rogue: این شخصیت بالاترین چابکی را دارد و از آسیب پذیری پایینی برخوردار است. این شخصیت می‌تواند تجهیزات تیم مقابل را بدزدد و طلا کسب کند.

  • Knight: این کاراکتر یک جنگنده با مهارت هاله‌ای است که به دیگر اعضای تیم پاداش می‌دهد. این شخصیت چندان جنگجوی پر قدرتی نیست اما مهارت‌های هاله‌ای بالایی دارد.

  • Warrior: این جنگجوها دارای بالاترین سطح قدرت و ارتقا هستند که به عنوان نگهبان، از اعضای تیم محافظت می‌کنند.

  • Ranger: رنجرها دشمنان را به وسیله تیراندازی از محل امن خود بیرون می‌کشند و به تیم خودی کمک کرده تا از تله‌ها دوری کنند.

  • Mage: این شخصیت توانایی از بین بردن اثرات توانایی دشمن را دارد و همچنین می‌تواند اعضای تیم خود را تجهیز کند. بالاترین سطح هوش و روحیه را دارد اما از هیچ سپر یا زرهی استفاده نمی‌کند. این شخصیت توانایی رزمی تیم را بهبود داده و می‌تواند تجهیزات جادویی ایجاد کند.

ارز دیجیتال باینری ایکس (BNX) چیست؟

توکن بومی پلتفرم باینری ایکس، ارز دیجیتال BNX است که در چین هوشمند بایننس (BSC) ایجاد شده است. این ارز دیجیتال یک توکن BEP-20 است که توسط استاندارد Certik قالب بندی شده و برای خرید و فروش آیتم‌های درون بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر کاربرد درون بازی، از خرید باینری ایکس می‌توان برای سرمایه گذاری بلند مدت و کسب سود از طریق نگهداری و هودلینگ استفاده کرد. ارزش و قیمت باینری ایکس (BNX)، بر اساس میزان استفاده مخاطبان گیمر و گردش آن در اکوسیستم گیمفای و بازی سایبر دراگون تعیین می‌شود.

باینری ایکس؛ پلتفرمی خلاقانه برای کسب درآمد

پلتفرم BinaryX یک پشتیبان بازی متاورس با مکانیزم بازی کردن برای کسب درآمد (Play to Earn) است که بر روی چین هوشمند بایننس ایجاد شده است. امنیت باینری ایکس بر اساس مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) همانند چین هوشمند بایننس تامین می‌شود. این پلتفرم بسیاری از ویژگی‌های GameFi را پوشش می‌دهد تا کاربر بتواند از طریق ایجاد، خرید یا فروش NFT درآمد کسب کند. با خرید BNX می‌توان در پلتفرم باینری ایکس مشارکت داشت و با خرید و فروش آیتم‌های درون بازی به توسعه شبکه کمک کرد. امید به رشد قیمت BNX در آینده، به گردش این توکن در بازی سایبر دراگون و افزایش اقبال کاربران به دنیای متاورس و گیمفای بستگی دارد. قیمت BNX را از اینجا به صورت روزانه مشاهده کنید تا بتوانید تحلیل مناسبی برای خرید باینری ایکس داشته باشید.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز