متدهای نوین و جدید جوانسازی صورت

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۵:۰۱
کد خبر: ۱۴۴۹۵۹۸
متدهای نوین و جدید جوانسازی صورت

احتمالا شما هم هر روز جلوی آینه صورت همچون ماه خود را نگاه می‌کنید و از دیدن چین و چروک‌های آن به شدت ناراحت و غمگین می‌شوید. چاره چیست؟ آیا باید با این پیری و کهولت سن دست و پنجه نرم کنید و مانند بسیاری از گذشتگان بگویید پیر شدیم و رفت؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. امروزه با توجه به رشد علم و فناوری‌های جدید، خبری از پیری و چین و چروک روی صورت نیست. شما می‌توانید با بهره از خدمات برخی کلینیک‌های زیبایی معتبر همانند کلینیک زیبایی آیدا روز به روز جوان‌تر شوید.

2

نوین و جدید با کوچکترین درد و خونریزی می‌توانند روند پیری شما را به تاخیر بیندازند و همیشه صورت‌تان را جوان همانند روزهای نوجوانی نگه دارند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین و نوین‌ترین دستگاه‌ها و عمل‌های زیبایی و جوانساز آشنا کنیم.

پیری و نشانه‌هایی که باید آنها را جدی بگیرید

با کهولت سن دو پروتئین کلاژن و الاستین که موجب زیبایی و جوانی پوست می‌شوند، تحت تاثیر قرار می‌گیرند. به همین منظور افراد دچار چین و چروک و شل شدن پوست صورت در سنین بالا می‌شوند. سیگار کشیدن، آلودگی هوا، قرار گرفتن در معرض اشعه مضر نور خورشید و تغذیه نامناسب همگی در کنار بالا رفتن سن روی پوست تاثیرات منفی بسیار زیادی می‌گذارند. به مرور زمان لایه سطحی پوست در این شرایط نازک شده و بافت‌های پیوندی ضعیف می‌شوند. اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که برای تقویت و جوانسازی مجدد پوست باید چه کارهایی انجام داد؟ آیا چین و چروک‌های روی پوست و شل شدن آنها قابل حل هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. با بهره از خدمات زیبایی کلینیک‌های معتبر نظیر کلینیک زیبایی آیدا همه اینها امکانپذیر است. کلینیک زیبایی آیدا با سالها سابقه در زمینه زیبایی، جوانسازی و لیفت صورت می‌تواند جوانی و زیبایی مجدد را به پوست شما هدیه بدهد. در ادامه به برخی از خدمات زیبایی و جوانسازی این کلینیک اشاره خواهیم کرد.

نشانه‌های پیری که باید آنها را جدی بگیرید

  • چین و چروک
  • کاهش حجم صورت
  • از دست رفتن خاصیت کشسانی
  • تغییر در لایه‌های پوست

3

چه زمانی باید برای جوانسازی پوست اقدام کنید؟

بهترین زمان جوانسازی پوست را شرایط شما تعیین می‌کند. این که چه زمانی علائم پیری برایتان آزاردهنده یا نگران‌کننده می‌شود و چقدر پوست شما نیز به محافظت دارد، زمان بهره از خدمات جوانسازی را تعیین می‌کند. برخی از عواملی که زمان بهره از این خدمات را به تعویق میندازد عبارتند از: استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و ضد آفتاب، شستن پوست و تمیز نگه داشتن همیشگی پوست صورت و... . با رعایت این نکات و استفاده از کرم‌ها شما می‌تواند روند پیری زودرس را کاهش دهید و همیشه از پوست جوان و شاداب خود نهایت لذت را ببرید. اما در صورتی که چین و چروک‌ها و شل شدن پوست صورت شما را آزار داده‌اند باید از برخی متدهای نوین و جدید بهره بگیرید تا این مشکلات را حل کنید.

برخی از متقاضیان جوانسازی پوست از اوایل سن 30 سالگی دچار علائم افتادگی و چین و چروک‌های ظریف روی پوست می‌شوند. نمایان شدن لکه‌های پوستی در این سنین نیز کاملا طبیعی است. درمان‌های لیزری، لایه‌برداری و هایفوتراپی از جمله روش‌های کم تهاجم اما موثری هستند که این افراد در سنین پایین (30 سالگی) می‌توانند از آنها استفاده کنند.

در دهه چهارم زندگی (40 سالگی) شما باید بیشتر مراقب پوست خود باشید. این موضوع در خانم‌ها به نسبت آقایان بیشتر حائز اهمیت است. چرا که خانم‌ها با نزدیک شدن به سنین یائسگی دچار تغییرات هورمونی می‌شوند و همین امر روی پوست آنها تاثیرات منفی بسیار زیادی می‌گذارد. نمایان شدن چین و چروک‌های اطراف چشم و دهان، خشکی و لکه‌های پوستی از جمله مواردی هستند که همگی در سنین بالای 40 سالگی روی پوست پدیدار می‌شوند. در این سنین شما می‌توانید با بهره از برخی روش‌های کم تهاجم مانند هایفوتراپی، لیزر درمانی، تزریق ژل یا تزریق بوتاکس جوانی و زیبایی را به پوست خودتان بازگردانید.

4

روش‌های جوانسازی پوست

روش‌های جوانسازی پوست را به طور کلی می‌توان به سه دسته کلی تقسیم کرد که برخی از آنها عبارتند از:

  • روش‌های تهاجمی: این متد همانطور که از نامش مشخص است شامل جراحی پلاستیک و زیبایی است. به عنوان مثال کشیدن پوست یکی از روش‌های تهاجمی و به نسبت پر خطر است.
  • روش‌های کم تهاجمی: این روش‌ها همانطور که از نامشان مشخص است، با کمترین درد و خونریزی معمولا انجام می‌شوند و فرد پس از انجام آنها می‌تواند کارهای روزانه‌اش را انجام دهد. برخی از این روش‌ها عبارتند از: تزریق بوتاکس، چربی و ژل.
  • روش‌های غیرتهاجمی: این روش شامل مراقبت‌های کلی پوست مانند کرم‌های ضد چروک و درمان خانگی است. بدون دخیل بودن پزشک و انجام عمل جراحی می‌توانید زیبایی و جوانی را به پوستتان برگردانید. البته این روش‌ها بیشتر مناسب افراد کم سن و سال است.

به طور کلی از بین روش‌های بالا، روش‌ها تهاجمی کمتر توصیه می‌شوند. زیرا این متدها علاوه بر هزینه بسیار بالا، خطرات زیادی برای بیمار دارند. در حقیقت با این روش بیمار جراحی می‌شود که باید دوره نقاهت پس از جراحی را نیز بگذراند. اما با این وجود روش‌های تهاجمی زیبایی بیشترین ماندگاری را دارند و در اکثر مواقع بازگشتی وجود ندارد.

از بین روش‌های بالا، متدهای غیرتهاجمی معمولا کمترین خطر را دارند و به سادگی انجام می‌شوند. در واقع متدها معمولا عوارض و خطرات بسیار محدودی برای بیمار دارند. روش‌های کم تهاجمی به نسبت روش‌های تهاجمی ارزان‌تر هستند اما اثرات چشمگیری روی پوست می‌گذارند.

به طور کلی با وجود روش‌های کم تهاجم اما تاثیرگذار، روش‌های تهاجمی جوانسازی مانند جراحی لیفت صورت یا کشیدن پوست به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند. در واقع دوره نقاهت، خطرات و عوارض روش‌های تهاجمی به بیشتر است و احتمال عدم رضایت مشتری وجود دارد. زیرا این روش‌ها معمولا فرد را غیرطبیعی می‌کنند. تغییرات ناشی از روش‌های کم تهاجم بهتر و طبیعی‌تر است. به گونه‌ای که پس از انجام روش‌های کم تهاجم دوستان و آشنایان شما قطعا می‌گویند چقدر پوستتان بهتر و جوان‌تر شده و تغییرات غیرطبیعی در شما مشاهده نمی‌کنند.

پایان

در پایان می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که نباید نگران پیری و چین و چروک‌های روی پوست باشید. زیرا با بهره از روش‌های زیبایی کم تهاجم شما می‌توانید زیبایی و جوانی پوست خود را برگردانید و اعتماد به نفس خودتان را تقویت کنید. کلینیک زیبایی آیدا با بیش از سالها سابقه به شما تمامی خدمات زیبایی شامل لیزردرمانی، هایفوگرافی، تزریق ژل و بوتاکس و... را ارائه می‌کند. با بهره از خدمات این کلینیک بهترین و جوان‌ترین چهره را برای خود بسازید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز