اهمیت تناسب قیمت و کیفیت دستگاه تصفیه آب در شرکت ایلیا گستر

۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۴۳۷۲۶۷
اهمیت تناسب قیمت و کیفیت دستگاه تصفیه آب در شرکت ایلیا گستر
یکی از پرفروشترین دستگاه های تصفیه آب در ایران، دستگاه تصفیه آب برند زینود است که توسط شرکت تصفیه آب ایلیا گستر تولید و به بازار عرضه می‌شود. دستگاه های تصفیه آب تولید شده توسط این شرکت از نوآوری های زیادی بهره برده است.

  یکی از پرفروشترین دستگاه های تصفیه آب در ایران، دستگاه تصفیه آب برند زینود است که توسط شرکت تصفیه آب ایلیا گستر تولید و به بازار عرضه می‌شود. دستگاه های تصفیه آب تولید شده توسط این شرکت از نوآوری های زیادی بهره برده است. اگر قصد خرید بهترین و پرفروشترین دستگاه تصفیه آب را دارید دستگاه تصفیه آب زینود بهترین گزینه برای انتخاب است. شرکت تصفیه آب ایلیا گستر، دیجی کالا، ترب، تصفیه مارکت، ایمالز و شیراز تصفیه جزء بهترین وارد کنندگان، تولید کنندگان و فروشندگان دستگاه تصفیه آب در ایران می باشند.

اهمیت تناسب قیمت و کیفیت دستگاه تصفیه آب در شرکت ایلیا گستر

یکی از مهم‌ترین عوامل دخیل در انتخاب و خرید یک دستگاه تصفیه آب، کیفیت است. دو فاکتور مهم در دستگاه تصفیه آب خانگی قیمت و کیفیت است. طبیعی است که مشتری که به صورت هدفمند به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب باشد به این دو فاکتور مهم دقت داشته باشد. اما مهم‌تر از قیمت و مهم‌تر از کیفیت، تناسب این دو باهم است. اینجا به توضیح این مطلب خواهیم پرداخت تا هرکسی که این محتوا را مطالعه کند دید بسیار خوبی نسبت به دستگاه های تصفیه آب داشته باشد.

هر چی پول بدی آش می‌خوری یک تصور غلط است!

این ضرب‌المثل را همه ما شنیده ایم و در بسیاری مواقع فروشندگان برای توجیه مشتری و گاهی اوقات مشتریان برای توجیه خودشان به این ضرب‌المثل تکیه می‌کنند. اما واقعیت این است که پول زیادتری پرداخت کردن لزوماً به معنی کیفیت بهتری خریدن نیست. شاید شما که این مطلب را می‌خوانید تعجب کنید، اما اینجا در مورد دستگاه تصفیه آب، اثبات خواهیم کرد که لزوماً پول بیشتر دادن ملاک کیفیت بهتری خریدن نیست.

برای اثبات این موضوع کافی است سری به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ در ایران بزنید. وقتی قیمت دستگاه های تصفیه آبی که در آنجا به فروش گذاشته شده را ببینید متوجه تخفیف‌های عجیب‌وغریب و درصدهای خیلی بالا مثل 50 درصد 60 درصد و گاهی 70 درصد می‌شوید. قطعاً محصولی که در این فروشگاه های اینترنتی بزرگ به فروش می‌رسد هم فروشنده باید سود کند و هم آن فروشگاه اینترنتی بزرگ که محصول را به صورت حق‌العمل‌کاری به فروش می‌رساند. از قیمت محصول چقدر سود داشته که مثلاً 50 درصد!!! تخفیف گذاشته شده و درعین‌حال سود هم برای فروشنده منظور شده است!!!. نکته ی قابل توجه این است که این تخفیف ها در زمان های خاص گذاشته می‌شود و در زمانی که تخفیف وجود نداشته باشد به معنی این است که اگر کسی خرید کند دو برابر مبلغ خرید کرده است. پس همین‌جا ثابت می‌شود که قیمت گذاشته شده از اول بسیار بالاتر از قیمت واقعی گذاشته شده و هیچ تناسبی بین قیمت و کیفیت محصول وجود نداشته است.

در بهترین شرایط یک دستگاه تصفیه آب از قیمتی که دارد می‌تواند 10 درصد تخفیف گذاشته شود نه 50 درصد !. پس قیمت ها در این شرایط واقعی نیستند و کسی اگر با قیمت بالا آن محصول ها را خریداری کند عملاً قیمتی معادل دو برابر کیفیت محصول را پرداخت کرده است.

دستگاه تصفیه آب زینود - شرکت ایلیاگستر

قیمت دستگاه تصفیه آب چگونه تعیین می‌شود؟

2 دستگاه تصفیه آب را در نظر بگیرید. هر دو به‌عنوان‌ مثال 6 مرحله ای و هر دو با روش اسمز معکوس. تا اینجا به نظر می‌رسد تفاوت قیمتی نباید وجود داشته باشد. اما واقعیت این است که متریال و فیلترهای دستگاه ها می‌توانند باهم متفاوت باشند. در این صورت اختلاف قیمت ها می‌تواند طبیعی باشد. تفاوت در کیفیت پمپ ، مخزن، ترانس، سوئیچ ها، شیر برقی ، اتصالات، شلنگ، ممبران، نوع کربن، وزن الیاف، شاسی و ... همگی در قیمت تأثیرگذار هستند و قیمت نهایی دستگاه تصفیه آب را مشخص می‌کنند. البته به شرطی که قیمت ها غیرواقعی بالا گذاشته نشود.

تناسب قیمت باکیفیت را چگونه می‌توانیم متوجه شویم؟

اگر محصولی با قیمت بالاتر و دیگری با قیمت کمتر گذاشته شده باشد باید مشخص شود به چه دلیل این اتفاق افتاده است. مثلاً شما بین دو نوع دستگاه تصفیه آب مجبور به انتخاب هستید. ببینید آن مدلی که قیمت بیشتری دارد به چه دلیل بیشتر است. اگر نوع متریال استفاده شده کیفیت بهتری داشته باشد طبیعی است که قیمت بالاتری هم داشته باشد.

تشخیص تناسب قیمت باکیفیت در دستگاه تصفیه آب آسان است؟

خیر؛ متأسفانه برای مشتریان کار بسیار سختی است. چون نوع متریال آن‌قدر متنوع هستند و نیاز به یک تخصص و کار کردن در این رشته را دارد. صرفاً حک ساخت تایوان در این‌ور و اونور یک دستگاه تصفیه آب نمی‌تواند شمارا به اطمینان برساند.

چاره کار چیست؟

لازمه خرید دستگاه تصفیه آب به صورت مطمئن این است که یک مرکز و یک شرکت معتبر دارای مجوزهای فعالیت را پیدا کنید و به آن‌ها اطمینان کنید. صرفاً داشتن یک سایت اینترنتی به تنهایی نمی‌تواند یک اعتبار برای فروشنده منظور شود.

دستگاه تصفیه آب زینود - شرکت ایلیاگستر

معرفی یک شرکت معتبر درزمینهٔ تصفیه آب

شرکت تصفیه آب ایلیا گستر یکی از شرکت های معتبر و باسابقه درخشان درزمینهٔ فروش و خدمات پس از فروش تصفیه آب در ایران است. این شرکت باسابقه‌ی طولانی و کسب رضایتمندی مشتریان زیادی توانسته اعتبار بالایی کسب کند. وجود سیستم‌های مکانیزه ثبت گردش کار و کلیه ماوقع در زمان های سرویس ها، توانمندی بسیار خوبی درزمینهٔ CRM به مشتریان گرامی داده است. به طوری که یک مشتری می‌تواند شرح ما وقع چند سال گذشته خود را هم بداند و به همین ترتیب عملکرد سرویس دهی هدفمندتری به مشتریان داده شود.

شرکت ایلیا گستر دارای چه اعتباری است؟

این شرکت به صورت رسمی در سازمان ثبت شرکت ها به عضویت در آمده است. درعین‌حال این شرکت دارای مجوزهای زیادی من جمله پروانه تولید، فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های تصفیه آب از اتحادیه تهویه و برودتی، جواز تأسیس از وزارت صنعت، معدن و تجارت،گواهی ثبت علامت برند تصفیه آب زینود از سازمان ثبت اسناد، گواهی ثبت طرح صنعتی تصفیه آب زینود، عضو اتاق بازرگانی تهران و عضو شرکت های کنسرسیوم تصفیه آب ایران است.

طریقه تماس با شرکت ایلیا گستر

علاوه بر مراجعه حضوری به شرکت ایلیا گستر امکان تماس با شماره خط ویژه 02133121212 وجود داشته و کارشناسان خبره شرکت ایلیا گستر آمادگی پاسخگویی به مشتریان گرامی را دارند. همچنین با مراجعه به سایت https://xinode.org می‌توانید اطلاعات بیشتر را کسب کنید.

 

 

برچسب ها : دستگاه تصفیه آب,شرکت ایلیاگستر,تصفیه آب زینود

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز