جلودارزاده:

آبروی نوعروسان در زمان اهدای جهیزیه حفظ شود/ طراح «هر مسجد یک جهیزیه» ارزشمند است

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۵:۲۹
کد خبر: ۶۶۲۸۶۶
آبروی نوعروسان در زمان اهدای جهیزیه حفظ شود/  طراح «هر مسجد یک جهیزیه» ارزشمند است
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح «هر مسجد یک جهیزیه» محاسنی وجود دارد که یکی از آنها ترویج انفاق است، به این معنا که با این اعمال خیر و پسندیده افراد به سمت کمال پیش خواهند رفت.

«سهیلا جلودارزاده» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا درباره طرح «هر مسجد یک جهیزیه» گفت: در قرآن کریم آمده است که باید در کارهای خیر با هم رقابت کنیم و از یکدیگر سبقت بگیریم.

وی افزود: در طرح «هر مسجد یک جهیزیه» محاسنی وجود دارد که یکی از آنها ترویج انفاق است، به این معنا که با این اعمال خیر و پسندیده افراد به سمت کمال پیش خواهند رفت.

جلودارزاده با تأکید بر این نکته که باید در کمک‌رسانی به افراد نیازمند و نوعروسان موضوع حفظ آبروی این افراد مدنظر باشد، اظهار داشت: قطعا خلوص واقعی در اجرای این طرح زمانی نمود پیدا می‌کند که کمک‌های مردمی به صورت مخفی به نیازمندان برسد، هرچند در ترویج امور خیر باید کارها به گونه‌ای انجام شود که مردم به انجام این کارهای پسندیده تشویق شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تمجید از توجه طراحان «هر مسجد یک جهیزیه» برای خرید کالاهای صد در صد ایرانی برای نیازمندان، بیان داشت: بدون شک یکی از ارزشمندترین کارهایی که می‌توان انجام داد این است که از تولیدات داخلی حمایت کنیم. امروز متاسفانه استفاده از کالاهایی با برندهای خارجی تبدیل به یک ارزش شده است و باید با چنین طرح‌هایی قبح این تفکر را بشکنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقلامی که امروز در بازار مصرف وجود دارد، گفت: اگر به بازار فروش لوازم خانگی مراجعه کنیم به راحتی می‌توانیم محصولاتی را تهیه کنیم که صد در صد تولید داخل هستند و با وجود قیمت‌های به مراتب ارزان‌تر از نظر کیفی با محصولات مشابه خارجی رقابت می‌کنند.

جلودارزاده در پایان با اشاره به نقش مهم مساجد در ترویج امور خیر، ابراز داشت: اگر امامان جماعت مساجد پیش‌قدم شوند، قطعا مردم نیز به تبعیت از او به سمت کار خیر سوق داده می‌شوند. البته تنها نباید از ائمه جماعات انتظار داشت که در امور خیر مشارکت کنند، بلکه تمام مسؤولان و نمایندگان مجلس نیز باید به عنوان یک الگو در خط مقدم ساده‌زیستی و کمک‌رسانی به محرومان قرار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز