آغاز فعالیت «باشگاه جوانی» خبرگزاری برنا/ جزئیات اهداف پرداختن به مسایل جوانان

۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۳۵۶۲۶۲
آغاز فعالیت «باشگاه جوانی» خبرگزاری برنا/ جزئیات اهداف پرداختن به مسایل جوانان
فعالیت «باشگاه جوانی» خبرگزاری برنا با هدف پرداختن به مسایل و موضوعات جوانان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، محمدامین میرزایی مدیرعامل خبرگزاری برنا با اشاره به ضرورت توجه رسانه‌ها به حوزه جوانان با توجه به نقش جوانان و مسائل آن‌ها در رشد و بالندگی ایران اسلامی از شروع به فعالیت "باشگاه جوانی" خبرگزاری برنا در راستای پوشش رسانه‌ای مسائل فرهنگی، اجتماعی جوانان و معرفی جوانان موفق ایران اسلامی که برای تعالی آرمان‌های ایرانی اسلامی گام بر می‌دارند، خبر داد.

وی با اشاره به ارتباط ویژه خبرگزاری برنا با نسل جوان کشور، تأکید کرد که خبرگزاری برنا خود را مکلف به پوشش ویژۀ رسانه‌ای مسائل و موفقیت‌های جوانان ایران اسلامی می‌داند تا جایگاهی برای انعکاس مطالبات و فعالیت‌های زنان و مردان ایران اسلامی باشد. 

مدیرعامل خبرگزاری برنا اضافه کرد که باشگاه جوانی این خبرگزاری ضمن پوشش کامل موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف با نگاهی متعالی و استفاده تؤامان از دو ظرفیت ترویجی و نقادی رسانه، قصد دارد تسهیل‌گر مسیر رشد آن‌ها در مسیر پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی باشد. 

میرزایی انعکاس اخبار سمن‌ها و تشکل‌ها، حوزۀ جوانان، آموزش مهارت‌های کاربردی زندگی و برنا تی‌وی را به عنوان بخش‌های مختلف باشگاه‌ جوانی و خبرگزاری برنا برشمرد و خاطرنشان کرد که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فصلی جدید از ارتباط رسانه‌ها و جوانان را رقم بزنیم.  

انتهای پیام/

حجم ویدیو: ۳۳.۷۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۸ دانلود ویدیو
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز