روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۱:۰۵
کد خبر: ۱۴۳۰۵۹۸
روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر
طبق آمار اتحادیه کسب‌و‌کار اینترنتی در ایران، فروشگاه‌های آنلاین در سال 99 از 28 هزار فروشگاه به 89 هزار فروشگاه در سال 1400 رسیده‌اند.

طبق آمار اتحادیه کسب‌و‌کار اینترنتی در ایران، فروشگاه‌های آنلاین در سال 99 از 28 هزار فروشگاه به 89 هزار فروشگاه در سال 1400 رسیده‌اند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های کسانی که کسب‌و‌کاری را راه‌اندازی می‌کنند، فروش بیشتر است. روش‌ های جذب مشتری برای فروش بیشتر بسیار گسترده و از طریق راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است. در این مقاله ترفندهای کاربردی جذب مشتری و فروش آنلاین را با هم بررسی می‌کنیم. با مطالعه این مطلب فقط چند دقیقه با فروش بیشتر فاصله دارید! 

طراحی یا بهینه‌سازی وبسایت اصلی؛ نوین‌ترین روش فروش

طراحی سایت، قدرت فروش بیشتر را به شما اعطا می‌کند. هنگام ورود کاربر، نمای سایت و تجربه کاربری وبسایت باعث می‌شود مشتری زمان بیشتری در سایت صرف کند و در نهایت به سمت درگاه بانکی هدایت شود. طراحی سایت یکی از تاثیرگذارترین روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر است.

اگر طراحی سایت فروشگاهی از نظر بصری جذاب نباشد، مشتریان ارتباط خوبی با آن برقرار نمی‌کنند و به‌راحتی از سایت شما خارج می‌شوند. مهم نیست شما در چه صنعتی فعالیت می‌کنید، فروشگاه ساز آنلاین کمک می‌کند تا تجربه بهتری از فروش آنلاین داشته باشید و مسیر فروش را هموار‌تر خواهد کرد. با صرف چند دقیقه می‌توانید فروشگاه اختصاصی خودتان را طراحی کنید.

2

ساخت محتوای مناسب بر اساس نیاز مشتری

تولید محتوای مناسب و کاربردی باعث رفع نیاز مشتری می‌شود. مهم‌ترین نکته در تولید محتوا، درک نیاز مخاطب و چگونگی ایجاد محتوای جذاب است. محتوای اثربخش در دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله: صوتی، تصویری و متنی قرار می‌گیرد. باید به این موضوع دقت کنید که باتوجه‌به صنعت یا کسب‌و‌کاری که دارید، چه نوع محتوایی پیشنهاد بهتری برای فروش ارائه می‌دهد.

در طراحی فروشگاه اینترنتی باید به محتوای تصویری نگاه ویژه‌ای داشته باشید. استفاده از تصاویر جذاب و خلاقانه، عکس‌ها و ویدئوهای کاربردی یکی از روش‌ های جذب مشتری برای فروش بیشتر در تولید محتوا است. محتوای متنی نیز اثربخشی قابل‌توجهی دارد. هیچ‌وقت قدرت کلمات را برای فروش دست کم نگیرید. 

تبلیغات در گوگل و سایت‌های ارائه دهنده تبلیغات کلیکی

تبلیغات در گوگل و سایت‌های تبلیغاتی به کسب‌و‌کارتان انرژی تازه‌ای می‌دهد. شاید یکی از بهترین روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر، تبلیغات کلیکی باشد. کسب نتایج موفق در جستجوی گوگل و هدایت کردن کاربر به سایت و فروشگاه مورد‌نظر، نتیجه موفقیت‌آمیز این نوع از تبلیغات است.

همچنین با استفاده از سایت‌های پربازدید به‌راحتی می‌توانید فروشتان را بیشتر از قبل کنید و نتایج مثبتی داشته باشید. توجه داشته باشید هزینه طراحی سایت فروشگاهی خیلی بالا نیست و با طراحی و تبلیغات هدفمند می‌توانید به‌خوبی بازگشت سرمایه خوبی را تجربه کنید.

ارسال پیامک؛ از قدیمی‌ترین روش‌ های جذب مشتری برای فروش بیشتر

از سال‌ها پیش تاکنون، ارسال پیامک یکی از روش‌های تبلیغاتی اثربخش به شمار می‌رود و این روش قدیمی و سنتی در دسترس‌ترین نوع تبلیغات است. قانون جذب مشتری در این روش نیازمند اطلاعاتی درست و دقیق است. برای موفقیت در این نوع از تبلیغات باید ساده و کوتاه نوشت. مخاطبان امروزی به متن‌های طولانی با کلمات سخت اهمیتی نمی‌دهند.

ارسال پیامک یکی از روش‌ های جذب مشتری برای فروش بیشتر است و در این روش باید متن ارسالی را شفاف و کوتاه بنویسید. همچنین برای شروع متن از کلمات جذاب و تاثیرگذار استفاده کنید که مخاطب را به خواندن ادامه متن ترغیب کند. برای برخی از اطلاع‌رسانی‌ها در رابطه با کسب‌و‌کارتان نیز می‌توانید از این روش استفاده کنید.

3

فروش بیشتر با حضور در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار

در‌حال‌حاضر شبکه‌های اجتماعی یکی از محبوب‌ترین کانال‌های فروش هستند. ایده برای جذب مشتری در شبکه‌های اجتماعی بسیار گسترده است. به‌عنوان مثال استفاده از محتواهای صوتی و تصویری جذاب بسیار اثربخش خواهد بود. باید بر اساس نیاز مشتری، استراتژی فروش را تعیین کنید. حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی باعث ارتباط بهتر بین خریدار و فروشنده می‌شود و مشتری می‌تواند محصولات فروشنده را به نوعی دقیق‌تر بررسی کند.

شبکه‌های اجتماعی اطلاعات خوبی از برند در اختیار مشتری قرار می‌دهند. همچنین با این روش می‌توانید آگاهی مشتریان را از برندتان افزایش دهید. به‌صورتی که با تولید محتوای ارزشمند باعث شوید با هر بار شنیدن اسم محصولتان، تصویر ایده‌آلی در ذهن مخاطب ایجاد شود.

کمپین‌های تبلیغاتی؛ ارائه تخفیف‎های مناسبتی 

همراه بودن با مشتری و مردم در مناسبت‌های ملی، مذهبی یا سنتی در فروش بسیار اثربخش است. در برخی از مناسبت‌ها مردم نیاز به خرید بعضی از محصولات دارند. به‌عنوان مثال، بهترین زمان برای کمپین‌های تبلیغاتی، شب یلدا و عید نوروز است. کمپین‌های تبلیغاتی نیز یکی از روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر در کسب و کارتان محسوب می‌شوند.

به‌عنوان مثال کمپین‌های فصلی، ولنتاین و شروع سال تحصیلی، برخی از مهم‌ترین کمپین‌هایی هستند که در آن‌ها می‌توانید باتوجه‌به نوع کسب‌و‌کارتان فعالیت‌های تبلیغاتی گسترده‌ای داشته باشید. استفاده از پیشنهاد ویژه و تخفیف‌های قابل‌توجه، فروش بیشتری را در این کمپین‌ها برایتان به ارمغان می‌آورد.

قانون جذب مشتری در تبلیغات اینفلوئنسری

بازاریابی به وسیله اینفلوئنسرها برای تبلیغات و معرفی خدمات کسب‌و‌کارتان بسیار موثر است. اینفلوئنسر به افرادی گفته می‌شود که تاثیرگذاری فراوانی در شبکه‌های اجتماعی دارند و از طریق آن‌ها معرفی محصول بازدهی بیشتری دارد.

تاثیرگذاری اینفلوئنسرها در تبلیغات اینستاگرام چند سالی است که به روش‌های مختلف انجام می‌شود. این نوع از تبلیغات یکی از روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر است. در تبلیغات به واسطه اینفلوئنسرها باید دقت بالایی به خرج داد تا محتوای ارزشمند و باکیفیت در اختیار مشتریان قرار گیرد.

افزایش فروش آنلاین با استفاده از خدمات سایت فروشگاه ساز شاپفا 

در این مقاله به روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر پرداختیم و از اهمیت تبلیغات آنلاین صحبت کردیم. از هر آنچه در رابطه با طراحی سایت باید بدانید، صحبت کرده و انواع روش‌های مختلف تبلیغاتی را مرور کردیم. اگر در طراحی سایت و فروشگاه نیاز مشتری را در نظر بگیریم، نرخ بازگشت سرمایه به عدد و رقم خوبی تبدیل خواهد شد.

فروشگاه‌ساز شاپفا برای فروش بیشتر به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند و باعث رشد برندتان می‌شود. در کمترین زمان ممکن در شاپفا می‌توانید سایت فروش را به درگاه‌های پرداخت متصل کنید و از آمار بالای فروشتان لذت ببرید. برای آشنایی با خدمات متفاوت شاپفا کافی است به آدرس این مجموعه به نشانی Shopfa.com وارد شوید یا با شماره 02167954 تماس بگیرید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز