تاریخ بدعهدی‌های آمریکا مرور می‌شود /برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها» سیاسی شد!

۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۵۲۹۲
تاریخ بدعهدی‌های آمریکا مرور می‌شود /برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها»  سیاسی شد!
برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها» (Cats & Dogs) شبکه پرس تی‌وی نگاهی دارد به عهدشکنی‌های آمریکا در تاریخ که حالا به اوکراین رسیده و فریاد سیاست‌مداران این کشور را نیز بلند کرده است.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، موضوع این هفته برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها» به بدعهدی‌های تاریخی ایالات متحده و دخالت‌های نابه‌جا در امور دیگر کشورها از زاویه دید طنز می‌پردازد.

 اخیراً تیم کین، سناتور آمریکایی اعتراف کرده که ما به داستان ایران به شکل یک‌طرفه نگاه می‌کنیم و می‌پنداریم دستان پاکی داریم در حالی که کمک کردیم تا نخست وزیر ایرانی ساقط شود و از صدام حمایت کردیم تا حملات شیمیایی علیه مردم ایران انجام دهد.

لمبیت اوپیک مجری برنامه با استناد به اعترافات این سناتور آمریکایی، یک پرسش اساسی را مطرح می‌کند که چرا ایرانی‌ها باید این گذشته تاریک را نادیده بگیرند و به آمریکا اعتماد کنند؟

مجری «سگ‌ها و گربه‌ها» برای تاکید بر پرسش اساسی خود جمله مشاور ریاست جمهوری اوکراین را مثال می‌آورد که در واکنش به اظهارات هنری کسینجر درباره واگذاری بخشی از اراضی اوکراین به روسیه برای پایان دادن به جنگ گفته است: شما احمق‌هایی که قلمروی اوکراین را معامله می‌کنید به جهنم بروید.

 گاف‌های جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در اولین سفر خود به آسیا و اوضاع اسفناک پناهجویان اوکراینی در بریتانیا از جمله دیگر موضوعات مطرح در برنامه این هفته «سگ‌ها و گربه‌ها» است.

برنامه «سگ ها و گربه ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب پنج‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150103این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز