بسته پیشنهادی آخر هفته برای فیلم بازهای جوان

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۴:۰۶
کد خبر: ۱۴۰۲۹۲۹
بسته پیشنهادی آخر هفته برای فیلم بازهای جوان
اولین اتفاقی که پس از تماشای فیلم برای ما رخ می دهد همزاد پنداری است، روانکاوان و روانشناسان به این نتیجه رسیده اند که یک کارکتر در یک فیلم خوب می تواند اتفاقات زندگی یک شخص را یادآوری و ترمیم کند.
به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، طی تحقیقات روانشناسان مختلف در جهان، تماشای فیلم خوب تأثیر مثبتی در زندگی اشخاص به خصوص جوانان دارد.

اولین اتفاقی که پس از تماشای فیلم برای ما رخ می دهد همزاد پنداری است، روانکاوان و روانشناسان به این نتیجه رسیده اند که یک کارکتر خوب در یک فیلم خوب می تواند اتفاقات زندگی یک شخص را یادآوری و ترمیم کند.

تماشای فیلم خوب و تأثیرات ژانر های مختلف فیلم آنقدر مهم است که محققان گفته اند حداقل 15 دقیقه دیدن فیلم های کمدی و خندیدن باعث کاهش گرفتگی عروقی، افسردگی، استرس و فشار خون می شود.

ژانر تراژدی هم در میان افرادی که فیلم خوب زیاد می بینند محبوب است، اما روانشناسان دیدن فیلم های ژانر تراژدی را برای افرادی که افسردگی دارند توصیه نمی کنند.

کارگردانان و تهیه کنندگان امروزه با تحقیق بر زندگی افراد، علائق و زندگی روزمره تمام اقشار جامعه با علوم رفتارشناسی شروع به ساختن فیلم می کنند.

ما در بخش اول این گزارش 5 فیلم خوب و برتری که دیدن آنها به خصوص در جوانی می تواند در زندگی تان اثربخش باشد را معرفی می کنیم.

Nomadland_(Jessica_Bruder)

سرزمین خانه به دوش ها

ماجرا از آنجایی شروع می شود که «فرن» شخصیت اصلی فیلم با از دست دادن شغل و فوت همسرش تصمیم جدی می گیرد که به سبک عشایری زندگی کند، او ماشین خود را تبدیل به خانه کوچکی کرده و سفر خود را در جاده ها شروع می کند.

«سرزمین خانه به دوش ها» بالاترین نمره متاکریتیک را در لیست فیلم های برتر 2020 دارد. این فیلم در جشنواره های مختلف تحسین شد و نکته جالب برای مخاطبان این بود که در فیلم خانه به دوش ها واقعاً از تعدادی خانه به دوش استفاده شده است.

از آنجایی که ذات انسان میل به طبیعت و طبیعت گردی دارد و از زندگی ماشینی خسته شده، تماشای این فیلم به افرادی که عاشق ماجراجوی و سفر هستند پیشنهاد می شود.

Harriet-Film-Review-1068x712

هریت

این فیلم بیوگرافی و داستان زندگی یکی از بزرگترین قهرمانان زن در دوران برده داری است. این زن با ایجاد راه آهن سعی در فراری دادن برده های سیاهپوست داشت. داستان این فیلم به قدری جذاب است که مورد استقبال قشر زیادی از مردم آمریکا مخصوصا سیاه پوستان قرار گرفته است.

«هریت» جنبه تاریخی دارد و کاملاً واقعی و مبنی بر مستندات بوده و آنچه در فیلم می بینید حقیقتی است در تاریخ اتفاق افتاده، فیلم هریت برای جایزه بهترین بازیگر نقش اول و بهترین موسیقی متن نامزد اسکار شده و در گلدن گلوب هم از آن تقدیر شده است.

1646248

میان ستاره ای

در این فیلم ناسا در مأموریت جدیدی به دنبال سیارات شبیه به زمین است. کوپر که نقش اصلی این فیلم را به عهده دارد باید با گروهی از دانشمندان به دو سیاره که احتمال وجود حیات در آنها زیاد است برود و دو نکته مهم در انجام این ماموریت کمبود سوخت و زمان است.

اگر به عشق از راه دور باور دارید و می خواهید از نگاه نولان به آن نگاه کنید باید این فیلم را ببینید.

این فیلم تلفیقی از علم، عشق، خانواده و تخیل است و به افردی که قوه تخیل زیادی دارند توصیه می شود.

Snowpiercer-2013-1

برف شکن

داستان این فیلم به این شکل است که دنیا در دومین عصر یخبندان فرو رفته و عده کمی از انسان ها توانسته اند سوار قطار یا همان برف شکن شوند.

کتاب هایی مانند برفشکن ژاکوب و ژان مارک و بنجامین نیز در متن این فیلم تأثیر گذار بوده است.

چرا باید این فیلم را ببینیم؟ معلوم است! به همان اندازه که کتاب های جرج اورول ارزش خواندن دارد این فیلم هم ارزش دیدن دارد .

این فیلم یک فیلم سیاسی قابل تحسین بوده و پر از مفاهیم سیاسی و تحلیل است، به همین جهت به افرادی که علاقه مند به موضوعات سیاسی هستند پیشنهاد می شود.

rpkzyu6qy5jj

تلقین

موضوع این فیلم راجع به «دام کاب« است که به خاطر مهارت و استعداد عجیبی که دارد در تیررس گروه های اطلاعاتی و جاسوسی می گیرد.

او باید یک تفکر را در ذهن یک نفر خاص ایجاد کند و به همین دلیل گروهی را تشکیل داده اما به نظر لازم دارد وارد لایه هایی از رویا شود.

این فیلم یکی از علمی ترین و بهترین فیلم ها در حوزه روانشناسی خواب و بررسی در لایه های مختلف رویا است و در بخش های فنی موفق بوده، در بخش های دیگری مانند صداگذاری و جلوه های ویژه هم مورد تمجید قرار گرفته است .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز