آموزش بورس با دوره های بورسکده

۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۶:۵۶
کد خبر: ۹۹۵۸۹۷
آموزش بورس با دوره های بورسکده
دوره های آموزش بورس و بازار های مالی دنیا از سطح مقدماتی و مبتدی تا پیشرفته برای همه ی اقشار با هر سطح سواد با تدریس مهندس علی خسروی. شما می توانید در سایت بورسکده آموزش تحلیل تکنیکال بورس به زبان ساده را فرا بگیرید و وارد بورس شوید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دوره های آموزش بورس و بازار های مالی دنیا از سطح مقدماتی و مبتدی تا پیشرفته برای همه ی اقشار با هر سطح سواد با تدریس مهندس علی خسروی. شما می توانید در سایت بورسکده آموزش تحلیل تکنیکال بورس به زبان ساده را فرا بگیرید و وارد بورس شوید.

در شرایط فعلی کشور و با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر سرزمین ، خیلی از جوانان تحصیل کرده با مدارک مختلف در پی یافتن کاری اداری هستند تا با حداقل حقوق اداره کاری در واقع به یک آب باریکه ای برسند و بتوانند حداقل های زندگی خود را مهیا کنند.

پس حالا که بازار کار با تقاضای زیاد روبه رو شده است باید چیکار کرد؟

خیلی از جوانان کشورمان با یک چالش بزرگ روبرو هستند که اکثرا نمی توانند با آن رودرو شوند اما عده ای این جسارت را داشته اند که با پشتکار از سد این غول درون بربیایند و حالا از دستیابی به رویاهای خود لذت می برند. این غول درون چیزی نیست جز عدم خودباوری .

اگر شما این قدرت را داشته باشید که هدف خود را (در هر زمینه) باور داشته باشید شک نکنید که موفق خواهید شد . برای مثال در مطلب زیر با رمز موفقیت مهندس خسروی مدرس و تحلیلگر بازار های مالی  و دانش جویانشان آشنا خواهید شد.

جناب مهندس خودتون را معرفی کنید و بگویید از کجا شروع کردید ؟

من علی خسروی کارشناس ارشد روانشناسی سازمانی با سابقه ی هشت سال تدریس و سرمایه گذاری در بازارهای مالی و مدرس دوره های حضوری بورس و وب سایت آموزشی بورسکده هستم که فعالیت خود را با سرمایه گذاری در بازار سرمایه از هشت سال پیش شروع کردم و هم اکنون به تحلیل ،تدریس و سرمایه گذاری مشغول می باشم.

بنده در حین تحصیلات دانشگاهی شروع به یادگیری متد سرمایه گذاری در بازارهای مالی کردم و در حال حاضر خوشحالم که می توانم آموخته ها وتجربیات خود را در اختیار دانش جویان قرار داده و با معرفی افراد زیادی به بازار سرمایه ، زمینه ساز موفقیت این عزیزان بوده ام و سهمی هر چند کم در ساختن آینده ی روشن برای این عزیزان ، داشته ام.

زمانی که در شرکت های مختلف مجبور به کار کردن برای صاحبان آنها بودم همیشه با خود فکر می کردم که چرا نتوانم من هم آینده ای متفاوت داشته باشم و از تکرار و روزمرگی و زیردست بودن خسته شده بودم تا این که تصمیم گرفتم به صورت حرفه ای استعداد خود را شکوفا کنم و به صورت جدی تر شروع به یادگیری بورس کردم هر چند در این راه مخالفت زیاد خانواده با من همراه بود اما بسیار خوشحالم که جسورانه تصمیم گرفتم و به دنبال رویاهای خودم رفتم.

از آموزش هایی که دارید اطلاعاتی را بدهید.

من و تیم بورسکده با توجه به حجم بیکاری که در سطح جامعه شاهد هستیم تصمیم گرفتیم که زمینه را برای ورود مردم سرزمینم به بازارهای مالی مهیا کنیم و در این وحله سعی کردیم که جنبه ی اقتصادی و درآمد زایی را در اولویت های بعدی قرار دهیم و عهد کردیم در ابتدا آموزش صحیح را ملاک قرار دهیم تا با این کار مقدمات خودباوری و پیشرفت را برای مردم ایجاد کنیم .

باتوجه به برگزاری کلاس های حضوری با هزینه های گزاف و سرسام آوری که مشاهده می شد  هزینه های کلاس های حضوری خود را به یک سوم تعدیل کردیم و باز هم برای کسانی که امکان حضور در کلاس های حضوری نداشتند در وب سایت boorskade  تمام متد مقدماتی و پیشرفته ی سرمایه گذاری و تجربیات چندساله ی خود را  در اختیار هم وطنان قرار داده ایم.

چرا وقتتان را روی آموزش میگذارید با توجه به اینکه شما خودتان سرمایه گذار در بازار های بزرگ مالی هستید و نیازی به تدریس کردن ندارید ؟

ذکات علم ، آموزش آن است و در واقع این رسالتی است که استادم بر من واجب کردند و این باعث افتخار من است که ایرانی ها به عنوان مجربترین تحلیلگران بازارهای مالی در سطح دنیا شناخته شوند و این با توجه به ذکاوت ما ایرانیها اصلا مسئله دور از ذهنی نیست و از طرف دیگر وقتی جوانان کشورم را می بینم که با مسئله ی آینده ی کاری و این نوع دغدغه ها درگیر هستند یاد دوران سردرگمی خودم می افتم واسه همین بر خود واجب می بینم که دست این عزیزان را بگیرم البته بحث اقتصادی هم دخیل است ولی شما می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و هزینه های ناچیزی که برای آموزش در نظر گرفتیم را با هزینه و شهریه ها ی سایر دوستانی که آموزش می دهند مقایسه کنید واین ناچیزی هم که ما در نظر گرفتیم در واقع مزد زحمات و  تلاش بی وقفه ی سایر همکاران بنده است.

چه دوره های آموزشی را برای دانشجویان در نظر گرفته اید؟

مطالبی که ما به صورت رایگان در وب سایت بورسکده آپلود کرده ایم در واقع مقدماتی آشنایی با بازار سرمایه است و در واقع پیش نیاز دوره هاست که سعی کردیم به صورت ساده و قابل فهم باشند .

در دوره های حضوری سعی می کنیم متد پیشرفته ی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال و همچنین تابلوخوانی را آموزش بدهیم اما آموزش همه ی این متد را تیم بورسکده  به صورت پکیج درآورده است تا راحتتر در اختیار دوستان قرار بگیرد و همچنین برای دوستانی هم که تمایل دارند به صورت تلفنی ،امکان مشاوره فراهم شده است.

در آخر اگر مطلبی که می دانید مفید است و نیاز به گفتن دارد را بیان کنید.

حرف خاصی نیست فقط تاکید ما به دوستان آموزش صحیح است در واقع شما سرمایه ای را که دارید به راحتی جمع نکرده اید و باید برای آن احترام قائل باشید پس تحقیق کنید سابقه ها را مقایسه کنید و کسی را که باسوادتر و باتجربه تر و لایق تر  می بینید  را به عنوان معلم خود انتخاب کنید و آموزش صحیح ببینید و بعد از آن وارد بازار سرمایه شوید .

بازار بورس ایران برای کسی که آموزش دیده است اقیانوس ثروت است که هر زمان اراده کند می تواند از آن سود ببرد اما برای کسانی که بدون تجربه و فقط به صرف سیگنالهای مختلف که از شبکه های مجازی یا اطرافیان می گیرند مشغول به کار هستند چیزی جز باتلاق نیست و بلاخره بازار یک روزی غربالگری می کند و باسوادان را نگه می دارد و بقیه را اجازه نمی دهد که از فیلتر رد شوند . این را تجربه به من ثابت کرده است.

منبع:

http://boorskade.com/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز