لزوم اجرایی شدن ایده های وزیر ورزش و جوانان در حوزه مشاغل ورزشی

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۷۱۸۸
لزوم اجرایی شدن ایده های وزیر ورزش و جوانان در حوزه مشاغل ورزشی
یامین پور گفت: وزیر ورزش و جوانان ایده های متنوعی در خصوص مشاغل حوزه ورزش دارند که امیدواریم بخشی از این ایده ها در این دوره مدیریتی اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، وحید یامین پور معاون امور جوانان در اولین جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تفاهم نامه ای که مابین وزارت کار و وزارت ورزش به امضا رسیده است، اظهار کرد: به واسطه این تفاهم نامه یکی از مأموریت های ما حمایت از اشتغال و اشتغال پذیری بوده است.

وی افزود: از آنجایی که کارگروه اشتغال راه اندازی نشده بود پیش بینی ها در تفاهم نامه به مرحله اجرا نرسید، اما امیدواریم امروز آغاز خوبی را در این مسیر داشته باشیم.

یامین پور تصریح کرد: قطعاً در بازدید رئیس جمهور از وزارت ورزش و جوانان هم بر سهم ورزش در تولید شغل و کارآفرینی تأکید خواهد شد، ضمن اینکه آقای سجادی هم در عموم جلسات بر مغفول ماندن سهم ورزش در صنعت و اشتغال تأکید می کند.

رئیس کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: وزیر ورزش و جوانان ایده های متنوعی در خصوص مشاغل حوزه ورزش دارند که امیدواریم بخشی از این ایده ها در این دوره مدیریتی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه از سال گذشته منابعی در اختیار وزارتخانه قرار گرفته، گفت: بر اساس گزارشی که من دریافت کردم کار چندانی در ادارات کل استان ها صورت نگرفته، اینها مواردی است که باید در کارگروه اشتغال دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما