بهترین روش استفاده از رژلب مخملی

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۵:۴۱
کد خبر: ۶۵۵۷۴۵
بهترین روش استفاده از رژلب مخملی
جلوه آرایش مات با ماندگاری طولانی حاصل استفاده از رژ لبهای مخملی است .

به گزارش گروه باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، رژ لب مخملی  جزو لوازم آرایش  همه خانم هایی است که دوست دارند آرایش شیک، بی نقص و ماندگار داشته باشند. رژ لب مخملی در دسته بندی رژ های مات و نیمه مات دسته بندی می شود.

جلوه آرایش مات با ماندگاری طولانی حاصل استفاده از رژ لب های مخملی است. ولی برای اینکه بهترین نتیجه را از مصرف این نوع رژ ها داشته باشید این نکات را رعایت کنید:

  • معمولا رژ لب های مات تا اندازه ای خشک هستند و به همین دلیل ممکن است بعد از استفاده از آن،  لب ها حالت پوسته دار پیدا کنند؛ برای جلوگیری از چنین موردی لازم است لب ها لایه برداری و سپس مرطوب شوند. با استفاده از یک اسکراب ساده مانند شکر  یا با استفاده از مسواک، لب هایتان را به سادگی لایه برداری کنید و در فواصلی که از رژ استفاده نمی کنید حتما بالم لب بزنید. اگر بالم لب در دسترس ندارید از وازلین یا ویتامین ای نیز می توانید کمک بگیرید.
  • این اصل کلی در مورد رژ لب ها  وجود دارد که رنگ های تیره و مات، لب ها را کوچک تر نشان می دهند. به همین دلیل اگر لب های باریک و کوچکی دارید در انتخاب رژ لب های مخملی و مات  از رنگ های روشن مانند خانواده صورتی تا قرمز ملایم استفاده کنید  تا فرم زیباتری به لب هایتان بدهید. هم چنین کسانی که لب های درشت و پری دارند با استفاده از رنگ های تیره مانند قرمز های پر رنگ تا بنفش(بادمجانی) می توانند آرایش چشمگیری داشته باشند.
  • برای آنکه رنگ رژ لبی که روی لب ها می زنید، دقیقا همان رنگی باشد که در کالیته رنگی رژها می بینید، روی لب ها را با کرم پودر یا پنکک بپوشانید و بعد رژ بزنید. هم چنین برای ماندگاری بیشتر می توانید ما بین لایه های رژ لب از پنکک استفاده کنید تا رنگ کاملا ماندگار شود.
  • هر چند رژ لب های مات نیازی به مداد لب ندارند، ولی اگر لب های نازکی دارید حتما از مداد لب برای فرم دادن به لب هایتان استفاده کنید و بعد رژ لب بزنید.
  • رژ لب های مات برای آرایش افراد بالای چهل سال پیشنهاد نمی شود. هر چه سن بالاتر برود استفاده از رژ های کمی براق میتواند شادابی و سرزندگی را در چهره بیشتر منعکس کند.
  • برای انتخاب بهترین رنگ رژ مخملی می توانید این اصل کلی را همیشه در نظر بگیرید که مناسب ترین رنگ رژ بایستی دو درجه از رنگ طبیعی لب شما تیره تر باشد. در فروشگاه لوازم آرایشی می توانید رنگ رژ را نوک انگشتتان تست کنید تا ببینید برای شما مناسب است یا خیر.
  • چنانچه انتخاب شما از خانواده رژهای مات  رنگ های تیره است، آرایش چشم هایتان را سبک انجام دهید. این یک اصل مهم در میکاپ صورت است که بین آرایش چشم و لب باید توازن برقرار باشد. در صورت سنگین بودن یکی، دیگری را سبک انتخاب کنید.

انواع مختلفی از رژ لب مخملی وجود دارد و می توانید آن ها را از فروشگاه اینترنتی مثل لوازم آرایشی بهداشتی در فروشگاه خانومی تهیه کنید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز