مدیرکل دفتر طرح‌های ملی جوانان خبر داد

اشتغال‌زایی برای جوانان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری/ تشکیل کلاس‌های آموزشی از شهریور ماه

۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۷۸۰۹
اشتغال‌زایی برای جوانان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری/ تشکیل کلاس‌های آموزشی از شهریور ماه
مدیرکل دفتر طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان از تشکیل کلاس های آموزشی در حوزه گردشگری خبر داد.

 امیر حسین آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا از تشکیل کلاس های آموزشی در حوزه گردشگری خبر داد و افزود: در حال طراحی دوره هایی به صورت مشترک با شرکت مادرتخصصی وزارت گردشگری هستیم.

وی تصریح کرد: در این کلاس ها علاوه بر آموزش تور لیدری به دنبال ایجاد تعاونی های جوانان در حوزه گردشگری و حتی مدیریت و بهره برداری بومگردی هستیم، در واقع می خواهیم از هر ظرفیتی که جوانان می توانند جهت اشتغال از آن استفاده کنند، بهره مند شویم.

مدیرکل دفتر طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ذیل این موضوعات ذیل این موضوعات گردشگری ورزشی، گردشگری سلامت و گردشگری علمی هم مدنظر ما قرار گرفته، گفت: مهم این است که ظرفیت و روش کار مشخص شود.

آل اسحاق تأکید کرد: این دوره ها بیشتر مهارتی و مختص افرادی علاقه مندی است که دانش اولیه دارند، امکانات خوبی هم از سوی شرکت مادر تخصصی وزارت گردشگری فراهم شده تا جوانان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این طرح در مرحله برنامه ریزی عملیاتی است، گفت: تلاش ما این است که از شهریور ماه این کلاس های آموزشی فعال شوند.

انتهای پیام/

نظر شما