رئیس کل بیمه مرکزی:

چالش بزرگ صنعت بیمه همگانی سازی بیمه های اختیاری است

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۱۲۹۸
چالش بزرگ صنعت بیمه همگانی سازی بیمه های اختیاری است
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: ماهیت صنعت بیمه با رویکرد اجتماعی تعریف می شود و محصول نهایی آن چیزی جز آرامش و اطمینان نیست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در دیدار با یکی از مدیران مسئول رسانه و کارکنان آن، گفت: بزرگترین چالش صنعت بیمه همگانی سازی بیمه های اختیاری است و ما از رسانه‌ها انتظار داریم در این مسیر همراه ما باشند.


رئیس کل بیمه مرکزی عملکرد این صنعت را در راستای افزایش سرمایه های اجتماعی، مناسب ارزیابی کرد و افزود: گسترش فرهنگ استفاده از محصولات بیمه‌ای علاوه بر افزایش سطح رفاه جامعه به رونق فضای کسب و کار نیز کمک می‌کند.


وی از بیمه نامه های زندگی به عنوان نماد آینده نگری یاد کرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و همچنین قابلیت فراوان فضای مجازی می توان زمینه های افزایش امید در جامعه و رشد شاخص های اجتماعی را فراهم کرد.


رئیس شورای عالی بیمه در پایان از امر فرهنگ‌سازی برای تامین آرامش مردم به عنوان عملی مقدس یاد کرد و گفت: تجربه اطمینان با صنعت بیمه یک حقیقت است و رسانه‌ها برای تبیین این واقعیت در خط مقدم فرهنگ‌سازی قرار دارند.


شایان ذکر است در این دیدار آخرین مسائل صنعت بیمه و همچنین ظرفیت رسانه ها در امر همگانی سازی فرهنگ بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما